• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ThestraI schreef:
    (...)
    ? En daarmee bedoel ik het woordenaantal/doel op nano.

    Necessity had gisteren dit gezegd! We zijn je niet aan het negeren hoor hahahah, no worries!

    Necessity schreef:
    (...)
    Bij nanowrimo kan dat officieel niet helaas. Straks bij camp nano in april en juli heb je wel de optie om zelf een doel te stellen

    Dus inderdaad voor het officiële NaNo event kan je het doel van 50K niet aanpassen, maar in de rest van het jaar kan je je eigen doelen stellen met de wordcount die je ziet zitten (:


    Dramatic

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    goshdarnit why does this boy tell only truuuuuths omg


    ahum. **casually edits out two lies in the very same scene I had forgotten about weren't true**


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ahum. **casually edits out two lies in the very same scene I had forgotten about weren't true**

    Hahahah whoops


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Renna schreef:
    (...)
    Dus inderdaad voor het officiële NaNo event kan je het doel van 50K niet aanpassen, maar in de rest van het jaar kan je je eigen doelen stellen met de wordcount die je ziet zitten (:

    Ik lees het nu, inderdaad. 😅 Thanks.

    Was een beetje ondergesneeuwd door de andere comments, en zoefde er overheen. Sorry en bedankt @Necessity.
    Dan begin ik gewoon een nieuw doel, wel zo gemakkelijk.


    [ heaven knows ]

    Hoeveel moeten jullie nog tot de 50K? (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    nog 12359 van de 15K hahahha rip
    ik ga in januari met 50K knallen dan mogen jullie me wel komen aanmoedigen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    Hoeveel moeten jullie nog tot de 50K? (nerd)


    jij bent er bijna zie ik bij mijn buddystats.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog steeds 2,5K. Ik heb een schot onder mijn kont nodig. Iemand vanavond wordwarren?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nog steeds 2,5K. Ik heb een schot onder mijn kont nodig. Iemand vanavond wordwarren?

    Meee. Ik weet eindelijk hoe ik een verhaal verder wil schrijven dat voor het laatst in februari is geüpdatet. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    jij bent er bijna zie ik bij mijn buddystats.^^


    Ehehehehehehhe :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lol, ik zat net te kijken hoeveel de eerste negen hoofdstukken van ons ms bij elkaar waren. 33K. Best netjes, maar dan zijn we per ongeluk wel pas bij mijn hoofdpersonage's twééde ochtend in de nieuwe setting. :'DD Oeps?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Lol, ik zat net te kijken hoeveel de eerste negen hoofdstukken van ons ms bij elkaar waren. 33K. Best netjes, maar dan zijn we per ongeluk wel pas bij mijn hoofdpersonage's twééde ochtend in de nieuwe setting. :'DD Oeps?

    Hahaha -- denkt aan 200K per rpgdag -- not bad, not bad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Hahaha -- denkt aan 200K per rpgdag -- not bad, not bad.


    😂😂😂 in vergelijking met Experium is het heel netjes inderdaad hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Meee. Ik weet eindelijk hoe ik een verhaal verder wil schrijven dat voor het laatst in februari is geüpdatet. :')


    Jeeeej. Hoe laat?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ProngsPotter schreef:
    Hoeveel moeten jullie nog tot de 50K? (nerd)

    4,2K :'D dus vanavond even rpg-knallen of inspiratie voor een korte fic zoeken haha. En ergens voelt het voor mij al afgerond omdat mijn fic af is (én eindelijk een titel heeft whoops), maar het is nu een principekwestie dat ik die laatste paar woorden ook wil halen haha.


    @thestral, yoire welcome!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.