• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Is er een Facebookgroep? :o

    Ineens zijn ook gewoon allemaal mensen terug waarvan ik denk: WOW, DIE HERKEN IK UIT M'N TIJD DAT IK HEEL ACTIEF WAS, echt nostalgisch allemaal.
    Van jou herken ik vooral je profielfoto, haha. Baudelaire is niet per se een username die ik nog herken (maar ik kan ook niet 1-2-3 op een oude username van je komen)


    Nou ja een soort evenement omdat Q zoveel jaar oud was! Ik herken jou wel gelijk (inclusief echte naam en backstory), maar jouw username is dan ook een classic en ik veranderde die van mij elke twee weken. Ik ben Margot, oud-bemiddelaar en voormalig fanatiek Q'er


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Derks schreef:
    (...)

    SAM IS OOK DAAR OMG YES (dance)

    Zo fijn dat er weer nostalgische mensen terugkomen!

    Tja, volwassen leven, daar moet Quizlet nu ook aan geloven nu 't 18 is... Zou Quizlet een zorgverzekering hebben?

    Yeaa jou ook lang niet gezien ❤


    No growth of the heart is ever a waste

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Nou ja een soort evenement omdat Q zoveel jaar oud was! Ik herken jou wel gelijk (inclusief echte naam en backstory), maar jouw username is dan ook een classic en ik veranderde die van mij elke twee weken. Ik ben Margot, oud-bemiddelaar en voormalig fanatiek Q'er


    Ik wist wel dat jij Margot bent :Y) dat heb ik herinnerd! En zeker op basis van je profielfoto haha. Jou vergeet ik niet snel! Maar usernames die om de twee weken veranderd werden... ja, nee, mijn brein gaat dan uit (huil)

    Ik ben oprecht mega herkenbaar, want ik heb deze username denk ik al een jaar of 6 nu? Nooit meer gewijzigd, hahaha. En wanneer ik 'm wijzigde, wijzigde ik 'm ook heel snel weer terug omdat ik te gehecht was aan 'Derks'.

    M'n echte naam staat ook gewoon op m'n profiel volgens mij (dus die is niet heel moeilijk) en ik ben oprecht benieuwd wat jij dan qua backstory weet haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Salaryman schreef:
    (...)
    Yeaa jou ook lang niet gezien ❤


    Vorig jaar nog bij Emma :Y) op een dag die verder niet echt als een leuke dag m'n persoonlijke geschiedenisboek is ingegaan haha, oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Baudelaire schreef:
    Ik zag Natascha's uitnodiging op FB pas later, maar kreeg gelijk enorme flashbacks (en nostalgische heimwee) naar mijn jaren hier! Absurd gewoon hoe veel tijd ik hier doorbracht, wat ik hier allemaal deelde en hoe iedereen van dit forum me door een paar ongelukkige jaren heeft gesleept!


    MARGOT! Haay! Wat leuk om jou hier te zien!
    Feitelijk kan ik jou helemaal niet zien, maar oke =3

    Quizlet en de quizlet community heeft zoveel pubers en adolescenten geholpen, he. Nostalgie ten top, dit topic.

    Derks schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat jij Margot bent :Y) dat heb ik herinnerd! En zeker op basis van je profielfoto haha. Jou vergeet ik niet snel! Maar usernames die om de twee weken veranderd werden... ja, nee, mijn brein gaat dan uit (huil)

    Ik ben oprecht mega herkenbaar, want ik heb deze username denk ik al een jaar of 6 nu? Nooit meer gewijzigd, hahaha. En wanneer ik 'm wijzigde, wijzigde ik 'm ook heel snel weer terug omdat ik te gehecht was aan 'Derks'.

    M'n echte naam staat ook gewoon op m'n profiel volgens mij (dus die is niet heel moeilijk) en ik ben oprecht benieuwd wat jij dan qua backstory weet haha.


    Behalve bij mijn usernames, hihi.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Nou ja een soort evenement omdat Q zoveel jaar oud was! Ik herken jou wel gelijk (inclusief echte naam en backstory), maar jouw username is dan ook een classic en ik veranderde die van mij elke twee weken. Ik ben Margot, oud-bemiddelaar en voormalig fanatiek Q'er


    Omg Margot, met de blonde haren, rode lipstick, zwart leren jasje, zwarte laarsjes....en net panty´s? Jij was op Questival met mij (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Yes Jolijn, that's me!

    En Vincie, jouw backstory zoals ik me herinner: best wel beschermende ouders (die quizlet ook niet helemaal zagen zitten geloof ik) en een zusje met wie je steefs wat conflicten had en zo. Het leek een beetje alsof je je wat aan het ontworstelen was :p

    Ennnn hallllllo Emma! Hoe gaat het met jou en de gehaakte knuffels?
    Ja, denk zeker dat Q heel belangrijk is geweest voor veel jongeren. En jij was echt het icoon in de tijd dat ik hier zat, een soort personificatie van Q. Echt heel bijzonder!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    Yes Jolijn, that's me!

    En Vincie, jouw backstory zoals ik me herinner: best wel beschermende ouders (die quizlet ook niet helemaal zagen zitten geloof ik) en een zusje met wie je steefs wat conflicten had en zo. Het leek een beetje alsof je je wat aan het ontworstelen was :p

    Ennnn hallllllo Emma! Hoe gaat het met jou en de gehaakte knuffels?
    Ja, denk zeker dat Q heel belangrijk is geweest voor veel jongeren. En jij was echt het icoon in de tijd dat ik hier zat, een soort personificatie van Q. Echt heel bijzonder!


    Quizlet was/is een groot geheim altijd ja, daardoor kon ik eigenlijk ook niet naar meetings enzovoorts :( Ze dachten dat ik Jolijn kende van een open dag van de Schrijversacademie HAHAHAHA. Nou ja, het lijkt erop... Ik spreek ze nu in ieder geval niet meer. En ja, dat duivelse kind waarmee ik bloed/DNA moet delen, pff. Dat is echt uit de klauwen gelopen hoor, ben blij dat ik ervan af ben 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Baudelaire schreef:
    Ik zag Natascha's uitnodiging op FB pas later, maar kreeg gelijk enorme flashbacks (en nostalgische heimwee) naar mijn jaren hier! Absurd gewoon hoe veel tijd ik hier doorbracht, wat ik hier allemaal deelde en hoe iedereen van dit forum me door een paar ongelukkige jaren heeft gesleept!


    Omg marge ........!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Baudelaire schreef:
    Yes Jolijn, that's me!

    En Vincie, jouw backstory zoals ik me herinner: best wel beschermende ouders (die quizlet ook niet helemaal zagen zitten geloof ik) en een zusje met wie je steefs wat conflicten had en zo. Het leek een beetje alsof je je wat aan het ontworstelen was :p

    Ennnn hallllllo Emma! Hoe gaat het met jou en de gehaakte knuffels?
    Ja, denk zeker dat Q heel belangrijk is geweest voor veel jongeren. En jij was echt het icoon in de tijd dat ik hier zat, een soort personificatie van Q. Echt heel bijzonder!

    Ik word helemaal verlegen nu je dit zegt (bloos). Dat is op de een of andere manier blijkbaar zo gegroeid. Personificatie vind ik wel een mooi woord ;p .
    Jij kwam op mij altijd als een positivo over! Ook al was je dat misschien niet, gezien een eerdere reactie die je hier plaatste? Op Q en met Qers was het leuk gezellig. Ook op meetings =) En dat telde!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2022 - 18:35 ]

    Baudelaire schreef:
    Ik zag Natascha's uitnodiging op FB pas later, maar kreeg gelijk enorme flashbacks (en nostalgische heimwee) naar mijn jaren hier! Absurd gewoon hoe veel tijd ik hier doorbracht, wat ik hier allemaal deelde en hoe iedereen van dit forum me door een paar ongelukkige jaren heeft gesleept!

    Jaaaa hoi! :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Derks schreef:
    (...)

    Is er een Facebookgroep? :o

    Ineens zijn ook gewoon allemaal mensen terug waarvan ik denk: WOW, DIE HERKEN IK UIT M'N TIJD DAT IK HEEL ACTIEF WAS, echt nostalgisch allemaal.
    Van jou herken ik vooral je profielfoto, haha. Baudelaire is niet per se een username die ik nog herken (maar ik kan ook niet 1-2-3 op een oude username van je komen)


    Haha ik had een evenement aangemaakt afgelopen weekend om zo veel mogelijk Q'ers te bereiken maar jou heb ik volgens mij niet op FB ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Haha ik had een evenement aangemaakt afgelopen weekend om zo veel mogelijk Q'ers te bereiken maar jou heb ik volgens mij niet op FB ;p


    Ik heb je gestalkt :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    GELUKKIGE VERLATE VERJAARDAG Q!!!!

    Heb effies geen tijd om alles grondig door te nemen, maar mijn favoriete herinneringen ... de meetings (heb Jarne iets te lang geplaagd met dat hele reuzenradgedoe ahah), twee keer paars kleuren (voel me nog steeds rot over hoe onserieus ik dat genomen heb met momenten—Q verdiende duizendmaal beter), de paaseirenzoektochten, en (dit gaat gênant klinken, maar het is gewoon waar) zowat elke keer Inge iets positief over me zei was ik helemaal in de wolken, want ik denk niet dat er hier ooit iemand heeft rondgelopen naar wie ik meer opkeek dan naar haar ahahah.

    Wat hield (en houd!!) ik van deze site <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    GELUKKIGE VERLATE VERJAARDAG Q!!!!

    Heb effies geen tijd om alles grondig door te nemen, maar mijn favoriete herinneringen ... de meetings (heb Jarne iets te lang geplaagd met dat hele reuzenradgedoe ahah), twee keer paars kleuren (voel me nog steeds rot over hoe onserieus ik dat genomen heb met momenten—Q verdiende duizendmaal beter), de paaseirenzoektochten, en (dit gaat gênant klinken, maar het is gewoon waar) zowat elke keer Inge iets positief over me zei was ik helemaal in de wolken, want ik denk niet dat er hier ooit iemand heeft rondgelopen naar wie ik meer opkeek dan naar haar ahahah.

    Wat hield (en houd!!) ik van deze site <3


    Q, reuzenraden en ik hebben echt een of andere driehoeksverhouding. (cat)


    Queer zijn is gewoon alles