• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Q, reuzenraden en ik hebben echt een of andere driehoeksverhouding. (cat)


    Maar hé, kijk, we zijn ondertussen een goede zeven jaar verder, en ik heb me een volwassenere houding aangemeten wat betreft het blijven herhalen van zaken die eigenlijk zo erg niet waren. :Y) (Of tja, als ik heel eerlijk ben, eigenlijk niet, maar ik weet zelfs überhaupt niet meer wat het hele gedoe was met dat reuzenrad, herinnerde me het gewoon opeens weer.) Nog altijd fan van reuzenraden ahaha?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Maar hé, kijk, we zijn ondertussen een goede zeven jaar verder, en ik heb me een volwassenere houding aangemeten wat betreft het blijven herhalen van zaken die eigenlijk zo erg niet waren. :Y) (Of tja, als ik heel eerlijk ben, eigenlijk niet, maar ik weet zelfs überhaupt niet meer wat het hele gedoe was met dat reuzenrad, herinnerde me het gewoon opeens weer.) Nog altijd fan van reuzenraden ahaha?


    De ontwikkeling is duidelijk zichtbaar. :p

    Geen idee, sowieso dat dat ding ineens bewoog en ik als een bang kindje schrok.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    De ontwikkeling is duidelijk zichtbaar. :p

    Geen idee, sowieso dat dat ding ineens bewoog en ik als een bang kindje schrok.


    Ik denk dat het iets was ivm het feit dat jij daar heel graag op wilde en dat het reuzachtig koud was en dat ding dan nog eens zo traag als wat ging en we daar allemaal zaten te vervriezen, maar om eerlijk te zijn, veel anders hebben we daar niet gedaan die dag, dus het was een goed idee dat reuzenrad wél te doen. Was in Antwerpen hé? Meen ik me te herinneren?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik denk dat het iets was ivm het feit dat jij daar heel graag op wilde en dat het reuzachtig koud was en dat ding dan nog eens zo traag als wat ging en we daar allemaal zaten te vervriezen, maar om eerlijk te zijn, veel anders hebben we daar niet gedaan die dag, dus het was een goed idee dat reuzenrad wél te doen. Was in Antwerpen hé? Meen ik me te herinneren?


    Omg, ja, dat was het idd. En ja, dat was in Antwerpen.

    Soms moet je gewoon ergens voor gaan om herinneringen voor het leven te maken. :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Twigs schreef:
    (...)

    Omg marge ........!!!!


    It's I (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, I didn't even know that. Is that for real? 😂😶‍🌫 Zo leer je elke dag weer wat hé. Nog een late gefeliciteerd voor Q!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zag dit topic voorbij komen en heb mijn account ook weer eens uit het stof getrokken. Wauw, ik zie allerlei namen voorbij komen en de herinneringen komen dus allemaal terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hee, wat leuk je weer te zien!! Hoi :D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2022 - 18:07 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Navarro schreef:
    Ik zag dit topic voorbij komen en heb mijn account ook weer eens uit het stof getrokken. Wauw, ik zie allerlei namen voorbij komen en de herinneringen komen dus allemaal terug.

    Yay! Ik zag het in de comments op Facebook en hoopte stiekem dat je toch nog eens terug zou komen. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Navarro schreef:
    Ik zag dit topic voorbij komen en heb mijn account ook weer eens uit het stof getrokken. Wauw, ik zie allerlei namen voorbij komen en de herinneringen komen dus allemaal terug.


    NAOMI YOU'RE BACK!!!!!!!!! (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    Hee, wat leuk je weer te zien!! Hoi :D


    Hee, dat is lang geleden! Hi! Wat leuk om jou ook weer te zien (:

    Ledecky schreef:
    (...)
    Yay! Ik zag het in de comments op Facebook en hoopte stiekem dat je toch nog eens terug zou komen. (bloos)


    Nog meer stalkers op Facebook, haha. Het heeft effect! Vind het oprecht heel leuk om deze reactie te lezen. Die kleur staat je goed

    Derks schreef:
    (...)
    NAOMI YOU'RE BACK!!!!!!!!! (hoera)

    Ik had ergens het gevoel dat ik niet achter kon blijven en mijn nieuwsgierigheid wint het (bijna) altijd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    18 jaar alweer, ik denk dat Kletscafe mijn leukste herinnering is in die tijd. En alle vrienden die ik over heb gehouden aan meetings.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hee Lucca, Naomi en Rick!
    Leuk jullie hier weer tegen te komen ^^

    Krullie schreef:
    Hee Lucca, Naomi en Rick!
    Leuk jullie hier weer tegen te komen ^^


    Het kan er maar eentje zijn met die username. Hoe gaat het met je?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)
    Nog meer stalkers op Facebook, haha. Het heeft effect! Vind het oprecht heel leuk om deze reactie te lezen. Die kleur staat je goed

    Haha, toevallig heb ik de Facebookpost gemaakt dus ik zag alle comments passeren. (wbw) En dankje! (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.