• Kerstkaartenswap 2022

    Halverwege november.. Sinterklaas weer veilig aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je steeds al meer belletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap! Dit is alweer de TIENDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug. Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 27 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - ProngsPotter
    - Derks
    - Phlegethon
    - SPICA
    - SPECS

    - Sisyphus
    - Girlicious
    - Merigold
    - Catmint
    - AliceLeBlanc

    Naam
    -Nathalie
    - Froukje
    - Vincie
    - Anne
    - Dee
    - ××××××
    -
    - Monique
    - Belle
    - Maxime
    -Janneke
    Aantal
    - 5
    - 5
    - 10
    - 4
    - Minstens 3
    - 5
    -
    - 5
    - 5
    - 5-10
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Both
    - NL, eventueel buiteland
    - NL + België
    - NL + België
    - NL
    -
    - NL
    - NL
    - NL
    -

    Opgeven kan tot zondag 27 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 17 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    Nog meer deelnemers wellicht? (nerd)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe strak is de deadline voor het verzenden van de kaartjes? Lijkt me namelijk leuk om weer mee te doen, maar tenzij ik veel te dure buitenlandpostzegels wil kopen, kan ik ze op z'n vroegst pas 20 dec versturen.


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    Nog meer deelnemers wellicht? (nerd)
    Haha, wilde vandaag idd ook even weer leven in de brouwerij schoppen in dit topic.

    Merigold schreef:
    Hoe strak is de deadline voor het verzenden van de kaartjes? Lijkt me namelijk leuk om weer mee te doen, maar tenzij ik veel te dure buitenlandpostzegels wil kopen, kan ik ze op z'n vroegst pas 20 dec versturen.
    Ten eerste, OMG ik wist niet dat je ook nog op Q zat! HEEEY :D
    Ten tweede, de deadline is eigenlijk meer zo dat iedereen diens kaarten redelijk voor of rond de feestdagen krijgt, want het is natuurlijk leuker om ze dan te krijgen. Maar ik denk dat de 20e ook nog wel te doen is. Het ligt echt aan hoe druk ze het gaan krijgen bij de post. xD En tot nu toe zijn er alleen nog maar kaarten voor binnen NL.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...) Ten eerste, OMG ik wist niet dat je ook nog op Q zat! HEEEY :D
    Ten tweede, de deadline is eigenlijk meer zo dat iedereen diens kaarten redelijk voor of rond de feestdagen krijgt, want het is natuurlijk leuker om ze dan te krijgen. Maar ik denk dat de 20e ook nog wel te doen is. Het ligt echt aan hoe druk ze het gaan krijgen bij de post. xD En tot nu toe zijn er alleen nog maar kaarten voor binnen NL.


    Heyhoi! Ik ben de laaste tijd wat stilletjes geweest, maar nu er weer leven in de brouwerij is, besloot ik om ook weer wat actiever te worden :Y).

    Aah, mooi! Het is idd niet zo veel later en dan weten mensen iig dat als ze een kaartje missen, het wss de mijne is, haha.


    Stenenlikker

    Merigold schreef:
    (...)

    Heyhoi! Ik ben de laaste tijd wat stilletjes geweest, maar nu er weer leven in de brouwerij is, besloot ik om ook weer wat actiever te worden :Y).

    Aah, mooi! Het is idd niet zo veel later en dan weten mensen iig dat als ze een kaartje missen, het wss de mijne is, haha.


    Ik heb eens gehad dat PostNL gewoon een deel van m'n kaarten kwijtgeraakt was. En toen kreeg ik in maart ofzo bericht van mensen "Hé, nog bedankt voor je kerstkaart!

    Sommigen kregen ook nog zo'n "te weinig gefrankeerd"-brief een paar weken later. Ja ammehoela PostNL, ga eens post op tijd bezorgen.

    Moraal van het verhaal: al stuur je morgen je kaarten op, kan best dat ze er 3983928 jaar over doen. Dus ieeetsjes later versturen is ook niet erg, toch?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2022 - 0:19 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hellu, ik wil graag mee doen! PB'tje is gestuurd!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2022 - 22:27 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben echt al blij met hoeveel mensen er dit jaar meedoen! Vorig jaar waren we met z'n drieën.

    Maar meer mensen zijn natuurlijk nog van harte welkom (A)


    Credendo Vides

    Ik heb echt ZOVEEL leuke ideeën voor kerstkaartjes, alleen zo weinig energie. Bah.

    Maar goed, één project tegelijk. Eerst even m'n huis opruimen want morgen komt een vriendin vrij spontaan logeren (en het is echt een tyfusbende hier). En m'n Sinterklaasproject afmaken. En dan als dat allemaal gedaan is, kerstkaartjes :D

    Moet wel nog ergens een nier vinden om een shitload aan zegels (als voorraad) te bestellen, want er komt gewoon 5 cent bij op de normale postzegelprijs, dus Kerstzegels zullen komend jaar ook wel duurder zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kunt je tot vandaag opgeven toch? Even een bumpje van het topic voor de mensen die recentelijk weer actief geworden zijn en de swap misschien over het hoofd hebben gezien :Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg wat leuk! Ik heb hier ook jaren aan mee gedaan, maar helaas ziet mijn hand dat niet meer zitten (cat). Zeker de moeite waard, moest je nog twijfelen ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké, het is me na een druk weekend eindelijk gelukt om de puzzel compleet te maken zodat iedereen evenveel verzend als ontvangt.
    Ik zal hopelijk vanavond nog iedereen de adressen opsturen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, het is me na een druk weekend eindelijk gelukt om de puzzel compleet te maken zodat iedereen evenveel verzend als ontvangt.
    Ik zal hopelijk vanavond nog iedereen de adressen opsturen.


    Omg, het zijn gewoon 11 deelnemers, dus ik kan ook echt 10 kaarten gaan versturen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Omg, het zijn gewoon 11 deelnemers, dus ik kan ook echt 10 kaarten gaan versturen :Y)

    Ik heb van 9 (10 incl mezelf) mensen adressen ontvangen. Ik heb voor de mensen met 10 kaarten/ 5-10 kaarten ieder 6 gedaan. Tenzij jullie het niet erg vinden om minder te ontvangen dan te versturen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, het is me na een druk weekend eindelijk gelukt om de puzzel compleet te maken zodat iedereen evenveel verzend als ontvangt.
    Ik zal hopelijk vanavond nog iedereen de adressen opsturen.


    *O* *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik heb van 9 (10 incl mezelf) mensen adressen ontvangen. Ik heb voor de mensen met 10 kaarten/ 5-10 kaarten ieder 6 gedaan. Tenzij jullie het niet erg vinden om minder te ontvangen dan te versturen.


    Ik geef liever dan dat ik ontvang (blush)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly