• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ThestraI schreef:
    (...)
    *cries in 1,642 words


    Aaww noes :') Maar hey, dat zijn er toch weer 1642 meer dan dat je had dan voor je begon, dus da's alsnog een win, right?

    @Bes: Succes!! U can do it girlie *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    Wat zijn jullie goed bezig!

    Bij mij kriebelt het echt zooo om ook mee te doen maar ugh redactie & verhuizing & jureren voor een wedstrijd.


    Doe dan een goal van 20K, of zelfs alleen 10. Doe je toch nog een beetje mee c:

    @Necessity Oehh, jij ligt ook lekker op schema! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Doe dan een goal van 20K, of zelfs alleen 10. Doe je toch nog een beetje mee c:

    @Necessity Oehh, jij ligt ook lekker op schema! *O*



    Hmmm oké oké ik ben toch veel te makkelijker over te halen heh. Ik ga dan wel meedoen voor 15K, dat is dan nu elke dag 750 ongeveer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whoeeeee *O* *O* *O*
    WELCOME, FRIEND

    [ bericht aangepast op 9 nov 2022 - 16:37 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Whoeeeee *O* *O* *O*
    WELCOME, FRIEND

    :333

    Was er nog een groep op de nano-site?


    Every villain is a hero in his own mind.

    is het heel slecht om te zeggen dat ik stiekem net pas mijn eerste woorden in een googledoc heb gezet? :$
    ik heb nu tenminste wel een plan, en denk dat er best nog een kans is dat ik in de buurt van de word cap kan komen, ik ga gewoon een hele lading aan oneshots schrijven over mijn vampire the masquerade oc, want ik heb heel veel gevoelens en die moeten er op de een of andere manier uit :''')

    (also ik zag ergens voorbij komen dat ik niet te vinden was op de nano site, dus dit is m'n account i guess :) ik hoop dat dat werkt dan)


    because i knew you, i have been changed for good

    Ringwraith schreef:
    (...)
    :333

    Was er nog een groep op de nano-site?


    Jaaaa
    @SPICA, heb jou ook toegevoegd!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Spica, dat is helemaal niet slecht! Je hebt je start gemaakt (yeah)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb echt met de dag meer het idee dat het gewoon een grote wordvomit aan het worden is waar geen touw aan vast te knopen is :'D maar eh, het zijn in elk geval woorden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb echt met de dag meer het idee dat het gewoon een grote wordvomit aan het worden is waar geen touw aan vast te knopen is :'D maar eh, het zijn in elk geval woorden?

    Ahahaha the mindset I'm going for right now


    [ heaven knows ]

    Necessity schreef:
    Ik heb echt met de dag meer het idee dat het gewoon een grote wordvomit aan het worden is waar geen touw aan vast te knopen is :'D maar eh, het zijn in elk geval woorden?


    Ohh I feel u hahahaha
    Ondertussen weet ik uit ervaring dat de UtterTrash™️ die er bij mijn eerste pogingen van het uittypen van dialoog altijd uitkomt, er na een maandje plotseling heel legit en normaal uitziet, dus de wijze woorden die ik je zou willen meegeven zijn: gewoon niet meer naar kijken tot de maand om is 😂😂😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ohh I feel u hahahaha
    Ondertussen weet ik uit ervaring dat de UtterTrash™️ die er bij mijn eerste pogingen van het uittypen van dialoog altijd uitkomt, er na een maandje plotseling heel legit en normaal uitziet, dus de wijze woorden die ik je zou willen meegeven zijn: gewoon niet meer naar kijken tot de maand om is 😂😂😂


    Ja ik ben het ook echt keihard aan het negeren. Enkel als ik het de dag erna oppak even de laatste alinea kijken in welke stemming ik ook alweer zat, en dan gewoon woord neerkladden tot ik de 1700 heb bereikt haha.
    Dus ben heel benieuwd hoe het teruglezen in december gaat worden :'D

    Maar goed om te horen dat ik niet de enige ben haha :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wordcount gister : 1.716
    Wordcount vandaag : 1.674

    Tussenstand na dag 9 : 16.158
    AAAAAAAAAHHHHHHHHH IK LIG GEWOON VOOR OP SCHEMA!

    Ik gebruik trouwens ook deze site, kan je geheel bijhouden hoever je voorloopt en kan je makkelijker plannen voor pauzes en slaap. xD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2022 - 21:24 ]


    Credendo Vides

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ohh I feel u hahahaha
    Ondertussen weet ik uit ervaring dat de UtterTrash™️ die er bij mijn eerste pogingen van het uittypen van dialoog altijd uitkomt, er na een maandje plotseling heel legit en normaal uitziet, dus de wijze woorden die ik je zou willen meegeven zijn: gewoon niet meer naar kijken tot de maand om is 😂😂😂


    Jaa dat is zo waar! Bij de vorige nano dacht ik ook dat ik regelrechte poep had geschreven bij sommige stukken maar het viel heel erg mee :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wil er zo nog iemand een ww van 22 tot 22.30?


    Every villain is a hero in his own mind.