• Het is vandaag 1 december, en dat betekent dat het weer tijd is voor WHAMAGEDDON!

    Mocht je WHAMAGEDDON nog niet kennen, kort samengevat houdt het in dat je zo lang mogelijk niet naar WHAM!'s nummer Last Christmas luistert.

    Er zijn vier simpele regels voor dit spel:
    1. Je probeert zo lang mogelijk te 'leven' zonder het origineel van het nummer Last Christmas van WHAM! te luisteren.
    2. Dit spel start op 1 december om 00:00 uur en eindigt op 24 december om 23:59 uur.
    3. WHAMAGEDDON geldt alleen voor het origineel. Dus mocht je toevallig een cover horen, of naar een remix luisteren, dan ben je niet af.
    4. Je bent af zodra je het nummer herkent. Dus stel dat je één milliseconde van het nummer hoort en je herkent het, dan ben je af.

    Regel 4 vind ik het zelf best wel lastig, want wat als het een cover of een remix is? Dus voordat je bepaalt dat je af bent, luister even naar de rest van het nummer, misschien kun je jezelf nog redden!

    Let the games begin!



    Oh, en mocht je behoefte hebben aan WHAMAGEDDON-merch, dat is blijkbaar zo gewild dat je merch kan bestellen. Van muismatten, mokken, kaarsen en laptopstickers tot kerstjurkjes, babyrompers, sportbh's en hoodies.

    Laat je het even weten in dit topic als je af bent? Of als je weer een dag door bent gekomen zonder geWHAM!d te worden? :Y)

    Quizletters die al naar het WHAM!halla gestuurd zijn:

    1 december 2022
    Ledecky - door een playlist
    Frodo - door een playlist

    2 december 2022
    Niemand!

    3 december 2022
    Niemand!

    4 december 2022
    Niemand!

    5 december 2022
    Derks - om 11:38 uur dankzij SkyRadio

    6 december 2022
    AliceLeBlanc - onbekende oorzaak

    7 december 2022
    Necessity - om 16:34 uur dankzij een stalgenoot
    l_l3 - door Snapchat

    8 december 2022
    Niemand!

    9 december 2022
    Catmint - in de controlekamer
    DreamerN - dankzij Q-music, vlak voor de top 40 kwam.

    10 december 2022
    Toreador - om 8:52 uur dankzij werk

    11 december 2022
    KerstKrull - dankzij 100% NL
    Phlegethon - door een eigen nostalgie-playlist
    Arca - door TikTok

    12 december 2022



    [ bericht aangepast op 11 dec 2022 - 22:04 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Er is nu een sent-to-WHAM!halla lijst in de beginpost van dit topic :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben fan van de term WHAMhalla hahahahah

    Gisteren overleefd terwijl op werk kerstmuziek werd gedraaid 💪🏼 in ons kantoor stond gelukkig iets anders aan eheheheh


    Dramatic

    ik ben vandaag zowaar in meerdere winkels geweest zonder koptelefoon, en leef nog altijd 🎉 hoezee


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:
    Er is nu een sent-to-WHAM!halla lijst in de beginpost van dit topic :Y)

    Hahaha nice


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    oooof thank god dat de duitse tv er een waarschuwing uitgooide over dat ze zo de top 5 kerstliedjes gaan doen, heb kunnen vluchten voordat ze me naar whamhalla konden sturen (':


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn dagen zijn echt geteld, ik heb het gevoel mezelf in bochten te moeten wringen om maar niet aan WHAM! blootgesteld te worden met al die kerstliedjes, maaaaar ik leef nog steeds!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben benieuwd wie er nu Q-music luistert en dus af is :Y)

    Ik luister via m'n mobiel dus ik loop wat achter, ik hoorde nog Stiekem van Maan & Golfbanen toen ik in m'n meldingen al "Last Christmas" zag oppoppen, haha.

    Nu ben ik allang in WHAM!halla, maar ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dit niet overleefd hebben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zelfs nog geen kerstlied gehoord so far (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik stond 10 minuten in de controlekamer om iets aan de shift leader uit te leggen en daar stond de radio aan :') En toen waren we af


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Syaoran schreef:
    (...)

    Me neither!

    Ik dacht even dat de pagina stuk was met al die evils 🙈🤣


    Ik ben ook nog niet af. Ik hoorde vanochtend Engelse kerstmuziek op 100 % NL (Heh? honder procent Nederlands? Ja dat zijn ze verplicht, 30 % buitenlandse muziek), en toen heb ik snel een andere zender opgezet.

    Ik leef ook nog steeds! Net terug van een kerstboom halen met m'n vader, was even bang dat ze daar ook kerstmuziek aan zouden hebben maar het viel allemaal mee dus daar kwamen we goed mee weg hahahahah


    Dramatic

    Catmint schreef:
    Ik stond 10 minuten in de controlekamer om iets aan de shift leader uit te leggen en daar stond de radio aan :') En toen waren we af


    Welkom in WHAM!halla, het is hier heel erg gezellig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik ben benieuwd wie er nu Q-music luistert en dus af is :Y)

    Ik luister via m'n mobiel dus ik loop wat achter, ik hoorde nog Stiekem van Maan & Golfbanen toen ik in m'n meldingen al "Last Christmas" zag oppoppen, haha.

    Nu ben ik allang in WHAM!halla, maar ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dit niet overleefd hebben.


    Geen Q-music hier, hehe. Dus ik leef nog!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yep... Was op de werkvloer, beveiliging had de radio snoeihard aangezet... Ik zat de nummers al af te tellen voor de top 40 begon.... En toen kwam die zonder aankondiging op. !@#$%^&*


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Yep... Was op de werkvloer, beveiliging had de radio snoeihard aangezet... Ik zat de nummers al af te tellen voor de top 40 begon.... En toen kwam die zonder aankondiging op. !@#$%^&*

    Noeeess da's ook heel sad :'D

    Had m'n vrienden die ik al een tijdje niet gezien had verteld over Whamageddon en ze waren this (🤏🏼) close om het nummer gewoon aan te zetten. Should have known better with those guys hahahahah, ging maar net goed


    Dramatic