• ...zitten twee nerds achter hun laptopjes iedere dag 1667 woorden weg te tikken voor NaNoWriMo en hun beste leven te leven (nerd)


    Samen met Renna ben ik gezellig de hele maand november op vakantie om te werken aan ons verhaal in een B&B in de buurt van Zwolle! Vorig jaar zaten we al bij mij op de studentenkamer, maar dit keer hebben we het wat grootser uitgepakt en een eigen plekje gevonden. Het is een beetje jammer van de vrolijke basisschool achter ons, maar ach, zo is een mens vroeg uit de veren. Het is wat fris, maar de vloerverwarming is goddelijk en met dikke schrijverstruien aan en dekentjes om is het toch allemaar zéér goed te doen zo.

    Nu zitten we opgekruld in onze stoelen (van die tafelstoelen op rubberen wieltjes waarmee je dus het hele huisje door kan zeilen 🤩) aan onze scenes te werken (en is Loïs wanhopig haar oude account aan het afstoffen en er vlug een likje verf overheen aan het gooien voordat ik het topic afheb, hahaha) Gisteren met de auto boodschappen kunnen doen en genoeg voer in huis gehaald om een weeshuis mee te eten te kunnen geven—en da's maar beter ook want de twee fietsen die we hier hebben zijn voor ons allebei net te groot en de supermarkt nét iets te ver weg. #Wij gaan op dorito-jacht, we gaan een hele grote vangen...

    Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    Sommige van onze gesprekken er zo uitzien:

    Froukje: '...I did something bad.'
    Loïs: *gealarmeerd* 'Did you make it sad again??'
    Froukje: :x

    #Oops #you'llbecryingbychapterthree

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Renna schreef:
    (...)
    Hahahahahhaah ah yikes!! Op schone was ook gewoon, dat voelt meteen niet meer fijn 😂😂


    Nee 🥲 en ik was al zo bang dat er spinnen in m'n kleding zouden zitten... Gelukkig was het geen shirt wat ik op dat moment aan wilde doen. Dát lijkt me pas echt terror, dat je iets aantrekt, gekriebel voelt en dat er een dikke vette spin in blijkt te zitten. Ik hoop dat ik het nu niet jinx...

    Het zou wel een interessante POV zijn voor een kort verhaal 😂 de spin die mensen wilt laten schrikken door middel van hun kleding.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Nee 🥲 en ik was al zo bang dat er spinnen in m'n kleding zouden zitten... Gelukkig was het geen shirt wat ik op dat moment aan wilde doen. Dát lijkt me pas echt terror, dat je iets aantrekt, gekriebel voelt en dat er een dikke vette spin in blijkt te zitten. Ik hoop dat ik het nu niet jinx...

    Het zou wel een interessante POV zijn voor een kort verhaal 😂 de spin die mensen wilt laten schrikken door middel van hun kleding.

    Ohhh afkloppen die handel, ik word meteen kriebelig hahahahahaha
    & inderdaad! Ik zeg zet hem op een lijstje met plot bunnies, wie weet 😂

    Doet me trouwens denken aan die keer dat ik in het bos sliep en half droomde dat er allemaal beestjes over me heenliepen. Kon niks zien natuurlijk, dus ik dacht dat ik het me verbeeld had. Toen ik thuiskwam en mijn slaapzak opruimde, kwam er een loopkever van zo'n 5 cm uitrollen, die snel een sprintje naar de hoek van de kamer trok. Nou daar werd ik ook toch iets minder vrolijk van 🙈😂


    Dramatic

    Wist je dat...?
    Niets je dag zo opfleurt als iets illegaals doen? (A)

    #langewandeling #samenoverhetprikkeldraad #nogevendathekkieover #hupsakee

    ReisverslagNummerNegen

    [ bericht aangepast op 11 nov 2022 - 15:49 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    @Derks: Oh ieuwl iewl iewl, wat kut zeg :'DD Heb je het shirt uiteindelijk wel opgevouwen of weer opnieuw in de was gemieterd? Ik ben echt zo iemand die dat laatste dan doet, hahahha. Afschuwelijk

    @Lo: god wat een nachtmerries. nope, vriendelijk bedankt, nevernooit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dus eh Froukje, Quizlt Camp? (krul)
    Ik wil best samen met jou wat opties bekijken als het je wat lijkt :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dus eh Froukje, Quizlt Camp? (krul)
    Ik wil best samen met jou wat opties bekijken als het je wat lijkt :Y)


    Sure!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Sure!!


    (blush)

    Via Facebook een keer of DM of wat is het plan van actie? :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    (blush)

    Via Facebook een keer of DM of wat is het plan van actie? :Y)


    Werkt Whatsapp voor jou? Dan stuur ik zo in PB wel even m'n nummer, ehehee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Mensen langs het hutje in het bos kwamen om Sint Maarten te vieren?

    Lo had zo haar bedenkingen over het moeten delen van haar snoepkersjes, maar Froukje was razend enthousiast en zette een lampje voor de deur zodat de lokale kiddo's wisten dat er iets te halen viel. En zo werd er aangeklopt en openden wij de deur voor zingende kinderen met zelfgeknutselde lampionnetjes die, in ruil voor het kort demonstreren van hun zangkunsten, van ons een snoepje kregen.

    Toch wel schattig, eigenlijk, een duet met een meisje van vier.

    ReisverslagNummerTien


    Dramatic

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Werkt Whatsapp voor jou? Dan stuur ik zo in PB wel even m'n nummer, ehehee


    Helemaal prima! (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw dit is echt goals, veel plezier!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Renna schreef:
    Wist je dat...?
    Mensen langs het hutje in het bos kwamen om Sint Maarten te vieren?

    Lo had zo haar bedenkingen over het moeten delen van haar snoepkersjes, maar Froukje was razend enthousiast en zette een lampje voor de deur zodat de lokale kiddo's wisten dat er iets te halen viel. En zo werd er aangeklopt en openden wij de deur voor zingende kinderen met zelfgeknutselde lampionnetjes die, in ruil voor het kort demonstreren van hun zangkunsten, van ons een snoepje kregen.

    Toch wel schattig, eigenlijk, een duet met een meisje van vier.

    ReisverslagNummerTien


    Ooh, mijn hart. Precious.


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    @Derks: Oh ieuwl iewl iewl, wat kut zeg :'DD Heb je het shirt uiteindelijk wel opgevouwen of weer opnieuw in de was gemieterd? Ik ben echt zo iemand die dat laatste dan doet, hahahha. Afschuwelijk

    @Lo: god wat een nachtmerries. nope, vriendelijk bedankt, nevernooit


    In de was gesodemieterd en dan was ik het over een half jaar of zoiets wel nog een keer. Maar ik ben nu ook echt gewoon heel bang dat er spinnen in de ladekast zitten enzovoorts, hahahaha. Rotbeesten.




    On-topic: OMG WAT LEUK DAT JULLIE DAAR SINT-MAARTEN GEDAAN HEBBEN!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    In de was gesodemieterd en dan was ik het over een half jaar of zoiets wel nog een keer. Maar ik ben nu ook echt gewoon heel bang dat er spinnen in de ladekast zitten enzovoorts, hahahaha. Rotbeesten.


    On-topic: OMG WAT LEUK DAT JULLIE DAAR SINT-MAARTEN GEDAAN HEBBEN!


    Hahahahhaahha MOOOD


    Jaaa het was zo cute! Dat is iets wat ik in Ede wel een beetje miste, want daar doet niemand het, dus het was echt gezellig om het weer een keertje mee te maken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahhaahha MOOOD


    Jaaa het was zo cute! Dat is iets wat ik in Ede wel een beetje miste, want daar doet niemand het, dus het was echt gezellig om het weer een keertje mee te maken.


    Ik heb gisteren in Ede met een groepje kinderen meegelopen met Sint Maarten :8

    Eerst lampionnen met ze geknutseld (ze noemen me de 'knutseljuf', zo schattig (H)) en toen rond 18:30 gaan lopen tot een uur of 20:00 (ze hielden het lang vol!).
    Waren echt enorm veel kinderen die meeliepen, ik verbaasde me.

    Het was wel een stuk minder 'traditioneel' als dat ik gewend ben (want ik ben echt gewend van om 19:00 uur met het hele dorp naar de kerk voor een Sint Maarten-viering, daarna naar de speeltuin met een vuurkorf en daarna langs de deuren). Maar alsnog mega gezellig.

    Al zong iedereen wel hetzelfde liedje: Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2022 - 21:00 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly