• Kerstkaartenswap 2022

    Halverwege november.. Sinterklaas weer veilig aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je steeds al meer belletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap! Dit is alweer de TIENDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug. Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 27 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - ProngsPotter
    - Derks
    - Phlegethon
    - SPICA
    - SPECS

    - Sisyphus
    - Girlicious
    - Merigold
    - Catmint
    - AliceLeBlanc

    Naam
    -Nathalie
    - Froukje
    - Vincie
    - Anne
    - Dee
    - ××××××
    -
    - Monique
    - Belle
    - Maxime
    -Janneke
    Aantal
    - 5
    - 5
    - 10
    - 4
    - Minstens 3
    - 5
    -
    - 5
    - 5
    - 5-10
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Both
    - NL, eventueel buiteland
    - NL + België
    - NL + België
    - NL
    -
    - NL
    - NL
    - NL
    -

    Opgeven kan tot zondag 27 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 17 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    Wat leuk dat dit er weer is! Ik zal als ik thuis ben zo mijn gegevens aan je doorgeven (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oeeeh gezellig weer! Ik heb je een PB gestuurd! ❤️


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Privébericht is verstuurd :Y) Ik zat hier al op te wachten!

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    oooooeh ik denk dat ik dit jaar ook meedoe (H) baby's first kerstkaartenswap :) zal zo even een pbtje sturen <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Oooh dit heb ik vorig jaar gemist. Ik wilde het zelf niet meer organiseren omdat het me niet zo lukt. Maar ik ben zeker blij om mee te doen (blush)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2022 - 18:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oooh dit heb ik vorig jaar gemist. Ik wilde het zelf niet meer organiseren omdat het me niet zo lukt. Maar ik ben zeker blij om mee te doen(blush)


    jaaa gesellieee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wow, ik had niet verwacht dat er al zo snel aanmeldingen zouden zijn! Echt leuk dat jullie mee willen doen!

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Oh, dit is wel een goede. Zal hem ook even in het begin topic zetten. Want wij zouden geen Nederlanders zijn om te kunnen besparen op elke cent die we maar kunnen pakken. :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wow, ik had niet verwacht dat er al zo snel aanmeldingen zouden zijn! Echt leuk dat jullie mee willen doen!

    (...)

    Oh, dit is wel een goede. Zal hem ook even in het begin topic zetten. Want wij zouden geen Nederlanders zijn om te kunnen besparen op elke cent die we maar kunnen pakken. :X


    Precies, en postzegels zijn al duur genoeg... Ik heb nog kerstzegels liggen maar overweeg om gewoon nu met korting in te slaan ook voor de komende jaren, gezien een reguliere postzegel vanaf 1 januari 1,01 kost 🥲🥲🥲🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ff dit topic opslaan, moet ff zien of ik überhaupt aan (leuke) kerstkaartjes kan komen hier nog ergens XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ahh, ik zou mee willen doen, maar ik ga dan verhuizen en zal waarschijnlijk een tijdje geen postadres hebben. Mocht er uiteindelijk nog behoefte zijn aan mensen die alleen kaartjes versturen (zonder ontvangen) dan help ik daar graag aan mee!


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Ahh, ik zou mee willen doen, maar ik ga dan verhuizen en zal waarschijnlijk een tijdje geen postadres hebben. Mocht er uiteindelijk nog behoefte zijn aan mensen die alleen kaartjes versturen (zonder ontvangen) dan help ik daar graag aan mee!


    Ik zal je dan toch even noteren. het word altijd zo'n gepuzzel met het indelen dat een aantal extra kaartjes altijd handig zijn. Ligt er natuurlijk ook geheel aan hoeveel mensen er uiteindelijk meedoen.


    Credendo Vides

    Sisyphus schreef:
    Ahh, ik zou mee willen doen, maar ik ga dan verhuizen en zal waarschijnlijk een tijdje geen postadres hebben. Mocht er uiteindelijk nog behoefte zijn aan mensen die alleen kaartjes versturen (zonder ontvangen) dan help ik daar graag aan mee!
    =

    Of ik stuur een kaart naar een adres waar je ze kunt ophalen. Of ik verstuur ze in April, maakt me ook niet uit (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    YES! Stiekem hoopte ik al op dit topic!
    Ik stuur je zo gelijk even een pb!
    _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Aaah, dit klinkt cute. Even een MT, I looove kerst kaartjes 😍


    someone out there feels better because you exist

    Girlicious schreef:
    YES! Stiekem hoopte ik al op dit topic!
    Ik stuur je zo gelijk even een pb!
    _O_


    YEAY, je bent er ook weer! (dance)


    Credendo Vides