• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het maken van belangrijke keuzes is moeilijk


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Soms kan ik echt geen hoogte van die man krijgen.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Yass mijn kerstcadeautjes zijn op tijd af :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik baal echt dat m’n kerstcadeautje voor opa en oma waarschijnlijk pas na kerst zal arriveren 😔


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben een beetje moe van random beginnen te huilen de laatste tijd. @ ik doe maar gewoon niet.


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ik ben een beetje moe van random beginnen te huilen de laatste tijd. @ ik doe maar gewoon niet.


    Ik herken dit echt.. echt super irritant. Sta je ergens en dan krijg je ineens een brok in je keel. Geweldig..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Onze kat is vandaag voor de tweede dag buiten en vanaf 6.30 niet meer gezien en I'm worried :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben echt kapot. Ga bloed laten prikken en als daar niets uitkomt zou het een lage bloeddruk kunnen zijn. Maar dat kan want gebruik medicatie voor migraine en dat is bloeddrukverlagend. Ben alleen zo moe en dizzy met opstaan sinds ik ziek ben geweest, dus ik weet het ff niet meer.
    Ben gewoon altijd moe de laatste week en wil alleen maar slapen. Geen eetlust zowat en wil alleen maar zoete dingen. Rotzooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zeggen ze dat de uitslagen van mijn 5 bloedtesten online in te zien zijn... Maar zetten ze het niet in normaal Nederlands erin. Hoe moet ik het lezen met al die medische jargon, percentages, afkortingen, etc.? Nu moet ik alsnog wachten tot ik mijn afspraak heb ik januari. Dat word weer een overload omdat we dan 9 uitslagen moeten bespreken.


    Credendo Vides

    Het voelt toch wel een beetje onwennig om te weten dat ik niet meer naar school hoef voor lessen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik voel mij best vereerd dat ik de persoon ben geweest die het grijze poppetje heeft geopperd en dat mensen er ook echt gebruik van maken, sinds Q het heeft ingebouwd een aantal jaren geleden. Toch nog iets goed gedaan :’D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms wilde ik echt dat mijn vriend voor een ander vakgebied had gekozen


    Omnia mutantur, nihil interit

    Dankjewel voor deze spontane mededeling, nu voel ik me nog slechter dan hoe ik vanochtend wakker werd.. Natuurlijk moeten we problemen aan kunnen kaarten, maar ik heb dit liever face-to-face. Dan heb ik minder de tijd om er over na te denken en mijn acties te overanalyseren met nieuwe inzichten.
    Misschien past "afscheid" helaas toch wel bij deze vriendschap.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aftellen naar weekend. Nog 20 minuten te gaan!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    N'ahw, ik zie nu pas de kerstsale voor dubbel credits. That's sweet tho. Ik kan me niet herinneren dat het eerder zo is geweest? Tell me if I'm wrong tho, mijn geheugen is net een zeef.


    Don't walk. Run, you sheep, run.