• Het tattoo topic

    Ik wilde een topic aanmaken om te vragen of iemand een chille fine line studio kende in Zuid-Holland, Noord-Holland of Utrecht, dus bij deze!

    Maar toen dacht ik, miss is het ook leuk om iedereens tattoos/tattooplannen te delen! Dus:
    - heb je een tattoo; if so, wat, staat het ergens voor, waar heb je hem laten zetten en wat is je overall ervaring?
    - heb je nog tattoo plannen; if so, wat zijn je plannen?



    Ik heb helemaal geen tatoeages, dus ik kan je hierbij niet helpen.
    Maar, ik heb altijd geroepen dat ik NOOOOOOOIT een tatoeage zou nemen en nu zit het toch in mijn hoofd...

    In maart en in juni heb ik m'n favoriete artiest twee keer mogen ontmoeten en bij de tweede keer heb ik hem gevraagd om iets op te schrijven wat ik zou kunnen lezen als reminder als het even wat minder gaat. Hij heeft toen op een klein papiertje geschreven: "You're doing great =)" Eigenlijk wil ik dat als reminder laten tatoeëren op m'n pols of zoiets, in zijn handschrift (wel het liefste iets verkleind want ik vind het nét te groot). Maar ja, toch bang dat ik spijt ga krijgen ofzo, of dat het lelijk wordt, en dat de kosten enorm de pan uit rijzen. Terwijl het me misschien wel zou helpen... Ik weet het niet.

    Maar goed, dit is een Tattoo Topic dus er zijn misschien wel mensen die me tips kunnen geven, of me helemaal kunnen overtuigen, of whatsoever, haha.
    Kom maar door :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Op het moment kan ik niet zo snel bij mijn foto’s, dus zal later eens kijken of ik deze op een of andere manier alsnog kan toevoegen.

    Ik heb een lyrics quote op mijn linker onderarm. Mijn andere onderarm bestaat uit een halve sleeve. Op mijn been staan bloemen en disneyfiguren. Op mijn schouderblad staat een aandenken aan mijn overleden familie en aan de andere kant een afdruk van een hondenpoot.

    Op het moment heb ik even geen plannen om een nieuwe te laten zetten. Ik vind altijd als je eraan begint, is de neiging groot om door te gaan. Nu moet ik wel zeggen dat de hondenpoot nieuw is, want dat is een aandenken aan mijn hond die afgelopen september is overleden.
    Voor bijna al mijn tattoo’s ben ik bij Forever After Tattoo & Dark Horse Tattoo in Hellevoetsluis geweest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb 5 tattoos waarvan vier aardig grote. De laatste is inmiddels al een paar jaar geleden. Ik weet dat ik uiteindelijk wel nog een tattoo neem maar voorlopig even niet. Ik ben vooral vaak bij Jenny Olivia geweest voor mijn tattoo, ze is super lief en maakt hele mooie fineline kunstwerken. Voor de tattoo die nog gaat komen wordt het iets met een religieuze insteek maar ik weet nog niet precies wat dus dat komt in de toekomst.


    The truth is out there.

    Ik heb momenteel nog maar 1, 3 driehoeken in 1 op mijn enkel die ik samen met mijn moeder en broer heb gezet. Ik wil er nog vééél meer maar het is ontzettend duur en ik zit nu in een verbouwing dus hopelijk snel dat ik heen kan :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Byleth schreef:
    Ik heb 5 tattoos waarvan vier aardig grote. De laatste is inmiddels al een paar jaar geleden. Ik weet dat ik uiteindelijk wel nog een tattoo neem maar voorlopig even niet. Ik ben vooral vaak bij Jenny Olivia geweest voor mijn tattoo, ze is super lief en maakt hele mooie fineline kunstwerken. Voor de tattoo die nog gaat komen wordt het iets met een religieuze insteek maar ik weet nog niet precies wat dus dat komt in de toekomst.

    Jenny Olivia heeft de mijne ook gezet! Super leuke en getalenteerde chick. Good vibes all around.

    @calice: Ik heb alleen een vrij grote tattoo op mijn arm ter ere van mijn vader zoals je weet. 🕊Ik heb nog geen concrete ideeën voor nog een tattoo omdat ik best wel waarde hecht aan betekenis, maar ik sluit t absoluut niet uit. Tattoos zijn amazing!🖤


    ars moriendi

    Sev schreef:
    (...)
    Jenny Olivia heeft de mijne ook gezet! Super leuke en getalenteerde chick. Good vibes all around.

    @calice: Ik heb alleen een vrij grote tattoo op mijn arm ter ere van mijn vader zoals je weet. 🕊Ik heb nog geen concrete ideeën voor nog een tattoo omdat ik best wel waarde hecht aan betekenis, maar ik sluit t absoluut niet uit. Tattoos zijn amazing!🖤


    Ahh wat leuk! (:


    The truth is out there.

    MT


    [ heaven knows ]

    Hehe wat een leuk topic. Helaas nog geen ervaringen met artiesten of studio's in de omgeving waarin jij zoekt. Ik volg wel een paar artiesten uit NL als ik me niet vergis, maar ik weet natuurlijk niet wat voor stijl je zoekt c:

    Ikzelf heb 6 tats, ranging van klein tot handpalmgrootte van 5 verschillende artiesten. 1 op mijn oor, 1 op mijn ribben (die heeft nog wat fixwerk nodig tho :')), 1 op mijn onderarm en 1 op mijn bovenarm, 1 op mijn nek/bovenkant rug en 1 op mijn enkel hehe.

    Ik heb zeker nog plannen voor tattoos. Ik wil waarschijnlijk nog een groot werk op mijn bovenbeen :Y) Ik heb de art al wel via een commission binnen, maar nu moet ik nog een artiest vinden en sparen, maar ik wil er zeker nog meer dan dat :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik heb (tot nu toe) één tatoeage (: heb in december 2021 de tekst 'blijf huppelen' laten zetten bij monstera ink in utrecht, bij mako. hele goede vibe, hele fijne studio, maar die doet alleen handpoke-werk.
    ik wil nog heel veel andere dingen, maar geen geld en zo :')


    because i knew you, i have been changed for good

    @derks oh wat bijzonder! welke artiest was het? (:

    @navarro klinkt tof!! heb je foto's ? 👀👀 en ahh ja je hondje, dat snap ik heel goed. is zo'n belangrijk wezentje in je leven gewoon

    @byleth gaaf! heb je lang nagedacht over de tattoos die je nu hebt? en hebben je tattoos die je nu hebt ook een religieuze betekenis?

    @potsy nicee! wat zou je nog graag willen? weet je dat al! en hoe verloopt je verbouwing haha?

    @sev jaaa, die van jou is echt mooi <3

    @Reed900 gaaaf! is het allemaal dezelfde stijl of wisselt het? en wat heb je op je oor?

    @Toreader Wat vrolijk, blijf huppelen! Waar heb je het laten zetten? En wat zijn je verdere ideeën ? 👀

    Leuk om al jullie reacties te lezen 🥰


    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 20:46 ]

    Well. Ik heb ze allemaal eventjes bij elkaar gezocht (minus die op mijn ribben want daar heb ik geen picca van).

    Misschien ook een guide (@'s zijn insta handles):
    - De driehoeken + de bloemetjes zijn door @romahtattoos gezet.
    - Op mijn oor werd gezet door @backtobasicstattoo
    - Kikkertje is van @artandbeauty_by_anke
    - En de prachtige zon is van @penumbran_tattoo
    - Conceptart is van mijn lieve vriendin @odi.arti










    Deze foto's zijn allemaal van toen ze pas gezet waren, maar ze zijn wel allemaal goed geheeld in mijn geval. Qua stijlen lijkt me het ook wel vrij consistent, denk ik? :Y)

    De kikker en de zon heb ik samen met een vriedin en een vriend van me laten plaatsen, which may sound really fucking stupid, maar we kennen de risico's en uiteindelijk hebben we ook zonder te matchen kickass tats :Y)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 21:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb zelf 3 tattoos inmiddels!
    Eentje op mijn voet, gezet door De Roze Barbaar.


    Gezet toen ik 17 was, met een speciale betekenis. Harry Potter was, zoals bij velen hier denk ik, mijn jeugd en mijn mogelijkheid om ff te ontsnappen aan de pesterijen op school. Het is voor mij een symbool dat er een hoofdstuk is afgesloten, dat ik wel vrienden had en de pesterijen me niet meer zo konden schelen.


    Eentje op mijn linker bovenarm en eentje op mijn linker schouderblad, beide gezet door Yasmin van Yazz Ink!


    Rozen en sakura bloemen. Altijd al een tattoo met rozen gewild en Yasmin zet zulke mooie bloementattoos, het moest gewoon.


    Samen met mijn moeder gezet. Een mama katje en "baby" katje op een halve maan met onze favoriete bloemen. Heeft een speciale betekenis voor ons ook!


    Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een volgend idee/volgende ideeën. Deze wil ik ook weer bij Yazz Ink laten zetten. Ik wil zelf graag iets met een kitsune laten zetten en misschien een d20 van dungeons and dragons, en misschien iets met ballet (aparte tattoos wel), maar loop hier nog een beetje vast en twijfel of ik geen spijt ga krijgen van een d20 als tattoo.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 21:54 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik heb zelf 3 tattoos inmiddels!
    Eentje op mijn voet, gezet door De Roze Barbaar.


    Gezet toen ik 17 was, met een speciale betekenis. Harry Potter was, zoals bij velen hier denk ik, mijn jeugd en mijn mogelijkheid om ff te ontsnappen aan de pesterijen op school. Het is voor mij een symbool dat er een hoofdstuk is afgesloten, dat ik wel vrienden had en de pesterijen me niet meer zo konden schelen.


    Eentje op mijn linker bovenarm en eentje op mijn linker schouderblad, beide gezet door Yasmin van Yazz Ink!


    Rozen en sakura bloemen. Altijd al een tattoo met rozen gewild en Yasmin zet zulke mooie bloementattoos, het moest gewoon.


    Samen met mijn moeder gezet. Een mama katje en "baby" katje op een halve maan met onze favoriete bloemen. Heeft een speciale betekenis voor ons ook!


    Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een volgend idee/volgende ideeën. Deze wil ik ook weer bij Yazz Ink laten zetten. Ik wil zelf graag iets met een kitsune laten zetten en misschien een d20 van dungeons and dragons, en misschien iets met ballet (aparte tattoos wel), maar loop hier nog een beetje vast en twijfel of ik geen spijt ga krijgen van een d20 als tattoo.


    Ohhh. Die zijn ook echt de max. Ik ga Yazzink zeker eventjes op IG opzoeken, want die stijl vind ik wel leuk en Heerlen is niet zo heel ver van België hehe :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    (...)

    Ohhh. Die zijn ook echt de max. Ik ga Yazzink zeker eventjes op IG opzoeken, want die stijl vind ik wel leuk en Heerlen is niet zo heel ver van België hehe :Y)


    Zeker doen! Ik vind haar echt fantastisch, heb m'n vriend zelfs zo ver gekregen dat hij ook naar haar toe gaat voor zijn tattoos vanwege haar stijl. Ze werkt met booking momenten, mocht je een afspraak willen maken. Dat is een halve dag om een formulier in te vullen ongeveer en dan plant ze een 3-4 maanden in. Zo heeft iedereen een eerlijke kans aan de beurt te komen ipv dat je 3 jaar moet wachten op de volgende opening in haar agenda.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Zeker doen! Ik vind haar echt fantastisch, heb m'n vriend zelfs zo ver gekregen dat hij ook naar haar toe gaat voor zijn tattoos vanwege haar stijl. Ze werkt met booking momenten, mocht je een afspraak willen maken. Dat is een halve dag om een formulier in te vullen ongeveer en dan plant ze een 3-4 maanden in. Zo heeft iedereen een eerlijke kans aan de beurt te komen ipv dat je 3 jaar moet wachten op de volgende opening in haar agenda.


    Oh, bedankt voor de info. Eerst eventjes geld bijeen sparen, aangezien ik wel voor een groter werk wil gaan next time 'round c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque