• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het geeft toch zo'n fantastisch gevoel als je met een 'ik-ben-compleet-inspiratieloos-voor-deze-scene'-mindset toch maar begint te schrijven en er dan gaandeweg geheel spontaan een wel heel tof idee uitrolt dat je opeens hyped maakt voor wat je dacht dat helemaal niet zo'n boeiende verhaallijn zou worden. *O*

    Puur vanwege dit hou ik toch zo van schrijven <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je ziet dat niet klaar ben met het dessert en dan ga je als een aso het afpakken als ober. En dan krijg je ook nog gezeik dat ik het deftige en heel beleefd moet zeggen, terwijl ik niet zo fel reageerde. -.- achterlijke mensen.

    Nou, zo gezellig vind ik het deze keer niet. Die kerstdobbel 🙄
    Zit ik met volwassenen of kleuters aan tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn ogen doen elke keer pijn als ik net wakker wordt en Q zie. It burnss, ahhhh, the light!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2022 - 15:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I miss you. I wish you were still here.🌹


    [ heaven knows ]

    ik ben intens gelukkig dat mijn familie nog niet op een racistische of homofobische tour is gegaan tijdens dit kerstdiner.


    because i knew you, i have been changed for good

    Deze film blijft zo ontzettend wholesome <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Moet zeggen dat ik dit jaar wel echt veel leuke kerstcadeautjes heb gekregen.
    Knuffeldeken met armgaten, Snuddie, truitje, Zwitsal doucheschuim, favo luchtje, keukenapparaat wat ik wilde (staafmixer, garde en melkopschuimer in een), gekke sokken (ieder jaar van m’n vader haha), pizzarette, clever (dobbelspel), heerlijk ruikende kaars van oma en zal nog wel iets vergeten 🙈 maar ben er zo enorm blij mee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ThestraI schreef:
    I miss you. I wish you were still here.🌹


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Some statements are so illogical that an elephant can come up with better.(cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Some statements are so illogical that an elephant can come up with better.(cat)

    Elephants are really intelligent creatures, so yes, most definitely.


    [ heaven knows ]

    Wish you were here.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De schuifdeur in de trein sluiten blijft voor veel mensen toch echt een onmogelijke opdracht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ThestraI schreef:
    (...)
    Elephants are really intelligent creatures, so yes, most definitely.

    Oh, yes, I know. That's why I said it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik mag vanavond weer online rondhangen met mijn favoriete mensen dus all is well in the world <3


    because i knew you, i have been changed for good