• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar de scène nu (wbw)


    Jaa deel een stukje? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    Jazeker! Ik heb net de 20K gehaald maar een voorraadje kan nooit kwaad. Hoe lang?

    Mijn zoontje is net terug van opa en oma haha dus voordat die slaapt wordt 't hem niet XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn woordenaantal staat vandaag op 250 :') met het feit dat ik gisteren en eergisteren gecombineerd nog geen 600 woorden geschreven heb, heb ik nog wat te doen vanavond 🙈 gelukkig heeft expeditie Robinson lange reclames die niet door te spoelen zijn? 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mijn woordenaantal staat vandaag op 250 :') met het feit dat ik gisteren en eergisteren gecombineerd nog geen 600 woorden geschreven heb, heb ik nog wat te doen vanavond 🙈 gelukkig heeft expeditie Robinson lange reclames die niet door te spoelen zijn? 😂


    Whaha ja in die reclames kun je bijna een heel boek schrijven.
    Ik ga ook nog niet zo heel best met gisteren 0 woorden (maar oké wel 850 aan een ander ms) en vandaag welgeteld 289 woorden. :'DD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar de scène nu (wbw)


    Hahahaha je mist wel echt een groot deel zonder context, maar zal even kijken of ik strax wat kan plaatsen, ehehe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Whaha ja in die reclames kun je bijna een heel boek schrijven.
    Ik ga ook nog niet zo heel best met gisteren 0 woorden (maar oké wel 850 aan een ander ms) en vandaag welgeteld 289 woorden. :'DD

    Ik heb ruim 700 woorden in die reclames geschreven :'D dus ja een boek kan je het al bijna noemen haha.


    Met 1833 woorden vandaag wel mijn doel vandaag gehaald 💪 ik lig nog wat achter op het nano-schema, maar gelukkig vertelt de site je ook hoeveel woorden je dagelijks moet schrijven om het alsnog te halen, dus ik leef nu een beetje voor dat doel elke dag haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb ruim 700 woorden in die reclames geschreven :'D dus ja een boek kan je het al bijna noemen haha.


    Met 1833 woorden vandaag wel mijn doel vandaag gehaald 💪 ik lig nog wat achter op het nano-schema, maar gelukkig vertelt de site je ook hoeveel woorden je dagelijks moet schrijven om het alsnog te halen, dus ik leef nu een beetje voor dat doel elke dag haha.


    Eyy, nice! *O* Je hebt vandaag in ieder geval meer dan ik, dus lekker bezig!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb ruim 700 woorden in die reclames geschreven :'D dus ja een boek kan je het al bijna noemen haha.

    Met 1833 woorden vandaag wel mijn doel vandaag gehaald 💪 ik lig nog wat achter op het nano-schema, maar gelukkig vertelt de site je ook hoeveel woorden je dagelijks moet schrijven om het alsnog te halen, dus ik leef nu een beetje voor dat doel elke dag haha.

    Hoe kan je dat zien? Hoeveel woorden je per dag nodig hebt?


    [ heaven knows ]

    Word count atm: 23.229 *O*
    Meteen een voorraadje gemaakt. Morgen ben ik jarig en dan skip ik NaNo voor een dagje.
    Ik voel wel echt dat het week 3 is en ik uit de depressie van week 2 ben, thank God.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ThestraI schreef:
    (...)
    Hoe kan je dat zien? Hoeveel woorden je per dag nodig hebt?

    Dat kan je bij de stats zien! Onder 'mijn nanowrimo' -> 'stats'


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    298 woorden tot nu toe, ik moet nog naar de 1700 (krul)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    298 woorden tot nu toe, ik moet nog naar de 1700 (krul)

    You're doing great! c:
    Ik zit voor vandaag op 289 atm. Nog even knallen dus 💪🏼


    Dramatic

    Jullie kunnen het!

    Met ruim 2300 woorden vandaag maak ik gelukkig wel een inhaalsslag ^^ ik loop nog niet bij, maar het scheelt niet veel meer.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    nawww thanks for the support ❤️❤️❤️

    Current wordcount: 1226


    @Necessity: Oeeehh dat moet goed voelen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oeh, toch 1.240 woorden kunnen schrijven vandaag.

    @Necessity: And thank you! Dat is handig om te weten, haha.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2022 - 23:39 ]


    [ heaven knows ]