• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Een verlate happy birthday Q!

    Het leukste aan deze website vind ik:
    > De fantastische mensen die er hier zitten;
    > De tijd dat FlightRising echt helemaal in was en we meerdere topics per dag volkregen 😂;
    > De 1-april grappen;
    > En ik kon altijd mijn hart luchten hier op het forum en dat is echt ZO fijn geweest.

    Oh, en: :Y) deze FANTASTISCHE emoji die ik echt mis in het dagelijkse leven.


    Omg eens, die smiley is g e w e l d i g


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben hier 12 jaar geleden aan komen waaien en mijn favoriete herinneringen zijn denk ik toch wel de vele meetings waar ik heen ben geweest en de vriendinnen die ik via Q heb leren kennen - en daar ook 2x over sinterkerst mee heb gevierd bij mensen thuis.

    Zo ook de sneeuwballenactie, de eindejaarstopics, de kerstkaartenswap waar ik meerdere jaren aan mee heb gedaan (liefde voor kaartjes krijgen), maar ook de verschillende fandoms die Q door de jaren heen heeft zien komen en sommige ook weer heeft zien gaan. Een platform waar een ieder zichzelf mag zijn en waar wij als Q veteranen van midden twintigers (en ouder,) nog steeds volop welkom zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ah, dat is echt vet schattig! Wat gedenkwaardige momenten voor mij zijn sowieso de acties toen Quizlet tien jaar werd, mijn korte moderatorschap :Y), oude RPGs teruglezen en de grootste veroorzaker van het ultieme nostalgiegevoel.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 22:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Derks schreef:
    Een verlate happy birthday Q!

    Het leukste aan deze website vind ik:
    > De fantastische mensen die er hier zitten;
    > De tijd dat FlightRising echt helemaal in was en we meerdere topics per dag volkregen 😂;
    > De 1-april grappen;
    > En ik kon altijd mijn hart luchten hier op het forum en dat is echt ZO fijn geweest.

    Oh, en: :Y) deze FANTASTISCHE emoji die ik echt mis in het dagelijkse leven.


    Omg flightrising. Flashbacks


    You were born original, don't die as a copy.

    SCORPlO schreef:
    Ik ben hier 12 jaar geleden aan komen waaien en mijn favoriete herinneringen zijn denk ik toch wel de vele meetings waar ik heen ben geweest en de vriendinnen die ik via Q heb leren kennen - en daar ook 2x over sinterkerst mee heb gevierd bij mensen thuis.

    Zo ook de sneeuwballenactie, de eindejaarstopics, de kerstkaartenswap waar ik meerdere jaren aan mee heb gedaan (liefde voor kaartjes krijgen), maar ook de verschillende fandoms die Q door de jaren heen heeft zien komen en sommige ook weer heeft zien gaan. Een platform waar een ieder zichzelf mag zijn en waar wij als Q veteranen van midden twintigers (en ouder,) nog steeds volop welkom zijn.


    Ik mis sinterkerst...


    The truth is out there.

    Ik vond de tijd dat in de avond de actieve topics zo snel gingen dat je de hele avond lol had echt super leuk. Ook dat ik iedereen een beetje kende, het voelde zo gezellig! Natuurlijk was er ook een hoop drama maar ik vind het wel wat dat de tieners van toen nu uitgebloeid zijn tot twintigers die nog steeds soms niet weten wat ze aan het doen zijn maar nog steeds soms Q opzoeken. Echt leuk! Ik mis die connecties.(nerd)


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    (...)

    Ik mis sinterkerst...


    Ohh ik herinner me ineens de Q-surprises... dat je creaties voor elkaar maakte als Sinterklaascadeautje. Echt te leuk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, 18 alweer! Gefeliciteerd, Q!

    Ik ben ooit lid geworden in 2006 (ja, ik ben onderhand antiek hier, hahah!) maar toen was ik nog niet echt actief. Ik begon met verhalen te typen in quizzen (omdat toen de stories nog niet bestonden) ergens in 2008 denk ik? En uiteindelijk ben ik pas écht heel actief geworden in 2010 toen ik een fanfic begon waarbij ik één van mijn allerbeste vriendinnen heb leren kennen.

    Nog steeds beleef ik nog erg veel plezier hier en heb ik nóg meer leuke mensen leren kennen. Lang leve Q, dus (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hieperdepiep Hoera!

    Mijn mooiste herinnering is eigenlijk de site zelf. Een plek waar ik mijzelf kan zijn, mijn emoties en gedachtes los kan laten gaan zonder beoordeelt te worden. D'r altijd elkaar steunende vibe die ik in real life niet vond maar online wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ohh ik herinner me ineens de Q-surprises... dat je creaties voor elkaar maakte als Sinterklaascadeautje. Echt te leuk.


    Omg ja, die was ik helemaal vergeten!
    Dringend tijd om dit terug tot leven te brengen, denk ik (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Omg ja, die was ik helemaal vergeten!
    Dringend tijd om dit terug tot leven te brengen, denk ik (:


    Als je je geroepen voelt....(krul)

    Moest zelf denken aan de kerstkaarten swap, maar ik heb zelf simpelweg de tijd en energie niet om zoiets nog een keer te organiseren :X


    You were born original, don't die as a copy.

    Byleth schreef:
    Ik vond de tijd dat in de avond de actieve topics zo snel gingen dat je de hele avond lol had echt super leuk. Ook dat ik iedereen een beetje kende, het voelde zo gezellig! Natuurlijk was er ook een hoop drama maar ik vind het wel wat dat de tieners van toen nu uitgebloeid zijn tot twintigers die nog steeds soms niet weten wat ze aan het doen zijn maar nog steeds soms Q opzoeken. Echt leuk! Ik mis die connecties.(nerd)


    Oef, ja, in plaats van met mensen "in het echt" afspreken lekker 's avonds achter de laptop op Quizlet rondhangen, wat schrijven en vooral op het forum rondhangen, verhalen delen en je hart luchten.

    QuizletRadio erbij, FlightRising erbij, IK WIL TERUG NAAR DIE TIJDDDDDD.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zag dit topic op FB voorbij komen en dacht daaamn dat is lang geleden. Wilde toch weer even komen kijken. Ik heb echt teveel goede herinneringen aan deze site, van het moment dat dit praktisch een TH-fansite was, tot aan avonden lang meedoen aan RPG's, meetings, etc. Word er helemaal nostalgisch van hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Byleth schreef:
    (...)

    Ik mis sinterkerst...


    Girl, same ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Girl, same ;-;


    Beter proberen we even leven te blazen in de app. (:


    The truth is out there.