• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ThestraI schreef:
    Weet iemand toevallig hoe (en of) je het doel van je project kan veranderen?

    Bij nanowrimo kan dat officieel niet helaas. Straks bij camp nano in april en juli heb je wel de optie om zelf een doel te stellen

    @prongspotter, lekker bezig al! Ben je al goed op weg met de laatste 5k?

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog 5,3k :o
    En ik ben bezig met de allerlaatste scene, dus no way dat ik die woorden nog binnen deze fic ga halen haha. Maargoed, ik heb al zo'n 7k gesmokkeld via rpgs, dus nog een paar extra woorden via daar kan vast haha.

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Nog 5,3k :o
    En ik ben bezig met de allerlaatste scene, dus no way dat ik die woorden nog binnen deze fic ga halen haha. Maargoed, ik heb al zo'n 7k gesmokkeld via rpgs, dus nog een paar extra woorden via daar kan vast haha.

    Suuuupergoed bezig!! Een fic afronden is echt een van de beste gevoelens ever haha, veel plezier met het laatste stukje!

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    Dramatic

    Necessity schreef:
    (...)
    Bij nanowrimo kan dat officieel niet helaas. Straks bij camp nano in april en juli heb je wel de optie om zelf een doel te stellen

    @prongspotter, lekker bezig al! Ben je al goed op weg met de laatste 5k?


    ha wel spoileralert, vandaag verliep niet helemaaaal volgens het plannetje, dus ik zit atm op 0.5K ipv 5K hahahaha

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    1.5K is het geworden "vandaag"!

    Current count — 46.8


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    *Doet een overwinningsdansje* Ik heb net m'n moeilijke scene afgerond geloof ik😱 Zit atm op 45.6K, ik heb ergens de ambitie om in één keer door proberen te sprinten naar de 50 vandaag, maar idk hoe dat zal gaan lol

    @Bes: hoe is het goede leven?? Please do tellll, met wist-je-dat-jes, reisverslagen, wat je leuk vindt, ben heull benieuwd namelijk, ehehehee *O*


    Het weekend was zaaaalig! We hebben gewandeld, ons volgestopt met junk food en vooral heel, heel veel geschreven, hehe. Mijn vriendin schreef eerst een science fiction verhaal maar is aan het begin van het weekend geswitched naar horror omdat ons huisje in de bossen lag en dat inspiratie gaf. We hebben ook al meteen afgesproken dat we er een tweejaarlijks dingetje van gaan maken :Y)

    Dankzij het weekend zit ik nu ook aan 47.563 woorden! Nog een kleine 2,5K te gaan. Hoe zit het bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The moment you make lying a big problem in your mc's culture and he does it once, and you have a very pretty paragraph about it. And then you change a line of dialogue and suddenly it's not a lie anymore, which would be a win, except that your pretty paragraph then dies and you don't want that, and you spent the next thirty minutes desperately searching for another lie that might have slipped in where you can use that paragraph, but instead you come to the conclusion you've outsmarted every lie-scenario and now don't have a lie for your pretty paragraph anymore

    :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    The moment you make lying a big problem in your mc's culture and he does it once, and you have a very pretty paragraph about it. And then you change a line of dialogue and suddenly it's not a lie anymore, which would be a win, except that your pretty paragraph then dies and you don't want that, and you spent the next thirty minutes desperately searching for another lie that might have slipped in where you can use that paragraph, but instead you come to the conclusion you've outsmarted every lie-scenario and now don't have a lie for your pretty paragraph anymore

    :c

    Kill your darling, darling~


    Dramatic

    Frodo schreef:
    (...)

    Het weekend was zaaaalig! We hebben gewandeld, ons volgestopt met junk food en vooral heel, heel veel geschreven, hehe. Mijn vriendin schreef eerst een science fiction verhaal maar is aan het begin van het weekend geswitched naar horror omdat ons huisje in de bossen lag en dat inspiratie gaf. We hebben ook al meteen afgesproken dat we er een tweejaarlijks dingetje van gaan maken :Y)

    Dankzij het weekend zit ik nu ook aan 47.563 woorden! Nog een kleine 2,5K te gaan. Hoe zit het bij jullie?

    Klinkt echt heerlijk!! Superleuk dat jullie vaker gaan eheheheheh

    En die 2.5K kun je hebben!


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Kill your darling, darling~


    i'll kill u how bout that
    marshmellow in your nose while you sleep

    //

    goshdarnit why does this boy tell only truuuuuths omg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Imma just rephrase the question so he has to lie again


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Imma just rephrase the question so he has to lie again

    Like the cheater you are


    Dramatic

    ProngsPotter schreef:
    Imma just rephrase the question so he has to lie again

    Hahaha goedzo, just use it any way 😎



    Ik moet nog 5k, mijn verhaal is af en het enige wat ik verder te schrijven heb zijn rpgs en sinterklaasgedichten. Dus, dat wordt een hele lange pakjesavond? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Hahaha goedzo, just use it any way 😎



    Ik moet nog 5k, mijn verhaal is af en het enige wat ik verder te schrijven heb zijn rpgs en sinterklaasgedichten. Dus, dat wordt een hele lange pakjesavond? :'D

    ehehehehehe (pirate)


    HAHAHAHA oh god ga ervoor
    Misschien kan je nog... een proloog schrijven? Flashback? Epiloog? Beginnen aan iets nieuws?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ThestraI schreef:
    Weet iemand toevallig hoe (en of) je het doel van je project kan veranderen?

    ? En daarmee bedoel ik het woordenaantal/doel op nano.


    [ heaven knows ]