• Het tattoo topic

    Ik wilde een topic aanmaken om te vragen of iemand een chille fine line studio kende in Zuid-Holland, Noord-Holland of Utrecht, dus bij deze!

    Maar toen dacht ik, miss is het ook leuk om iedereens tattoos/tattooplannen te delen! Dus:
    - heb je een tattoo; if so, wat, staat het ergens voor, waar heb je hem laten zetten en wat is je overall ervaring?
    - heb je nog tattoo plannen; if so, wat zijn je plannen?


    siriuslyhot schreef:
    @derks oh wat bijzonder! welke artiest was het? (:

    @navarro klinkt tof!! heb je foto's ? 👀👀 en ahh ja je hondje, dat snap ik heel goed. is zo'n belangrijk wezentje in je leven gewoon

    @byleth gaaf! heb je lang nagedacht over de tattoos die je nu hebt? en hebben je tattoos die je nu hebt ook een religieuze betekenis?

    @potsy nicee! wat zou je nog graag willen? weet je dat al! en hoe verloopt je verbouwing haha?

    @sev jaaa, die van jou is echt mooi <3

    @Reed900 gaaaf! is het allemaal dezelfde stijl of wisselt het? en wat heb je op je oor?

    @Toreader Wat vrolijk, blijf huppelen! Waar heb je het laten zetten? En wat zijn je verdere ideeën ? 👀

    Leuk om al jullie reacties te lezen 🥰




    Thanks! Hm. Ik weet niet of het echt lang nagedacht was, ineens wist ik het gewoon en moest dat het zijn. Mijn andere tattoos zijn geen religieuze tekens, ik heb een teckel (naar mijn eerste hondje), een zon, maan en maanstanden, bloemen (sternum) en een grote dolk. Dus wel dingen die je vaker ziet in de tattoo wereld maar ze voelen wel heel eigen aan. (:


    The truth is out there.

    Kan iemand mijn geheugen even opfrissen hoe ik foto’s van mijn fotoalbum van mijn telefoon hier kan droppen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Kan iemand mijn geheugen even opfrissen hoe ik foto’s van mijn fotoalbum van mijn telefoon hier kan droppen?


    Ik heb werkelijk geen idee hahaha drop meestal fotos ergens anders en dan gebruik ik de link

    siriuslyhot schreef:
    @derks oh wat bijzonder! welke artiest was het? (:

    @navarro klinkt tof!! heb je foto's ? 👀👀 en ahh ja je hondje, dat snap ik heel goed. is zo'n belangrijk wezentje in je leven gewoon

    @byleth gaaf! heb je lang nagedacht over de tattoos die je nu hebt? en hebben je tattoos die je nu hebt ook een religieuze betekenis?

    @potsy nicee! wat zou je nog graag willen? weet je dat al! en hoe verloopt je verbouwing haha?

    @sev jaaa, die van jou is echt mooi <3

    @Reed900 gaaaf! is het allemaal dezelfde stijl of wisselt het? en wat heb je op je oor?

    @Toreader Wat vrolijk, blijf huppelen! Waar heb je het laten zetten? En wat zijn je verdere ideeën ? 👀

    Leuk om al jullie reacties te lezen 🥰



    mijn tatoeage staat aan de binnenkant van mijn rechterbeen, boven mijn enkel (:
    qua verdere ideeën wil ik stiekem een vampire the masquerade / ttrpg inspired sleeve, eventueel paramore lyrics op m'n ribben / ruggengraat, en ik wil heel graag een been vol met flash art - hoe gekker hoe beter c':
    ik wil stiekem ook heel graag een sternum tattoo, maar daar moet nog heel veel aan vooraf gaan voordat ik daar oprecht over ga nadenken
    maar ja, duur en zo


    because i knew you, i have been changed for good

    Navarro schreef:
    Kan iemand mijn geheugen even opfrissen hoe ik foto’s van mijn fotoalbum van mijn telefoon hier kan droppen?

    Ik upload ze meestal via imgur


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    siriuslyhot schreef:
    @derks oh wat bijzonder! welke artiest was het? (:


    Anson Seabra!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Navarro schreef:
    Kan iemand mijn geheugen even opfrissen hoe ik foto’s van mijn fotoalbum van mijn telefoon hier kan droppen?


    Ik gebruik meestal imgbb want die levert complete linkjes inclusief aanklikbare URL die ik met 1 klik op de knop kan copy-pasten :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dankjewel voor de hulp allemaal! Volgens mij is het gelukt. Dit zijn er in ieder geval vast vier;




    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 10:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ahh thanks voor t delen! mooie diversiteit ook (:

    Navarro schreef:
    Dankjewel voor de hulp allemaal! Volgens mij is het gelukt. Dit zijn er in ieder geval vast vier;






    JIJ HEBT GEWOON DOMBO OP JE LICHAAM OMG WAT MEEEEEEEEGA VET zo'n toffe tattoooooo hoe wist ik niet van deze af omg hij is fantastisch :O


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    JIJ HEBT GEWOON DOMBO OP JE LICHAAM OMG WAT MEEEEEEEEGA VET zo'n toffe tattoooooo hoe wist ik niet van deze af omg hij is fantastisch :O


    HAHAHAHA ik wist dat deze reactie ging komen. Maar het antwoord is dus ‘ja’ want het bewijs staat er dus al. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    HAHAHAHA ik wist dat deze reactie ging komen. Maar het antwoord is dus ‘ja’ want het bewijs staat er dus al. :Y)


    Ben ik zoooooo voorspelbaar......... IK VIND HEM ZO GAAF OMG


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Navarro schreef:
    (...)

    HAHAHAHA ik wist dat deze reactie ging komen. Maar het antwoord is dus ‘ja’ want het bewijs staat er dus al. :Y)


    Ben ik zoooooo voorspelbaar......... IK VIND HEM ZO GAAF OMG


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zijn er ook mensen met rode inkt tattoos? Ik lees dat rode inkt soms een slechte reactie geeft.

    Ik heb nog geen tattoos, maar wil graag een kleinere tattoo in rode inkt, maar mijn ass is ook bang voor naalden, dus stel het nog even uit ;z.


    Alleen maar tranen van geluk

    Caraxes schreef:
    Zijn er ook mensen met rode inkt tattoos? Ik lees dat rode inkt soms een slechte reactie geeft.

    Ik heb nog geen tattoos, maar wil graag een kleinere tattoo in rode inkt, maar mijn ass is ook bang voor naalden, dus stel het nog even uit ;z.


    Oeh ben ik ook benieuwd naar! Vind rood ook echt mooi