• Ik zat net even door de actieve topics te scrollen, en toen zag ik dat ELK TOPIC OP DE EERSTE PAGINA VAN DE ACTIEVE TOPICS BINNEN HET AFGELOPEN UUR ACTIEF WAS!



    Dat is echt even een heel ander beeld dan toen ik ongeveer een maandje terug inlogde op Quizlet en er tussen de Actieve Topics zelfs pagina's van 3 maanden terug stonden (cat).

    Ik vind dat we echt lekker bezig zijn met z'n allen om Q levendig te houden! Ik kijk nu ook gewoon weer uit naar de avonden dat ik lekker op mijn laptopje op Quizlet kan surfen en met mensen kan spreken via het forum :Y)

    Krijg ik nu een ban vanwege mijn hoofdlettergebruik? Sorry voor mijn agressieve gecapslock!

    Edit: de afbeelding is nu te vergroten als je 'm aanklikt, heb hem even gehyperlinkt! Anders is het nogal lastig te zien, haha.
    Ik zie wel ook vooral veel m'n eigen username staan, lol. Oeps?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 22:21 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja precies, dat had ik ook. En toen heb ik maar gelijk de dag dat ik weer 'helemaal' online was meteen drie topics geopend :Y). Leven in de brouwerij!!!!

    Ik check nu gewoon ook weer meermaals op een dag Quizlet, tussendoor even snel op m'n telefoon voor wat reacties lezen en/of kort reageren, en de avonden breng ik nu gewoon al paar keer op rij gewoon op het forum door. Als vanouds. Dit voelt zo fijn! (H)

    Ik begin zelfs de shortcuts van sommige smileys weer onder de knie te krijgen! Al was ik de ' :Y) ' nooit vergeten.


    Hahaha let's gooooooo. Ik ging terugkijken, mijn eerste comeback topic was in het midden van oktober en ik heb sindsdien nog maar één ander topic geopend. Shame on me

    En ja same, ik vind het echt geweldig om weer door het Quizlet forum te scouren :Y) Ook echt same met vooral :Y). Ik heb soms ook het reflex om *O* te gebruiken, maar ik moet eerst even GM kopen


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    (...)

    Hahaha let's gooooooo. Ik ging terugkijken, mijn eerste comeback topic was in het midden van oktober en ik heb sindsdien nog maar één ander topic geopend. Shame on me

    En ja same, ik vind het echt geweldig om weer door het Quizlet forum te scouren :Y) Ook echt same met vooral :Y). Ik heb soms ook het reflex om *O* te gebruiken, maar ik moet eerst even GM kopen


    Helemaal niet erg hoor, ik vond het vroeger wel eens jammer dat een topic helemaal ondersneeuwde door de 10 actieve topic pagina's waardoor het gewoon over het hoofd werd gezien. Eigenlijk alleen de topics op de eerste pagina waren dan booming, net als dat niemand ooit verder kijkt dan de eerste pagina van Google (behalve ik).

    Als elke user die nu 'actief' is een topic per week opent, is het ook al best levendig geloof ik. Meer is altijd welkom natuurlijk :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha, the more the merrier. God, ik kan me inderdaad nog herinneren dat het zo druk kon zijn op het forum dat het gewoon niet allemaal tegelijk meer te volgen was. En dat mensen altijd klaagden over dat mensen te veel 'wie weet er nog een 1d story voor mij' topics maakten. En dat dan mensen weer op die mensen gingen klagen, en dat dan mensen weer op die mensen gingen klagen en etc etc etc


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Hahaha, the more the merrier. God, ik kan me inderdaad nog herinneren dat het zo druk kon zijn op het forum dat het gewoon niet allemaal tegelijk meer te volgen was. En dat mensen altijd klaagden over dat mensen te veel 'wie weet er nog een 1d story voor mij' topics maakten. En dat dan mensen weer op die mensen gingen klagen, en dat dan mensen weer op die mensen gingen klagen en etc etc etc


    DRAMA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja maar l e t t e r l i j jj j j jj kkkkk


    Tijd voor koffie.

    Ik ging laatst de klachtenpagina's doorlezen en mensen gingen echt hard. Toen natuurlijk moeilijk, maar het is nu voor mij echt een reliek van het vroegere Quizlet


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Ja maar l e t t e r l i j jj j j jj kkkkk


    Ik overweeg stiekem om nu een Flitsbezorger te laten komen met popcorn.

    Maar er is geen drama op dit moment. Maar ik heb wel zin in popcorn.

    Ik vind het eigenlijk stukken gezelliger zonder drama, dat is iets wat ik niet heel erg mis.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik overweeg stiekem om nu een Flitsbezorger te laten komen met popcorn.

    Maar er is geen drama op dit moment. Maar ik heb wel zin in popcorn.

    Ik vind het eigenlijk stukken gezelliger zonder drama, dat is iets wat ik niet heel erg mis.


    Do it. :Y)

    Maar same. Vroeger had dat echt een greep op de sfeer (waar ook dan weer topics over gemaakt werden). Nu is iedereen gewoon een stukje ouder en dat merk je


    Tijd voor koffie.

    Maar serieus get that popcorn


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    (...)

    Do it. :Y)

    Maar same. Vroeger had dat echt een greep op de sfeer (waar ook dan weer topics over gemaakt werden). Nu is iedereen gewoon een stukje ouder en dat merk je


    Quizlet is niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk volwassen!

    Sisyphus schreef:
    Maar serieus get that popcorn


    Popcorn is vandaag niet meer leverbaar (huil)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha ja, Quizlet is nu officieel 18+. Maar tbh, vroeger durfde ik toch niet echt actief mee te praten in de ruzies/discussies, dus ik heb er ook niet het meeste van meegekregen.

    En dat van de popcorn is saaaaad. Hier is een popcorn-gif als ontoereikend alternatief

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 23:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Wel mede mogelijk gemaakt door jou die op 15 van de 20 topics op de screenshot heeft gereageerd, maar hé :P


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah de comments op dit topic zijn heerlijk age appropriate. Volwassen Q, volwassen kutzooi. Ich bin dabei. :Y)

    Ik had van de week ook op bijna alles op de eerste pagina gereageerd, voelde stiekem alsof ik met mezelf aan het praten was op het forum, mehehe.


    The truth is out there.

    Ik vind het heel leuk om alle reacties te lezen(bloos)
    Van sommige reacties deze week moet ik echt hardop lachen!

    Krullie schreef:
    Ik vind het heel leuk om alle reacties te lezen (bloos)
    Van sommige reacties deze week moet ik echt hardop lachen!


    Oh sorry, de smiley deed t niet en ik wilde m aan proberen te passen en nu heb ik blijkbaar mezelf gequoted xD ik ben nog een beetje onwennig met het gebruik van sommige opties en codes die je hier hebt, oeps.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2022 - 20:51 ]