• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Ik mis je.

    Lummi schreef:
    (...)

    For real haha. :c
    Echt alles is gewoon zo duur geworden…

    No joke. Het is echt om te janken gewoon, zeker voor starters (met wonen).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nobody ever contacts me, just to have a fun conversation. I'm air.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    Nobody ever contacts me, just to have a fun conversation. I'm air.


    Dat is niet best. JoinUs is de juiste adres voor mensen die sociale contacten willen.

    Klee schreef:
    Nobody ever contacts me, just to have a fun conversation. I'm air.

    That's not true. (flower)


    [ heaven knows ]

    Vijf jaar. Ik snap dat de meeste mensen door zijn gegaan met hun leven, maar nu het ieder jaar stiller wordt op jouw sterfdag voelt ik me steeds eenzamer in mijn verdriet. Mijn leven is zo veranderd dat bijna niemand je nog heeft gekend. Ik mis je pap. Ik zou willen dat er iemand was om herinneringen mee op te halen, om misschien verhalen te horen die ik nog niet kende. Ik weet zo zeker dat heel veel mensen nog aan jou denken (gelukkig). Ik had alleen ook gehoopt dat ze ook aan mij zouden denken.

    Ik had niet verwacht ooit nog weer in het schrijven te rollen maar de fanfiction valt met grote snelheden vers van de pers uit mijn vingers. Misschien omdat mijn eigen leven zo'n grote puinhoop is dat de wens er sterker dan ooit te voren is om lekker weg te duiken in een fantasiewereld. Ik lees ook extreem veel maar zowel het lezen als schrijven geven m'n kop op z'n minst minimale rust en het is een veel gezondere coping dan andere dingen so I'll take it.


    The truth is out there.

    LovingReaper schreef:
    Vijf jaar. Ik snap dat de meeste mensen door zijn gegaan met hun leven, maar nu het ieder jaar stiller wordt op jouw sterfdag voelt ik me steeds eenzamer in mijn verdriet. Mijn leven is zo veranderd dat bijna niemand je nog heeft gekend. Ik mis je pap. Ik zou willen dat er iemand was om herinneringen mee op te halen, om misschien verhalen te horen die ik nog niet kende. Ik weet zo zeker dat heel veel mensen nog aan jou denken (gelukkig). Ik had alleen ook gehoopt dat ze ook aan mij zouden denken.

    Als je wil praten of bellen, ben ik er voor je (heart2) Ook als je het ergens anders over wil hebben!


    Caution first, always.

    filosofie schreef:
    (...)
    Dat is niet best. JoinUs is de juiste adres voor mensen die sociale contacten willen.

    Het gaat niet perse om de sociale contacten, maar bedankt voor de tip.

    @Togo Yes, it is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clive schreef:
    (...)
    Als je wil praten of bellen, ben ik er voor je (heart2) Ook als je het ergens anders over wil hebben!



    Thank you man <3

    [ bericht aangepast op 15 maart 2023 - 16:54 ]

    Nu heb ik Hotel Dusk én Last Window fysiek op ds <3


    Caution first, always.

    Zou toch wel fijn zijn als ik weer wat rust zou weten te vinden. Ugh, ik haat dit onrustige gevoel dat ik heb sinds ik verhuisd ben.


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    Zou toch wel fijn zijn als ik weer wat rust zou weten te vinden. Ugh, ik haat dit onrustige gevoel dat ik heb sinds ik verhuisd ben.


    Mediteren/mindfulness kan wonderen doen. 😏

    Een LEGO-set die best wel hoog op m'n verlanglijstje staat, is vanavond verkrijgbaar met 25% korting bij Kruidvat waardoor 'ie nog 'maar' €20,99 is (ipv €29,99 bij de officiële LEGO store).

    Ik heb eigenlijk de komende maanden geen geld meer voor dit soort uitgaven want ik heb al teveel uitgeven maar pfoeeeeee ik weet ook dat hij voorlopig niet meer zo 'goedkoop' gaat zijn…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Echt waarom staat er opeens een panda op mijn taakbalk?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.