• Kerstkaartenswap 2022

    Halverwege november.. Sinterklaas weer veilig aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je steeds al meer belletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap! Dit is alweer de TIENDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug. Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 27 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - ProngsPotter
    - Derks
    - Phlegethon
    - SPICA
    - SPECS

    - Sisyphus
    - Girlicious
    - Merigold
    - Catmint
    - AliceLeBlanc

    Naam
    -Nathalie
    - Froukje
    - Vincie
    - Anne
    - Dee
    - ××××××
    -
    - Monique
    - Belle
    - Maxime
    -Janneke
    Aantal
    - 5
    - 5
    - 10
    - 4
    - Minstens 3
    - 5
    -
    - 5
    - 5
    - 5-10
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Both
    - NL, eventueel buiteland
    - NL + België
    - NL + België
    - NL
    -
    - NL
    - NL
    - NL
    -

    Opgeven kan tot zondag 27 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 17 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je betaalt dan ongeveer 84 cent per postzegel, in plaats van 91 cent (in de winkel). Ook op gewone en internationale postzegels krijg je trouwens korting, je hebt dan niet de zegels van dit jaar maar bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    mijn kaartjes zijn geschreven (hoera)
    nu moet ik ze alleen nog even waxzegelen en dan kunnen ze morgen of vrijdag op de post :')


    because i knew you, i have been changed for good

    IK HEB ALVAST 10 KERSTKAARTEN AF dus er kunnen er sowieso 9 op de bus vrijdag 😎.

    Alleen nog even schrijven en adresseren enzo. Maar dat komt goed. Ik moet er nog een paar afmaken ook, heb er genoeg voorbereid, dan kan ik nog kiezen hehehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    mijn kaarten gaan vandaag de brievenbus in (flower) één van mijn zegels zit een beetje mislukt op de envelop, maar het logo is goed te zien dus ik vind 't goed zo :Y)


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn kaarten zijn inmiddels ook geschreven. Vanmiddag moet ik ze alleen nog adresseren en dan kunnen ze de deur uit. (dance)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik had de kaarten gisteravond/afgelopen avond willen schrijven maar ik slaap onverwachts niet thuis dus argh ik kan ze niet vanmiddag naar het postpunt brengen waarschijnlijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    M'n kaarten zijn geschreven en ik loop dit te typen onderweg naar het postpunt ghehehehehehehehehehe :Y)

    Heeeeel misschien gaan de kaarten vandaag nog mee, maar anders zeker morgen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zelf trouwens m'n eerste kaartje al binnen, thanks Jolijn!!!

    M'n kaarten zijn net in de bus gedaan bij het postpunt, in de speciale "decemberzegelbrievenbus" die aardig vol zat dus ik hoop dat 'ie ook straks geleegd wordt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb zelf trouwens m'n eerste kaartje al binnen, thanks Jolijn!!!

    M'n kaarten zijn net in de bus gedaan bij het postpunt, in de speciale "decemberzegelbrievenbus" die aardig vol zat dus ik hoop dat 'ie ook straks geleegd wordt


    (blush)(blush)(blush)(blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn kaartjes komen wat later. Door een medisch iets moet ik nu twee dagen zo min mogelijk bewegen a.k.a. in bed blijven, Dus waarschijnlijk kan ik ze maandag pas op de bus doen.


    Credendo Vides

    beterschap nathalie <3 doe rustig aan met je kaartjes, gezondheid gaat boven kerstkaarten zou ik zeggen c:

    die van mij heb ik trouwens donderdag op de bus gedaan, maar volgens mij wel net te laat om die dag nog meegenomen te worden, dus die zouden binnenkort aan moeten komen bij de ontvangers (:


    because i knew you, i have been changed for good

    DreamerN schreef:
    Mijn kaartjes komen wat later. Door een medisch iets moet ik nu twee dagen zo min mogelijk bewegen a.k.a. in bed blijven, Dus waarschijnlijk kan ik ze maandag pas op de bus doen.


    No worries joh, doe rustig aan <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    Mijn kaartjes komen wat later. Door een medisch iets moet ik nu twee dagen zo min mogelijk bewegen a.k.a. in bed blijven, Dus waarschijnlijk kan ik ze maandag pas op de bus doen.


    Hé, rustig aan (flower)

    Op zaterdag en zondag worden er toch geen brievenbussen geleegd. Als je ze maandag brengt is het ook nog mooi op tijd. En je kunt ze altijd nog bij een postpunt brengen, dan worden ze soms met een beetje geluk de dag erna nog geleverd (mits je ze niet in de kerstbrievenbus doet want die brievenbus hoeft niet dagelijks geleegd te worden).

    En sowieso, je gezondheid gaat voor. Ik heb liever een kaartje na de kerst en een gezonde jij dan dat je jezelf kapot maakt alleen maar in de hoop dat er een kaart uiterlijk de 24e bezorgd wordt.


    --

    Ik heb nog een swapkaartje binnen! Dee, HIJ IS ECHT FANTASTISCH, ik vind het een geweldige kaart, echt prachtig! Ik moet zo lachen om de voorkant. En je sluitzegel heb ik er voorzichtig afgepeuterd en bij de kaart geplakt zodat ik daar ook altijd nog naar kan kijken. Echt amazing.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had te weinig kaartjes gekocht, oops, dus ik heb er gister nog maar een paar bij gehaald. Dan ga ik ze morgen op weg naar mn ouders schrijven en dinsdag op de post doen. Ben heel benieuwd om morgen de kaartjes te openen die al aangekomen zijn!


    Stenenlikker

    Oh ik heb Dee haar kaartje ook binnen! Is hij zelf gemaakt? De sneeuwman heeft een mooi plekje gekregen op mijn kerstkaartenlijn (blush)
    Ik denk dat de zegel bij mij helaas of gejat of eraf gestoten is, want ik had helaas alleen een in mini rondje wat de kaart dichthield :(


    You were born original, don't die as a copy.

    helaas ben ik niet zo creatief om zelf dat soort kaarten te maken, maar ik ben blij dat ze leuk zijn gevonden 💕
    (also leuk detail, ik heb vincies kaart in groene inkt geschreven, en die voor jolein in het roze omdat hun posts altijd in die kleuren zijn 😏😏)
    wel sip dat de zegel is verdwenen jolein :( ik wil best nog een losse zegel naar je toe sturen though haha (':


    because i knew you, i have been changed for good