• Het is vandaag 1 december, en dat betekent dat het weer tijd is voor WHAMAGEDDON!

    Mocht je WHAMAGEDDON nog niet kennen, kort samengevat houdt het in dat je zo lang mogelijk niet naar WHAM!'s nummer Last Christmas luistert.

    Er zijn vier simpele regels voor dit spel:
    1. Je probeert zo lang mogelijk te 'leven' zonder het origineel van het nummer Last Christmas van WHAM! te luisteren.
    2. Dit spel start op 1 december om 00:00 uur en eindigt op 24 december om 23:59 uur.
    3. WHAMAGEDDON geldt alleen voor het origineel. Dus mocht je toevallig een cover horen, of naar een remix luisteren, dan ben je niet af.
    4. Je bent af zodra je het nummer herkent. Dus stel dat je één milliseconde van het nummer hoort en je herkent het, dan ben je af.

    Regel 4 vind ik het zelf best wel lastig, want wat als het een cover of een remix is? Dus voordat je bepaalt dat je af bent, luister even naar de rest van het nummer, misschien kun je jezelf nog redden!

    Let the games begin!



    Oh, en mocht je behoefte hebben aan WHAMAGEDDON-merch, dat is blijkbaar zo gewild dat je merch kan bestellen. Van muismatten, mokken, kaarsen en laptopstickers tot kerstjurkjes, babyrompers, sportbh's en hoodies.

    Laat je het even weten in dit topic als je af bent? Of als je weer een dag door bent gekomen zonder geWHAM!d te worden? :Y)

    Quizletters die al naar het WHAM!halla gestuurd zijn:

    1 december 2022
    Ledecky - door een playlist
    Frodo - door een playlist

    2 december 2022
    Niemand!

    3 december 2022
    Niemand!

    4 december 2022
    Niemand!

    5 december 2022
    Derks - om 11:38 uur dankzij SkyRadio

    6 december 2022
    AliceLeBlanc - onbekende oorzaak

    7 december 2022
    Necessity - om 16:34 uur dankzij een stalgenoot
    l_l3 - door Snapchat

    8 december 2022
    Niemand!

    9 december 2022
    Catmint - in de controlekamer
    DreamerN - dankzij Q-music, vlak voor de top 40 kwam.

    10 december 2022
    Toreador - om 8:52 uur dankzij werk

    11 december 2022
    KerstKrull - dankzij 100% NL
    Phlegethon - door een eigen nostalgie-playlist
    Arca - door TikTok

    12 december 2022



    [ bericht aangepast op 11 dec 2022 - 22:04 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nope :Y) Still here c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Same here, ontzettend druk weekend gehad maar nog altijd niet gesneuveld 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben nog steeds in the game, zelfs de wachtkamer bij de tandarts zonder overleefd.:Y)


    The truth is out there.

    Mijn WHAM!ageddon-avontuur is wel vandaag ten einde gekomen 🥲
    Net in dat halve uurtje lunchpauze kwam 'ie voorbij op de radio en voor ik het wist was ik in Whamhalla hahahahahah

    Winst is wel dat ik nu normaal door het magazijn kan lopen zonder paranoïde te hoeven zijn dus y'know 😂


    Dramatic

    Renna schreef:
    Mijn WHAM!ageddon-avontuur is wel vandaag ten einde gekomen 🥲
    Net in dat halve uurtje lunchpauze kwam 'ie voorbij op de radio en voor ik het wist was ik in Whamhalla hahahahahah

    Winst is wel dat ik nu normaal door het magazijn kan lopen zonder paranoïde te hoeven zijn dus y'know 😂

    My condolences.

    Ik ben nog altijd in. Ik mijd TikTok ook echt actief :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha, deze zie ik nu pas. Maar ik heb hem allang verloren (': Ik had hem op 6 december voor het eerst opstaan.
    (Weet ik toevallig omdat het de dag na sinterklaas was en de kerstliedjes weer aan mochten. Hihi)
    Ik wist niet dat dit een ding was (':

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 16:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nou als ik gisteren niet af was gegaan was het vandaag wel gebeurd want hij kwam drie keer voorbij en ik werd helemaal gek 😂


    Dramatic

    Kerstmarkt op de school waar ik werk heeft mij de das om gedaan, helaas...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Renna schreef:
    Nou als ik gisteren niet af was gegaan was het vandaag wel gebeurd want hij kwam drie keer voorbij en ik werd helemaal gek 😂


    Oprecht, ik had het vandaag met iemand over #WHAMAGEDDON en het eerste wat hij doet is naar de speaker lopen en Last Christmas keihard aanzetten.

    Als ik niet al 5 december af was geweest, was ik dat vandaag wel geweest 🤣🤣🤣.

    Welkom in WHAM!halla trouwens!

    Ik vind het zelf wel kut dat ik nu een jaar moet wachten tot een nieuwe poging voor een I survived WHAM!ageddon trui.

    Het topic werk ik waarschijnlijk morgen bij, als ik op m'n laptop zit. Nu te druk met kerstkaarten maken xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SonOfGondor schreef:
    Kerstmarkt op de school waar ik werk heeft mij de das om gedaan, helaas...

    Welcome to Whamhalla my friend :'D

    Derks schreef:
    (...)

    Oprecht, ik had het vandaag met iemand over #WHAMAGEDDON en het eerste wat hij doet is naar de speaker lopen en Last Christmas keihard aanzetten.

    Als ik niet al 5 december af was geweest, was ik dat vandaag wel geweest 🤣🤣🤣.

    Welkom in WHAM!halla trouwens!

    Ik vind het zelf wel kut dat ik nu een jaar moet wachten tot een nieuwe poging voor een I survived WHAM!ageddon trui.

    Het topic werk ik waarschijnlijk morgen bij, als ik op m'n laptop zit. Nu te druk met kerstkaarten maken xD

    Hahahahahahah ja mijn vrienden zijn ook zo, ik kon ze nog net op tijd stoppen. En inderdaad! Ik had stiekem best wel een goeie tijd met sneaky muziek ontwijken en alles. Achteraf dus helemaal kansloos, but it was nice while it lasted. Volgend jaar beter 😂😂
    & lekker bezig met je kerstkaarten!


    Dramatic

    De uitstap van vandaag heeft me nog niet de das omgedaan. We live to be spooked another day :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik doe ook nog steeds mee 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik was al van 1 december af omdat ik het vrijwillig het opgezet voor ik wist dat dit bestond. (cat)

    Maar vandaag heb ik de eerste keer onvrijwillig gehoord op een kerstfeestje, al denk ik niet dat dat nog telt (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik leef nog steeds, whoop! Al vreesde ik even toen ik naar een boulderhal ging, maar ze hadden daar van die funky fitness muziek op staan, dus geen wham te vrezen :Y).


    Stenenlikker

    Merigold schreef:
    Ik leef nog steeds, whoop! Al vreesde ik even toen ik naar een boulderhal ging, maar ze hadden daar van die funky fitness muziek op staan, dus geen wham te vrezen :Y).

    Ik heb gisteren ook gevreesd voor mijn leven in de koffietent waar ik was hadden ze ook kerstmuziek opstaan en in de winkel Qmusic (BE). Gelukkig geen Wham.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque