• ...zitten twee nerds achter hun laptopjes iedere dag 1667 woorden weg te tikken voor NaNoWriMo en hun beste leven te leven (nerd)


    Samen met Renna ben ik gezellig de hele maand november op vakantie om te werken aan ons verhaal in een B&B in de buurt van Zwolle! Vorig jaar zaten we al bij mij op de studentenkamer, maar dit keer hebben we het wat grootser uitgepakt en een eigen plekje gevonden. Het is een beetje jammer van de vrolijke basisschool achter ons, maar ach, zo is een mens vroeg uit de veren. Het is wat fris, maar de vloerverwarming is goddelijk en met dikke schrijverstruien aan en dekentjes om is het toch allemaar zéér goed te doen zo.

    Nu zitten we opgekruld in onze stoelen (van die tafelstoelen op rubberen wieltjes waarmee je dus het hele huisje door kan zeilen 🤩) aan onze scenes te werken (en is Loïs wanhopig haar oude account aan het afstoffen en er vlug een likje verf overheen aan het gooien voordat ik het topic afheb, hahaha) Gisteren met de auto boodschappen kunnen doen en genoeg voer in huis gehaald om een weeshuis mee te eten te kunnen geven—en da's maar beter ook want de twee fietsen die we hier hebben zijn voor ons allebei net te groot en de supermarkt nét iets te ver weg. #Wij gaan op dorito-jacht, we gaan een hele grote vangen...

    Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    Sommige van onze gesprekken er zo uitzien:

    Froukje: '...I did something bad.'
    Loïs: *gealarmeerd* 'Did you make it sad again??'
    Froukje: :x

    #Oops #you'llbecryingbychapterthree

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oooh wat heerlijk! Dit lijkt me zooo leuk om ook een keer te doen. Geniet ervan en veel succes allebei ! Wat voor verhalen zijn jullie aan het schrijven?


    ars moriendi

    Veel plezier!!

    @Salamanca, dit moeten we doeeen. Volgens mij kennen wij allebei een schrijver met een huisje in de ardennen. Schrijfweekend een keer?

    siriuslyhot schreef:
    Veel plezier!!

    @Salamanca, dit moeten we doeeen. Volgens mij kennen wij allebei een schrijver met een huisje in de ardennen. Schrijfweekend een keer?

    Jaaaaaa omg, ik wil het!!


    ars moriendi

    Dat is echt super gezellig, veel plezier!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik word een beetje nostalgisch van dit topic hahaha met de wistjedatjes en reisverslagen. Sadd, ik wil ook.
    Anyway, heel veel plezier, ik hoop dat jullie lekker opschieten en geef me áf en toe een minibeetje jesliefde tussendoor pleasee :33


    Every villain is a hero in his own mind.


    Ja ja, dat even afstoffen van m'n account veranderde al gauw in een uur lang een nieuwe naam verzinnen ("Spaties mogen niet? Een gewone punt dan. Oh, dat mag ook niet. Een dash. Oók al niet? Met een underscore ziet het er lelijk uit, ik verzin wel wat anders"), een nieuwe profielfoto kiezen ("Verkeerde format. Nee, nu is het alleen een zwart vlak") en flink wat gezucht en hoofdgeschud ("16-jaar oude Lo was echt cringe, het arme kind"), maar uiteindelijk kwamen we ergens.

    Werd meteen beloond met een balletles van Froukje, die dat al zo'n beetje heel haar leven doet en gracieusheid ademt. Dan heb je mij met m'n stroeve spieren en krakende botten, het verfrommelde uilskuiken met een gebroken poot naast haar zwaan. Mijn respect voor balletdansers steeg exponentieel met iedere oefening.

    Nadat Froukje me met een onheilspellende grijns aankeek en ze mijn tere zieltje weer een emotionele punch gaf met haar kersverse scene, vond ik het tijd om een luchtje te gaan scheppen.



    Wist je dat...?
    Froukje daar toch echt heel anders over dacht?

    Uiteraard mondde dat uit op een vechtpartij waarbij ze, als een peuter die geen tweede koekje mag, dramatisch aan mijn been ging hangen en begon te jengelen. Nog even dreigen met bovenop mij gaan zitten, maar daar moest ze toch jammerlijk van terugkomen toen ik haar eenmaal tegen de grond aan gewerkt had. Ballet mag dan misschien niet mijn ding zijn, tegen mijn upper body strength kon ze helaas niet op.

    #Gottem

    ReisverslagNummerTwee


    Salamanca schreef:
    Oooh wat heerlijk! Dit lijkt me zooo leuk om ook een keer te doen. Geniet ervan en veel succes allebei ! Wat voor verhalen zijn jullie aan het schrijven?


    Thanks! c: En ja, als je de kans krijgt moet je het echt zeker doen!! Het is echt het goede leven hahahahaha
    & we schrijven samen een dual-pov dystopian! Een soort mix tussen The Hunger Games, Romeo & Juliet en Pride and Prejudice. Froukje mag ons verhaal uitleggen, als we terugzijn van de wandeling 😌


    Dramatic

    siriuslyhot schreef:
    Veel plezier!!

    @Salamanca, dit moeten we doeeen. Volgens mij kennen wij allebei een schrijver met een huisje in de ardennen. Schrijfweekend een keer?


    Omg jaaaaa doe!!

    @Salamanca: We werken samen aan een manuscript, ooit is dat een keer begonnen als RP met ons tweeën en toen uitgegroeid tot een heel eigen wereld en plot :33
    @Jarne: Thank uuuu *O*
    @Natas: Wij hadden toch ook nog iets op de planning staan nou, of niet meer🤔 En anders gewoon de volgende inplannen, toch? (wbw)
    and imma do my best!! <3<3

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2022 - 16:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Renna schreef:

    Ja ja, dat even afstoffen van m'n account veranderde al gauw in een uur lang een nieuwe naam verzinnen ("Spaties mogen niet? Een gewone punt dan. Oh, dat mag ook niet. Een dash. Oók al niet? Met een underscore ziet het er lelijk uit, ik verzin wel wat anders"), een nieuwe profielfoto kiezen ("Verkeerde format. Nee, nu is het alleen een zwart vlak") en flink wat gezucht en hoofdgeschud ("16-jaar oude Lo was echt cringe, het arme kind"), maar uiteindelijk kwamen we ergens.

    Werd meteen beloond met een balletles van Froukje, die dat al zo'n beetje heel haar leven doet en gracieusheid ademt. Dan heb je mij met m'n stroeve spieren en krakende botten, het verfrommelde uilskuiken met een gebroken poot naast haar zwaan. Mijn respect voor balletdansers steeg exponentieel met iedere oefening.

    Nadat Froukje me met een onheilspellende grijns aankeek en ze mijn tere zieltje weer een emotionele punch gaf met haar kersverse scene, vond ik het tijd om een luchtje te gaan scheppen.



    Wist je dat...?
    Froukje daar toch echt heel anders over dacht?

    Uiteraard mondde dat uit op een vechtpartij waarbij ze, als een peuter die geen tweede koekje mag, dramatisch aan mijn been ging hangen en begon te jengelen. Nog even dreigen met bovenop mij gaan zitten, maar daar moest ze toch jammerlijk van terugkomen toen ik haar eenmaal tegen de grond aan gewerkt had. Ballet mag dan misschien niet mijn ding zijn, tegen mijn upper body strength kon ze helaas niet op.

    #Gottem

    ReisverslagNummerTwee


    (...)

    Thanks! c: En ja, als je de kans krijgt moet je het echt zeker doen!! Het is echt het goede leven hahahahaha
    & we schrijven samen een dual-pov dystopian! Een soort mix tussen The Hunger Games, Romeo & Juliet en Pride and Prejudice. Froukje mag ons verhaal uitleggen, als we terugzijn van de wandeling 😌


    Hee leuk je hier ook te zien, in plaats van je alleen te "kennen" als Froukjes schrijfmattie. :Y)
    En jij klinkt al net zo lenig als ik ben :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Omg jaaaaa doe!!

    @Salamanca: We werken samen aan een manuscript, ooit is dat een keer begonnen als RP met ons tweeën en toen uitgegroeid tot een heel eigen wereld en plot :33
    @Jarne: Thank uuuu *O*
    @Natas: Wij hadden toch ook nog iets op de planning staan nou, of niet meer🤔 En anders gewoon de volgende inplannen, toch? (wbw)
    and imma do my best!! <3<3


    Jaa begin januari :3
    Maar één dagje (wat ik ook heerlijk vind) is toch iets minder awesome dan een week. Of drie weken zelfs in jullie geval. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahahaha jaa fair! Als we nou gewoon een halfjaar vooruitplannen ofzo, dan moet het wel kunnen toch? #zomervakantiebiedtmogelijkheden


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Hahahaha jaa fair! Als we nou gewoon een halfjaar vooruitplannen ofzo, dan moet het wel kunnen toch? #zomervakantiebiedtmogelijkheden


    Haha ja is goed! Dan heb ik ook voldoende tijd om oppas te regelen. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Hee leuk je hier ook te zien, in plaats van je alleen te "kennen" als Froukjes schrijfmattie. :Y)
    En jij klinkt al net zo lenig als ik ben :'D


    Hii! Jaa the feeling is mutual c:
    & yepp over de lenigheid hahahaha, onze talenten liggen gewoon ergens anders


    Dramatic

    Wist je dat...?
    Froukje midden in het bos feilloos de weg terug weet te vinden als ze weet dat ze naar huis mag?

    #Paardruiktdestal

    ReisverslagNummerDrie


    Dramatic

    Oehh wat ontzettend leuk dit! Geniet ervan samen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zooo leuk dit! Een vriendin van me en ik hebben ondertussen ook een B&B geboekt het laatste weekend van november om te schrijven. Volledig geïnspireerd door jullie dus bedankt voor het toffe idee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien