• Ik zat net even door de actieve topics te scrollen, en toen zag ik dat ELK TOPIC OP DE EERSTE PAGINA VAN DE ACTIEVE TOPICS BINNEN HET AFGELOPEN UUR ACTIEF WAS!



    Dat is echt even een heel ander beeld dan toen ik ongeveer een maandje terug inlogde op Quizlet en er tussen de Actieve Topics zelfs pagina's van 3 maanden terug stonden (cat).

    Ik vind dat we echt lekker bezig zijn met z'n allen om Q levendig te houden! Ik kijk nu ook gewoon weer uit naar de avonden dat ik lekker op mijn laptopje op Quizlet kan surfen en met mensen kan spreken via het forum :Y)

    Krijg ik nu een ban vanwege mijn hoofdlettergebruik? Sorry voor mijn agressieve gecapslock!

    Edit: de afbeelding is nu te vergroten als je 'm aanklikt, heb hem even gehyperlinkt! Anders is het nogal lastig te zien, haha.
    Ik zie wel ook vooral veel m'n eigen username staan, lol. Oeps?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2022 - 22:21 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    Wel mede mogelijk gemaakt door jou die op 15 van de 20 topics op de screenshot heeft gereageerd, maar hé :P


    Ik moet toch wat op mijn avonden zonder popcorn hé Jolijn (cat). Als ik nou popcorn gehad zou hebben, had dit topic wellicht niet eens bestaan 😂 Ik wil geen zoute vingers op mijn toetsenbord :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krullie schreef:
    (...)

    Oh sorry, de smiley deed t niet en ik wilde m aan proberen te passen en nu heb ik blijkbaar mezelf gequoted xD ik ben nog een beetje onwennig met het gebruik van sommige opties en codes die je hier hebt, oeps.


    Ja, dat is de fout die ik ook zeer regelmatig maak! Maar dan kom ik er gelukkig meestal achter voordat ik het post. Scheelt nogal wat awkward 'shit-ik-quote-mijzelf-momentjes.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Salaryman schreef:
    Geile shit (blush)

    Hahaha, ik kan dit alleen maar beamen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kwam vandaag nog eens terug en werd er oprecht wat enthousiast van om de activiteit te zien. Ik ga er zelf spontaan weer van reageren :D (al kan dat ook wel de rilatine zijn, sike)


    Mhm?

    Dit is toch helemaal top. Ik merk dat ik nu ook sneller de laptop pak ipv telefoon en topics aan maak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frisk schreef:
    Ik kwam vandaag nog eens terug en werd er oprecht wat enthousiast van om de activiteit te zien. Ik ga er zelf spontaan weer van reageren :D (al kan dat ook wel de rilatine zijn, sike)

    Ja heerlijk he!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Frisk schreef:
    Ik kwam vandaag nog eens terug en werd er oprecht wat enthousiast van om de activiteit te zien. Ik ga er zelf spontaan weer van reageren :D (al kan dat ook wel de rilatine zijn, sike)

    Dat is precies de bedoeling!!

    IrishNialler schreef:
    Dit is toch helemaal top. Ik merk dat ik nu ook sneller de laptop pak ipv telefoon en topics aan maak.


    Ik merk zelf dat ik nu vooral 's avonds op Q zit, inderdaad ook op m'n laptop. Overdag lees ik soms op m'n telefoon even snel wat nieuwe reacties op topics, of reageer ik kort, maar echt uitgebreid reageren komt dan vaak 's avonds. Met een kopje thee erbij, radio aan en de kaarsjes aan. Zo kom ik mijn avonden wel door!

    Ik vond het wel grappig, ik had laatst dat ik degene was die de laatste reactie op elk topic had :Y)



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja precies ik kijk ook overdag eventjes, de echte magie komt in de avond haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Eindelijk! (: Vind het zo fijn dat er weer nieuw leven is hier.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wellicht minder een unicum, maaaaar: ik keek net toevallig en zag dat de eerste twee pagina's van de Actieve Topics allemaal reacties hebben die minder dan 9 uur geleden zijn gepost 🤩

    Dat heb ik ook echt lang niet meer gezien.


    That is a perfect copy of reality.

    (wbw)(wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit was ik letterlijk gisteren toen ik tussen de actieve topics scrolde wow


    Life is a beautiful struggle

    Paesano schreef:
    Wellicht minder een unicum, maaaaar: ik keek net toevallig en zag dat de eerste twee pagina's van de Actieve Topics allemaal reacties hebben die minder dan 9 uur geleden zijn gepost 🤩

    Dat heb ik ook echt lang niet meer gezien.


    Daar word je toch spontaan gelukkig van!

    Ik word echt blij van al die activiteit op Q, ik wil het liefst de hele avond Quizletten nu. Baalde zooooo erg dat ik gisteren te moe was om naar Quizlet te surfen en niet kon reageren op het forum. Super gezellig weer hier, kaarsjes aan, theetje erbij en reageren maar. :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik moest eerder vandaag naar pagina 3 van de actieve topics om het topic waarop ik wilde reageren te vinden, werd er bijna bang van (:
    alleen maar gezelligheid hier c:


    because i knew you, i have been changed for good