• Kerstkaartenswap 2022

    Halverwege november.. Sinterklaas weer veilig aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je steeds al meer belletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap! Dit is alweer de TIENDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug. Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 27 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - ProngsPotter
    - Derks
    - Phlegethon
    - SPICA
    - SPECS

    - Sisyphus
    - Girlicious
    - Merigold
    - Catmint
    - AliceLeBlanc

    Naam
    -Nathalie
    - Froukje
    - Vincie
    - Anne
    - Dee
    - ××××××
    -
    - Monique
    - Belle
    - Maxime
    -Janneke
    Aantal
    - 5
    - 5
    - 10
    - 4
    - Minstens 3
    - 5
    -
    - 5
    - 5
    - 5-10
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Both
    - NL, eventueel buiteland
    - NL + België
    - NL + België
    - NL
    -
    - NL
    - NL
    - NL
    -

    Opgeven kan tot zondag 27 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 17 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    +1, lol :'DD


    Prijsmepper heeft de laatste weken 75% korting op alles voor kerst. Ik heb daar ooit dozen kerstkaarten voor familieleden gehaald voor €0,25 per doos of zoiets met 10 tot 20 kaarten. Dus mocht je écht niks meer weten kun je altijd daar koekeloeren, haha.

    Ik moet nu toch verplicht rustig aan doen dus ik ga zo kijken of ik m'n knipvellen kan pakken. Dan maar even geen ingewikkelde vouwkaarten (die ik eigenlijk wilde gaan maken), want daarvoor moet ik heel veel onder m'n bed opruimen om in de knutselcrib te gaan zitten en dat gaat nu gewoon niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    missie steel postzegels is geslaagd! nu moet ik alleen nog schrijven en posten c':


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    missie steel postzegels is geslaagd! nu moet ik alleen nog schrijven en posten c':


    hahahahaha ik was ook al bij m'n ouders aan het neuzen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb 40 Decemberpostzegels bijbesteld via PostzegelsMetKorting, haha. Ik bleek nog ongeveer 15 zegels te hebben liggen. Alles in mij zegt MEER BESTELLEN MEER BESTELLEN want ik ben zo bang dat ik tekort heb.

    Anyways, nu rustig een avondje op de bank kaarten aan het voorbereiden (blush)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn moeder kwam zelf al met een heel velletje voor me met 'Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er nog 25.' XD


    Credendo Vides

    Ugh het is zo kut vervelend als de knutselplannen niet zo gaan als dat je zou willen... Heb voor vandaag maar weer even de handdoek in de ring gegooid en ga er morgen wel weer naar kijken...


    Credendo Vides

    Derks schreef:
    Ik heb 40 Decemberpostzegels bijbesteld via PostzegelsMetKorting, haha. Ik bleek nog ongeveer 15 zegels te hebben liggen. Alles in mij zegt MEER BESTELLEN MEER BESTELLEN want ik ben zo bang dat ik tekort heb.

    Anyways, nu rustig een avondje op de bank kaarten aan het voorbereiden (blush)


    Hahahahah oh dear
    zeg, mag ik dan vier postzegels van je overkopen? XDD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    Ugh het is zo kut vervelend als de knutselplannen niet zo gaan als dat je zou willen... Heb voor vandaag maar weer even de handdoek in de ring gegooid en ga er morgen wel weer naar kijken...


    Naww, succes morgen!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    mijn moeder had nog geen postzegels gekocht, maar ze vond wel nog een vel met zeven decemberzegels van vorig jaar die ik mocht hebben (': verder was mijn plan om vandaag de kaartjes te gaan schrijven... daar is niets van terecht gekomen want ik ben ontzettend uitgeput van helemaal niets, dus hopelijk krijg ik morgen kerstwensen op kaarten <3


    because i knew you, i have been changed for good

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahah oh dear
    zeg, mag ik dan vier postzegels van je overkopen? XDD


    Haha, dat mag hoor 🤣 ik heb hier echt iets te veel postzegels liggen (dat is dus een ding wat ik niet meer hoef te doen - postzegels kopen - en toch ben ik bang dat ik postzegels tekort ga komen TERWIJL IK NIET EENS 40+ MENSEN EEN KAARTJE MOET STUREN dat zou ook erg veel knutselen worden...

    Trouwens, mocht je losse kerstzegels zoeken, volgens mij kun je bij CIGO ook gewoon een losse postzegel (of 4) kopen. Deed ik ook wel eens :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dacht dat ik ongeveer 45 kerstzegels had, maar het blijken er 60 te zijn 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ik kan in ieder geval de swapkaarten op de bus gaan doen ermee :Y).

    Heb in ieder geval alvast 10 3D-kaarten voorgeknipt, maar ik weet niet of ik alle swapkaarten 3D wil doen lol. Het moet ook wel een beetje bij de ontvangende user passen of zoiets. Ik zie het nog wel, mogelijkheden genoeg. Alleen nog even de energie vinden, haha. Knutselbureau vrijmaken enzo...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OKAY.
    Ik kijk net nog eens naar de knipvellen die ik hier heb, en toen zag ik dat er op een knipvel heel consequent overal "happy holydays" staat in plaats van "happy holidays" (zip)

    WAT GA IK HIERMEE DOEN, GA IK ZE WEL GEBRUIKEN OF TOCH NIET? GA IK HET CORRIGEREN? AAAARGH.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    happy holydays is niet per se verkeerd, is alleen een heel oude versie van holidays. dus ik denk dat je er best mee weg kan komen c:

    hm, ik ga zo denk ik mijn kaartjes maar eens schrijven. heb ik tenminste weer een excuus om mijn zegelstempel te gebruiken, want die matcht nu goed met m'n gebruikersnaam =DDD (het is de toreador clan logo, niet per se heel kersterig, maar wel een roos en applicable :Y))


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    happy holydays is niet per se verkeerd, is alleen een heel oude versie van holidays. dus ik denk dat je er best mee weg kan komen c:

    hm, ik ga zo denk ik mijn kaartjes maar eens schrijven. heb ik tenminste weer een excuus om mijn zegelstempel te gebruiken, want die matcht nu goed met m'n gebruikersnaam =DDD (het is de toreador clan logo, niet per se heel kersterig, maar wel een roos en applicable :Y))


    Omg, een zegelstempel. Dat is zoooooo vet!!!!!

    Ik heb net de ruimte onder m'n bed opgeruimd waardoor ik in ieder geval weer kan zitten onder m'n bed en toegang heb tot m'n 3m² aan knutselbureau :Y)

    Het bureau zelf ligt alleen wel nog helemaal vol xD maar nu is de ruimte in ieder geval opgeruimd genoeg om er zonder dat het al te veel energie kost om er te gaan zitten.

    Ik heb genoeg 3D uitgeknipt, weet niet of ik alle swapjes 3D ga versturen though, want ik vind zelf eigenlijk 3D-kaarten heel kut (maar het knippen is zo rustgevend 🤣)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    M'n eerste kerstkaart is af 🤣🤣🤣

    Morgen als ik weer thuis ben kan ik er nog een paar plakken.

    Da's wel het voordeel van 3D-kaarten die niet al te ingewikkeld zijn. Gewoon knippen, plakken, klaar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly