• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Byleth schreef:
    (...)

    Beter proberen we even leven te blazen in de app. (:


    Ik ben voor, haha!

    Oh, wat ik ook zo leuk vond was het gebruik kunnen maken van templates en dat je dat kon customatisen en alles.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2022 - 14:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Ik ben voor, haha!

    Oh, wat ik ook zo leuk vond was het gebruik kunnen maken van templates en dat je dat kon customatisen en alles.


    Wow ja templates zou ik echt weer terug willen. Ik moest laatst ook denken aan de grote Quizlet crash. :o


    The truth is out there.

    18 jaar alweer, woow!! *O*

    Reden voor mij om in te loggen na 2 jaar en 110 dagen, om op dit topic te reageren ^^.

    Wat mij vooral is bijgebleven, zijn alle Quizlet meetingen waar ik heen ben geweest en alle vriendschappen die ik hier heb gesloten.
    Daarnaast heb met alle liefde veel tijd gestoken in Quizlet als crewlid (moderator en daarna administrator) tot in 2016, om Q voor iedereen leuker te maken en leuk te houden =)

    Zoveel herinneringen aan deze site. Sinds 2007 heb ik de ontwikkelingen van de site meegemaakt.
    De quizzen over Tokio Hotel die stiekem hele verhalen waren, waarna ook de optie kwam om quizzen in een serie samen te voegen. Later werden het stories. Het worden van een moderator zonder dat ik wist wat een forum was (in 2008 kon dat), de Quizlet radio volgen en liedjes aanvragen, de 1 aprilgrappen Fishlet (fish) en die met de Justin Bieber achtergrond, al mijn verschillende 'Krull'-usernames, alle verjaardagstopics die mensen voor elkaar maakten, enz. enz.

    Dit was echt zo'n fijne plek om te zijn jaren lang. (bloos)

    Krullie schreef:
    18 jaar alweer, woow!! *O*

    Reden voor mij om in te loggen na 2 jaar en 110 dagen, om op dit topic te reageren ^^.

    Wat mij vooral is bijgebleven, zijn alle Quizlet meetingen waar ik heen ben geweest en alle vriendschappen die ik hier heb gesloten.
    Daarnaast heb met alle liefde veel tijd gestoken in Quizlet als crewlid (moderator en daarna administrator) tot in 2016, om Q voor iedereen leuker te maken en leuk te houden =)

    Zoveel herinneringen aan deze site. Sinds 2007 heb ik de ontwikkelingen van de site meegemaakt.
    De quizzen over Tokio Hotel die stiekem hele verhalen waren, waarna ook de optie kwam om quizzen in een serie samen te voegen. Later werden het stories. Het worden van een moderator zonder dat ik wist wat een forum was (in 2008 kon dat), de Quizlet radio volgen en liedjes aanvragen, de 1 aprilgrappen Fishlet (fish) en die met de Justin Bieber achtergrond, al mijn verschillende 'Krull'-usernames, alle verjaardagstopics die mensen voor elkaar maakten, enz. enz.

    Dit was echt zo'n fijne plek om te zijn jaren lang. (bloos)


    EMMA IS BACK JONGENS YESSSSSS (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    EMMA IS BACK JONGENS YESSSSSS (hoera)


    Nu weten we dat de 200 users tegelijk online terug om de hoek loert.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Krullie schreef:
    18 jaar alweer, woow!! *O*

    Reden voor mij om in te loggen na 2 jaar en 110 dagen, om op dit topic te reageren ^^.

    Wat mij vooral is bijgebleven, zijn alle Quizlet meetingen waar ik heen ben geweest en alle vriendschappen die ik hier heb gesloten.
    Daarnaast heb met alle liefde veel tijd gestoken in Quizlet als crewlid (moderator en daarna administrator) tot in 2016, om Q voor iedereen leuker te maken en leuk te houden =)

    Zoveel herinneringen aan deze site. Sinds 2007 heb ik de ontwikkelingen van de site meegemaakt.
    De quizzen over Tokio Hotel die stiekem hele verhalen waren, waarna ook de optie kwam om quizzen in een serie samen te voegen. Later werden het stories. Het worden van een moderator zonder dat ik wist wat een forum was (in 2008 kon dat), de Quizlet radio volgen en liedjes aanvragen, de 1 aprilgrappen Fishlet (fish) en die met de Justin Bieber achtergrond, al mijn verschillende 'Krull'-usernames, alle verjaardagstopics die mensen voor elkaar maakten, enz. enz.

    Dit was echt zo'n fijne plek om te zijn jaren lang. (bloos)


    EMMA 😍😍😍


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Derks schreef:
    (...)

    EMMA IS BACK JONGENS YESSSSSS (hoera)

    Hoi! =D

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nu weten we dat de 200 users tegelijk online terug om de hoek loert.:Y)

    Als ik zo kan helpen ;)

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    EMMA 😍😍😍

    Froukje, hooi!!!

    En Jolijn natuurlijk! Wat leuk dat je deze datum in je agenda hebt gezet.(yeah)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 16:41 ]

    Yeaa nostalgie man, ook weer ff ingelogd 😁
    Een tijd van onbezorgd fantaseren en verhaaltjes schrijven, meetings en RPG's. Ben hier sinds 2008. Belangrijk om niet te vergeten lol te hebben ipv alleen aandacht te geven aan het volwassen 'serieuze' leven met rekeningen en een te laag salaris enzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Yeaa nostalgie man, ook weer ff ingelogd 😁
    Een tijd van onbezorgd fantaseren en verhaaltjes schrijven, meetings en RPG's. Ben hier sinds 2008. Belangrijk om niet te vergeten lol te hebben ipv alleen aandacht te geven aan het volwassen 'serieuze' leven met rekeningen en een te laag salaris enzo.


    Sam!! Leuk dat je er ook bent!! Nog een veteraan actief =3

    Krullie schreef:
    (...)

    Sam!! Leuk dat je er ook bent!! Nog een veteraan actief =3

    Yeahh jetzt geht loss!!

    En wth waarom werkt youtube video niet cyka blyat

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 21:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Yeaa nostalgie man, ook weer ff ingelogd 😁
    Een tijd van onbezorgd fantaseren en verhaaltjes schrijven, meetings en RPG's. Ben hier sinds 2008. Belangrijk om niet te vergeten lol te hebben ipv alleen aandacht te geven aan het volwassen 'serieuze' leven met rekeningen en een te laag salaris enzo.


    SAM IS OOK DAAR OMG YES (dance)

    Zo fijn dat er weer nostalgische mensen terugkomen!

    Tja, volwassen leven, daar moet Quizlet nu ook aan geloven nu 't 18 is... Zou Quizlet een zorgverzekering hebben?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    SAM IS OOK DAAR OMG YES (dance)

    Zo fijn dat er weer nostalgische mensen terugkomen!

    Tja, volwassen leven, daar moet Quizlet nu ook aan geloven nu 't 18 is... Zou Quizlet een zorgverzekering hebben?


    Een zorgverzekering xD xD ik kom niet meer bij, Vincie. Quizlet is al weer 18 jaar jongens..

    Krullie schreef:
    (...)

    Een zorgverzekering xD xD ik kom niet meer bij, Vincie. Quizlet is al weer 18 jaar jongens..


    Stel dat Q een zorgverzekering zou afsluiten hé.

    Zou Q dan gaan voor ZieZo, Just, Jaaah., ZEKUR, Bewuzt of een zorgverzekeraar die wél een normale naam heeft?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zag Natascha's uitnodiging op FB pas later, maar kreeg gelijk enorme flashbacks (en nostalgische heimwee) naar mijn jaren hier! Absurd gewoon hoe veel tijd ik hier doorbracht, wat ik hier allemaal deelde en hoe iedereen van dit forum me door een paar ongelukkige jaren heeft gesleept!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    Ik zag Natascha's uitnodiging op FB pas later, maar kreeg gelijk enorme flashbacks (en nostalgische heimwee) naar mijn jaren hier! Absurd gewoon hoe veel tijd ik hier doorbracht, wat ik hier allemaal deelde en hoe iedereen van dit forum me door een paar ongelukkige jaren heeft gesleept!


    Is er een Facebookgroep? :o

    Ineens zijn ook gewoon allemaal mensen terug waarvan ik denk: WOW, DIE HERKEN IK UIT M'N TIJD DAT IK HEEL ACTIEF WAS, echt nostalgisch allemaal.
    Van jou herken ik vooral je profielfoto, haha. Baudelaire is niet per se een username die ik nog herken (maar ik kan ook niet 1-2-3 op een oude username van je komen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly