• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo leuk om al die bekende mensen te zien passeren!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nooit gedacht dat mijn topic zoveel oldies zou aantrekken. Worth it (nerd)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hey! Wauw, activiteit op q. Ik hoop dat sommige mensen me nog zullen herinneren, ik herinner me nog veel mensen in dit topic!

    Mijn favoriete herinneringen zijn wel de meetings, die waren zo leuk. Er werden een paar in Groningen georganiseerd, zodat wij noorderlingen niet helemaal naar Amsterdam/Utrecht/etc hoefden. Thanks Inge!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Navarro schreef:
    (...)

    Het kan er maar eentje zijn met die username. Hoe gaat het met je?


    Uiteraard (krul)
    Met mij gaat het goed, met jou?

    SonOfGondor schreef:
    Hey! Wauw, activiteit op q. Ik hoop dat sommige mensen me nog zullen herinneren, ik herinner me nog veel mensen in dit topic!

    Mijn favoriete herinneringen zijn wel de meetings, die waren zo leuk. Er werden een paar in Groningen georganiseerd, zodat wij noorderlingen niet helemaal naar Amsterdam/Utrecht/etc hoefden. Thanks Inge!


    SonOfGondor! Natuurlijk, ik herken je username direct. Hoi!

    SonOfGondor schreef:
    Hey! Wauw, activiteit op q. Ik hoop dat sommige mensen me nog zullen herinneren, ik herinner me nog veel mensen in dit topic!

    Mijn favoriete herinneringen zijn wel de meetings, die waren zo leuk. Er werden een paar in Groningen georganiseerd, zodat wij noorderlingen niet helemaal naar Amsterdam/Utrecht/etc hoefden. Thanks Inge!


    Die profielfoto, die naam? Natuurlijk! (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nooit gedacht dat mijn topic zoveel oldies zou aantrekken. Worth it (nerd)


    Je bent zelf een oldie Jol! :Y)

    Maar wow, de activiteit op Q nu. Jeetje man, ik kan het helemaal niet meer bijhouden, ik zit zowat de hele avond al op pagina 3 van de actieve topics omdat Q zo intens actief is nu dat er zelfs topics waar recent is gereageerd (een uur of minder geleden) al op pagina 2 belanden.

    Wel intens leuk dat iedereen weer "terug" komt. Ik word hier zo enthousiast van en het voelt nostalgisch om gewoon weer (bijna) elke avond op Q te kijken en alle namen te zien passeren.


    SonOfGondor schreef:
    Hey! Wauw, activiteit op q. Ik hoop dat sommige mensen me nog zullen herinneren, ik herinner me nog veel mensen in dit topic!

    Mijn favoriete herinneringen zijn wel de meetings, die waren zo leuk. Er werden een paar in Groningen georganiseerd, zodat wij noorderlingen niet helemaal naar Amsterdam/Utrecht/etc hoefden. Thanks Inge!


    Ik heb bij jou niet direct een beeld qua 'mens' maar JE USERNAME HERKEN IK WEL HEEL GOED!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb bij jou niet direct een beeld qua 'mens' maar JE USERNAME HERKEN IK WEL HEEL GOED!


    Noem je me nou gewoon oud, jonkie (cat)(H)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Noem je me nou gewoon oud, jonkie (cat)(H)


    Zoveel ouder ben je eigenlijk niet eens. Oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly