• ...zitten twee nerds achter hun laptopjes iedere dag 1667 woorden weg te tikken voor NaNoWriMo en hun beste leven te leven (nerd)


    Samen met Renna ben ik gezellig de hele maand november op vakantie om te werken aan ons verhaal in een B&B in de buurt van Zwolle! Vorig jaar zaten we al bij mij op de studentenkamer, maar dit keer hebben we het wat grootser uitgepakt en een eigen plekje gevonden. Het is een beetje jammer van de vrolijke basisschool achter ons, maar ach, zo is een mens vroeg uit de veren. Het is wat fris, maar de vloerverwarming is goddelijk en met dikke schrijverstruien aan en dekentjes om is het toch allemaar zéér goed te doen zo.

    Nu zitten we opgekruld in onze stoelen (van die tafelstoelen op rubberen wieltjes waarmee je dus het hele huisje door kan zeilen 🤩) aan onze scenes te werken (en is Loïs wanhopig haar oude account aan het afstoffen en er vlug een likje verf overheen aan het gooien voordat ik het topic afheb, hahaha) Gisteren met de auto boodschappen kunnen doen en genoeg voer in huis gehaald om een weeshuis mee te eten te kunnen geven—en da's maar beter ook want de twee fietsen die we hier hebben zijn voor ons allebei net te groot en de supermarkt nét iets te ver weg. #Wij gaan op dorito-jacht, we gaan een hele grote vangen...

    Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    Sommige van onze gesprekken er zo uitzien:

    Froukje: '...I did something bad.'
    Loïs: *gealarmeerd* 'Did you make it sad again??'
    Froukje: :x

    #Oops #you'llbecryingbychapterthree

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Als de inductiekookplaat iets te lang naar plastic begint te ruiken, dat er iets niet goed gaat? Nou zitten we maar weer achter de laptopjes op koekjes te teren, met een pan halfgare ui in een dekentje gewikkeld om het gaarproces toch nog iets aan te moedigen :')

    #stukkiewukkie #honger #...help?😂

    ReisverslagNummerVijf


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Deze inductiekookplaat standaard een foutmelding geeft wanneer je geen pan op de pit hebt staan? Alles van het fornuis gehaald, drie keer de stekker eruit getrokken en het opnieuw geprobeerd, maar ja, de foutmelding bleef. Wij hadden de moed al opgegeven, maar onze gastvrouw kwam heel geduldig kijken wat er mis kon zijn. Zodra ze de pan op de pit zette, werkte alles weer. Echt, het was net magie.

    #Froukjeishetetenalklaaaar

    ReisverslagNummerZes


    Dramatic

    Hahaha omgg dat klinkt ook echt iets dat mij zou kunnen overkomen :'D Mooi dat het mysterie is opgelost


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Eigenlijk best een veilige kookplaat dus.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Offtopic update: that moment dat je op je laptop via WhatsApp stuurt en dan naar Q gaat om erachter te komen dat op Q berichten niet verzenden wanneer je entert.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Offtopic update: that moment dat je op je laptop via WhatsApp stuurt en dan naar Q gaat om erachter te komen dat op Q berichten niet verzenden wanneer je entert.(krul)


    Toch flauw dat ze niet automatisch versturen als jij dat wil :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Debbaut schreef:
    Eigenlijk best een veilige kookplaat dus.:'D

    Ja best een goeie uitvinding eigenlijk ahahahahahahah


    Dramatic

    Wist je dat...?
    Het huisje hier op knappen staat?

    #froukjeblijkteenTrekkie™️ #loïsblijkteen"Starwarrior™️" (Star Wars)

    ReisverslagNummerZeven


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Debbaut schreef:
    Offtopic update: that moment dat je op je laptop via WhatsApp stuurt en dan naar Q gaat om erachter te komen dat op Q berichten niet verzenden wanneer je entert.(krul)


    😂😂😂 Dat heb ik met de RPG ook zovaak gehad, hahhahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Renna schreef:
    Wist je dat...?
    Deze inductiekookplaat standaard een foutmelding geeft wanneer je geen pan op de pit hebt staan? Alles van het fornuis gehaald, drie keer de stekker eruit getrokken en het opnieuw geprobeerd, maar ja, de foutmelding bleef. Wij hadden de moed al opgegeven, maar onze gastvrouw kwam heel geduldig kijken wat er mis kon zijn. Zodra ze de pan op de pit zette, werkte alles weer. Echt, het was net magie.

    #Froukjeishetetenalklaaaar

    ReisverslagNummerZes


    Zo werkt inductie inderdaad haha, heerlijk (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zo werkt inductie inderdaad haha, heerlijk (krul)

    Ik had werkelijk geen idee, maar dit ga ik natuurlijk nooit meer vergeten hahahahah


    Dramatic

    Wist je dat...?
    Loïs iedere avond haar leven waagt om de slaapzolder te ontdoen van spinnen?

    Een bijzonder groot individu bleek zich op een strategische plaats te hebben verscholen, zo in het hoekje van het plafond. Een waardige uitdaging voor Lo, met haar trotse 1 meter 55. Gewapend met enkel een tissue of drie kwam ze een goeie 20 cm te kort. Zwaarder geschut nodig dus.

    De structurele integriteit van het bed was echter niet voorbereid op Lo + bureaustoel, die dapper over het headbord trachtte te klimmen. Gelukkig kon Froukje na enige aarzeling ("dit is zó fout aan het gaan, wow, een catastrofe in wording") een valpartij voorkomen.

    Nu is het nooit iemands advies om op een draaiende bureaustoel te klimmen, maar ja, die spin moest toch echt het veld ruimen, dus Lo waagde het er toch maar op.

    De huidige stand?
    Spinnen: 0
    Lo: 4

    So who's the real winner here? 😌

    #ikdachtnietdatikdoodging #maarikdachtwelaanmijnleven

    ReisverslagNummerAcht


    Dramatic

    Hahaha, te grappig. Het klinkt heel erg gezellig daar!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat spinnenavontuur, ik moest heel hard lachen.

    Kan ik Loïs ook even lenen om mijn huis hier van spinnen te ontdoen? 😂😂😂
    Gisteren zat er een dikke spin lekker te chillen op mijn vers gewassen t-shirt die te drogen hing.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Dat spinnenavontuur, ik moest heel hard lachen.

    Kan ik Loïs ook even lenen om mijn huis hier van spinnen te ontdoen? 😂😂😂
    Gisteren zat er een dikke spin lekker te chillen op mijn vers gewassen t-shirt die te drogen hing.

    Hahahahahhaah ah yikes!! Op schone was ook gewoon, dat voelt meteen niet meer fijn 😂😂


    Dramatic