• Ik zat net even door de actieve topics te scrollen, en toen zag ik dat ELK TOPIC OP DE EERSTE PAGINA VAN DE ACTIEVE TOPICS BINNEN HET AFGELOPEN UUR ACTIEF WAS!



    Dat is echt even een heel ander beeld dan toen ik ongeveer een maandje terug inlogde op Quizlet en er tussen de Actieve Topics zelfs pagina's van 3 maanden terug stonden (cat).

    Ik vind dat we echt lekker bezig zijn met z'n allen om Q levendig te houden! Ik kijk nu ook gewoon weer uit naar de avonden dat ik lekker op mijn laptopje op Quizlet kan surfen en met mensen kan spreken via het forum :Y)

    Krijg ik nu een ban vanwege mijn hoofdlettergebruik? Sorry voor mijn agressieve gecapslock!

    Edit: de afbeelding is nu te vergroten als je 'm aanklikt, heb hem even gehyperlinkt! Anders is het nogal lastig te zien, haha.
    Ik zie wel ook vooral veel m'n eigen username staan, lol. Oeps?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 22:21 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nostalgie ten top dit, de hoeveelheid uren die ik hier heb doorgebracht en het komt weer een beetje terug tot leven nu. Love it!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Nostalgie ten top dit, de hoeveelheid uren die ik hier heb doorgebracht en het komt weer een beetje terug tot leven nu. Love it!


    Ik zit gedurende de dag zelfs te denken van: "Hé, hier zou ik een topic over kunnen maken op Q!". Doe ik vervolgens niet altijd, want eh, ja, ik moet de mensen hier ook wel een beeeeetje pro-Vincie houden (cat).

    Ik vind het ook heel gezellig (en nostalgisch) dat het nu weer een beetje zo opbloeit (H)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geile shit (blush)


    No growth of the heart is ever a waste

    Derks schreef:
    (...)

    Ik zit gedurende de dag zelfs te denken van: "Hé, hier zou ik een topic over kunnen maken op Q!". Doe ik vervolgens niet altijd, want eh, ja, ik moet de mensen hier ook wel een beeeeetje pro-Vincie houden (cat).

    Ik vind het ook heel gezellig (en nostalgisch) dat het nu weer een beetje zo opbloeit (H)


    Ik hou er echt van. Zoveel goede herinneringen aan Q, en hopelijk fixt het m'n schrijfmotivatie (of gebrek aan eigenlijk) een beetje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Salaryman schreef:
    Geile shit (blush)


    Toch weer fucks voor vanavond op deze manier? (cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 22:35 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben helemaal fan van deze evolutie!


    Queer zijn is gewoon alles

    :D

    Derks schreef:
    (...)

    Toch weer fucks voor vanavond op deze manier? (cat)

    :D
    Satisfyer pro 2 review next.
    No just kidding (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha shit, stel je voor dat je geband wordt terwijl Quizlet net met een gestage heropkomst bezig is ;-;

    Nee, maar het geeft me zó veel (goede) nostalgie om weer regelmatig Quizlet te checken. Toen ik net terugkwam was het nog een tijdje helemaal rustig, daarna was ik even twee dagen niet online en boem. Leven. Ik wist echt even niet wat ik gemist had, hahaha


    Tijd voor koffie.

    Salaryman schreef:
    :D(...)
    :D
    Satisfyer pro 2 review next.
    No just kidding (baby)


    Q moet met zijn doelgroep meegaan.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ben helemaal fan van deze evolutie!


    Door de comment van Sam onder deze reactie las ik dus serieus "Ik ben helemaal fan van deze ejaculatie!" HET LIJKT ER NIET EENS OP, ja, het begint allebei met een 'e' en eindigt op 'tie' maar DAAR BLIJFT HET OOK BIJ.

    Stop mijn hersenen, het is bedtijd geloof ik.

    Gelukkig is Q inmiddels al wel 18+ ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Salaryman schreef:
    :D(...)
    :D
    Satisfyer pro 2 review next.
    No just kidding (baby)


    Ik ben best wel benieuwd wat er gebeurt als je hierover een topic zou openen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sisyphus schreef:
    Hahahaha shit, stel je voor dat je geband wordt terwijl Quizlet net met een gestage heropkomst bezig is ;-;

    Nee, maar het geeft me zó veel (goede) nostalgie om weer regelmatig Quizlet te checken. Toen ik net terugkwam was het nog een tijdje helemaal rustig, daarna was ik even twee dagen niet online en boem. Leven. Ik wist echt even niet wat ik gemist had, hahaha


    Ja precies, dat had ik ook. En toen heb ik maar gelijk de dag dat ik weer 'helemaal' online was meteen drie topics geopend :Y). Leven in de brouwerij!!!!

    Ik check nu gewoon ook weer meermaals op een dag Quizlet, tussendoor even snel op m'n telefoon voor wat reacties lezen en/of kort reageren, en de avonden breng ik nu gewoon al paar keer op rij gewoon op het forum door. Als vanouds. Dit voelt zo fijn! (H)

    Ik begin zelfs de shortcuts van sommige smileys weer onder de knie te krijgen! Al was ik de ' :Y) ' nooit vergeten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Door de comment van Sam onder deze reactie las ik dus serieus "Ik ben helemaal fan van deze ejaculatie!" HET LIJKT ER NIET EENS OP, ja, het begint allebei met een 'e' en eindigt op 'tie' maar DAAR BLIJFT HET OOK BIJ.

    Stop mijn hersenen, het is bedtijd geloof ik.

    Gelukkig is Q inmiddels al wel 18+ ;)


    Well, ik kan hier op ingaan, maar dan halen we het niveau echt naar beneden.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Derks schreef:
    (...)

    Ik ben best wel benieuwd wat er gebeurt als je hierover een topic zou openen :Y)


    Ik weet dat we vroeger "Het grote sekstopic hadden", dat kunnen we ook nieuw leven inblazen.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Well, ik kan hier op ingaan, maar dan halen we het niveau echt naar beneden.:')


    Ik had m'n voeten alvast opgetild zodat het niveau langs kon komen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly