• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Toreador schreef:
    ^ heh wat een nare manier om je dag te eindigen :( maar nu heb je wel iets te vragen voor kerst (':. hoop dat jullie in ieder geval alles op hebben kunnen ruimen en dat er nergens meer scherven liggen <3

    ik moet eigenlijk gaan slapen maar dat wil ik nietttt c':


    Nou inderdaad 😩
    We hebben zoveel mogelijk geveegd en morgenochtend ga ik meteen stofzuigen. Om nou om 00:30 in de nacht te stofzuigen zie ik ook niet zo zitten gezien de woningen nogal gehorig zijn.. ik baal hier echt enorm van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please, please, please laat zijn operatie goed gaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eigenlijk was het weer overmatig goede feedback. Ik heb gewoon de assertiviteit en de ervaring niet :c

    [ bericht aangepast op 15 dec 2022 - 9:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geen oog dicht gedaan door gisteravond.. 😩


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mwokay dat was niet de dag die ik opzich op de planning had staan, maargoed. Yo weetje, anders had ik me waarschijnlijk miraculeus alsnog verslapen, dus beter dit. Nu maandag knallen & hopen dat ik een reactie krijg van het andere bedrijf in de tussentijd.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Typical —zo gemakkelijk om mij maar gewoon de schuld te geven. Ik krijg enkel kritiek, van complimenten is er niet te spreken.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Typical —zo gemakkelijk om mij maar gewoon de schuld te geven. Ik krijg enkel kritiek, van complimenten is er niet te spreken.


    Ik voel dit..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)
    Ik voel dit..


    [ heaven knows ]

    Gisteravond met m’n vader naar de bouwmarkt geweest om drie planken te halen voor in de kast en het is zo mooi geworden 😊
    Bij mij komt er niets meer van glazen platen in. Lekker hout en I love it.
    Heb zelf even geknutseld met het plaatsen van de planken en ze liggen er stevig in. Me happy.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2022 - 14:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Best heftig dat ik gisteravond laat zo boos op mezelf was dat ik mezelf per ongeluk een mega blauwe plek heb geslagen op m’n bovenbeen.. ik kan echt zweren dat het niet zo hard was want het deed geen pijn.. ben er best van geschrokken en zal proberen dit niet meer te doen. Kutzooi.

    Ik moet echt zelfbeheersing leren hebben. Dinsdag even over hebben met mijn thuisbegeleiding..

    [ bericht aangepast op 17 dec 2022 - 10:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    potverdorie, weer intens misselijk, steken in m'n buik en overgeven.

    En koorts erbij. Grrrrrr. Ik heb ook gewoon dingen te doen ja 😡😡😡


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het is half één 's nachts, ik moet over 6.5 uur op omdat ik naar mijn werk moet lopen, en ik kan absoluut niet slapen na alles wat er zonet is gebeurd tijdens mijn tabletop rpg. ik heb niet eens iets uitgevoerd tijdens het spelen, maar er is zo veel gebeurd waar ik over na moet denken dat er geen kans bestaat dat ik voor drie uur slaap ((((':


    because i knew you, i have been changed for good

    POTJANDORIE VINCIE

    Okay, ik ben gisteravond ziek m'n bed in gegaan en dacht: ik sta wel wat vroeger op om de doos in te pakken en wat Duitse kerstkaartjes te schrijven.

    Vanochtend voelde ik me nog beroerd dus ik dacht: de trein van 8:17 skip ik wel.
    Toen twijfelde ik tussen de trein van 9:17 en die van 10:17 en toen dacht ik: goed voor jezelf zorgen, pak die van 10:17.

    En nu heb ik die van 10:17 gemist. HOE DAN.
    Dat betekent 22 minuten wachten op de volgende trein naar Arnhem en dan nog 45 minuten ongeveer op de VIAS 🥲

    🎶 it's me, hi, I'm the problem, it's me 🎶


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    NOU.
    NIET LEUK.

    Ik wil een kennis in Amerika een kerstkaart sturen, maar via PostNL doen de kaarten er ruim 2 weken over dus die komen nooit op tijd. Maar Moonpig hanteert alleen creditcard of Google Pay en ik heb geen van beiden 🙃 PayPal accepteren ze niet.

    En daar kom ik natuurlijk net pas achter als ik de hele kaart al gedesigned en gemaakt heb enzo. Bah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heb afgelopen nacht nog geen drie uur geslapen maar nu moet ik natuurlijk wat gisteravond is gebeurd gaan uitleggen aan mensen, dus waarschijnlijk slaap ik vannacht weer bijna niet (': this is fine i'm normal about vampire the masquerade.


    because i knew you, i have been changed for good