• Lieve users,

    Over enkele dagen is het alweer Sinterklaas! En natuurlijk komt de Sint ook op Quizlet langs, want we zijn allemaal braaf geweest (of niet (bat)). Alle users mogen hun schoentje zetten hier in dit topic. Deze schoenen zullen allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed. Maar daarnaast zullen er drie leden ook 10 credits ontvangen! Deze drie zullen willekeurig worden geloot.

    Doe jij ook mee?
    Het enige dat je hoeft te doen is een foto of gif van een schoen plaatsen in dit topic. Die mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend of wat dan ook. Het maakt niet uit. Zoals eerder vermeld, worden ze willekeurig eruit gepikt. We laten een online random generator dit doen. Dit is dus geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft. Iedereen maakt hierdoor evenveel kans!
    Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt t.e.m. 6 december.

    Zet dus gauw je beste beentje schoentje voor! *O*

    Groetjes,
    De mods



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sinterklaas is intussen het land alweer uit, dus werd het tijd om de winnaars van deze actie bekend te maken.
    Een random name picker heeft beslist dat NicoleStyles, Frisk en Toreador de gelukkigen zijn! *O*
    De credits komen zo dadelijk jullie kant uit. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    hieperdepieper :) gefeliciteerd aan de andere winnaars ook <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Congrats! Veel plezier met de credits (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, wat leuk!
    Gefeliciteerd aan de anderen ook!


    Mhm?

    Gefeliciteerd schoentjeszetters!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Beetje laat maar gefeliciteerd! 😄


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie