• Kerstkaartenswap 2022

    Halverwege november.. Sinterklaas weer veilig aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je steeds al meer belletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap! Dit is alweer de TIENDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug. Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 27 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - ProngsPotter
    - Derks
    - Phlegethon
    - SPICA
    - SPECS

    - Sisyphus
    - Girlicious
    - Merigold
    - Catmint
    - AliceLeBlanc

    Naam
    -Nathalie
    - Froukje
    - Vincie
    - Anne
    - Dee
    - ××××××
    -
    - Monique
    - Belle
    - Maxime
    -Janneke
    Aantal
    - 5
    - 5
    - 10
    - 4
    - Minstens 3
    - 5
    -
    - 5
    - 5
    - 5-10
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Both
    - NL, eventueel buiteland
    - NL + België
    - NL + België
    - NL
    -
    - NL
    - NL
    - NL
    -

    Opgeven kan tot zondag 27 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 17 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    Derks schreef:
    (...)

    Ik geef liever dan dat ik ontvang (blush)

    Oké, dan stuur ik morgen nog even de overige adressen door. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Oké, dan stuur ik morgen nog even de overige adressen door. (:


    Helemaal goed!
    Er zit er sowieso eentje bij die ik ook zonder swap al een kaartje zou sturen (cool) en eentje op loopafstand (dus op zich... die kan ik zelf in de brievenbus bezorgen, scheelt dat ook weer een postzegel en risico dat het mis gaat met de post hahaha. Heb één keer gehad dat de helft van m'n kerstkaarten nooit op de bestemming is gekomen (huil)). Dus kom maar door met die overige adressen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Helemaal goed!
    Er zit er sowieso eentje bij die ik ook zonder swap al een kaartje zou sturen (cool) en eentje op loopafstand (dus op zich... die kan ik zelf in de brievenbus bezorgen, scheelt dat ook weer een postzegel en risico dat het mis gaat met de post hahaha. Heb één keer gehad dat de helft van m'n kerstkaarten nooit op de bestemming is gekomen (huil)). Dus kom maar door met die overige adressen!


    (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    (krul)


    (A)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn postzegels van Postzegelsmetkorting zijn binnen! Nu moet ik alleen nog de kerstkaarten gaan maken, hahaha. Alles op z'n tijd, eerst Sinterklaas (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb net al mijn kaartjes geschreven, nu nog kerstzegels halen en verzenden (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Heb net al mijn kaartjes geschreven, nu nog kerstzegels halen en verzenden (blush)


    Jij bent lekker bezig! Ik moet ze nog maken, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik moet dit weekend maar wat postzegels jatten van mijn ouders 🤔🤔 dan kan ik ze maandag schrijven en dinsdag op de post doen (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:
    (...)

    Jij bent lekker bezig! Ik moet ze nog maken, haha.


    Ja.....ik koop wel kerstkaartjes, in tegenstelling tot jou. Iets meer moeite (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben ook nog druk in de maak.. Heb het knutselproces toch weer iets onderschat. xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Oké, dan stuur ik morgen nog even de overige adressen door. (:


    Ik heb trouwens geen extra adressen ontvangen, ligt dat aan mij?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb trouwens geen extra adressen ontvangen, ligt dat aan mij?


    Oh! Was dit totaal vergeten! Bedankt voor de reminder. Zal nu direct de overige adressen sturen.


    Credendo Vides

    Ik moet nog op kaartjesjacht, oops, haha. Mij kennende gaat dit last moment gebeuren, want ik ben druk en moe 😅


    Stenenlikker

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh! Was dit totaal vergeten! Bedankt voor de reminder. Zal nu direct de overige adressen sturen.


    Binnen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Merigold schreef:
    Ik moet nog op kaartjesjacht, oops, haha. Mij kennende gaat dit last moment gebeuren, want ik ben druk en moe 😅


    +1, lol :'DD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.