• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Het duurde 11 dagen maar ik heb eindelijk weer eens iets gegeten.

    Nu de hele nacht kromliggen van de buikpijn 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 maar laat dit een motivatie zijn om eens gewoon normaal voor mezelf te zorgen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Het duurde 11 dagen maar ik heb eindelijk weer eens iets gegeten.

    Nu de hele nacht kromliggen van de buikpijn 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 maar laat dit een motivatie zijn om eens gewoon normaal voor mezelf te zorgen.


    Mijn gb en pb staan voor je open


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf was dit voor dag. Sowieso dat ik me straks kreupel volleybal, kan niet anders.

    Maaaaar, seffens frietjes :Y)


    Mhm?

    I guess this is it.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2023 - 16:58 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Don't give people the power to make you feel like shit.


    Life is a beautiful struggle

    Wat hierboven staat is erg toepasselijk. xD
    Ik heb net in een game een multiplayer match verloren o.a. doordat ik (in een unranked gamemodus waar ik niet zo goed in ben) iets wat iemand anders vroeg te doen niet helemaal snapte en daarna erg dood ging. Ik zei er sorry voor, en toen werd ik uitgescholden.. Ik snap de teleurstelling, maar de reactie had minder heftig kunnen zijn. Het waren random andere spelers, dus ik zou ze zeker niet de macht moeten geven om me slecht te laten voelen. Ik wil het alleen nu van me af schrijven omdat ik er helaas nog wel mee in mijn hoofd zit. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2023 - 1:58 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Wat hierboven staat is erg toepasselijk. xD
    Ik heb net in een game een multiplayer match verloren o.a. doordat ik (in een unranked gamemodus waar ik niet zo goed in ben) iets wat iemand anders vroeg te doen niet helemaal snapte en daarna erg dood ging. Ik zei er sorry voor, en toen werd ik uitgescholden.. Ik snap de teleurstelling, maar de reactie had minder heftig kunnen zijn. Het waren random andere spelers, dus ik zou ze zeker niet de macht moeten geven om me slecht te laten voelen. Ik wil het alleen nu van me af schrijven omdat ik er helaas nog wel mee in mijn hoofd zit. (cat)

    Oof, dat is zo rot :c Dat is echt precies waarom ik geen multiplayer games speel - behalve Monster Hunter World waar niet eens (voice) chat is en je alleen kan communiceren met stickers. Mensen zijn vile :/


    Caution first, always.

    Phlegethon schreef:
    Wat hierboven staat is erg toepasselijk. xD
    Ik heb net in een game een multiplayer match verloren o.a. doordat ik (in een unranked gamemodus waar ik niet zo goed in ben) iets wat iemand anders vroeg te doen niet helemaal snapte en daarna erg dood ging. Ik zei er sorry voor, en toen werd ik uitgescholden.. Ik snap de teleurstelling, maar de reactie had minder heftig kunnen zijn. Het waren random andere spelers, dus ik zou ze zeker niet de macht moeten geven om me slecht te laten voelen. Ik wil het alleen nu van me af schrijven omdat ik er helaas nog wel mee in mijn hoofd zit. (cat)

    Dit is echt zwaar de reden dat ik multiplayer enkel met vrienden speel en mensen die dit soort dingen doen, mute ik gewoon meteen. :W

    OT: *staart boos naar vaste telefoon op het werk zodat hij dan misschien niet rinkelt*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hahaha dat tentamen was om te janken :')


    because i knew you, i have been changed for good

    i wanna die and nobody caressssss


    help

    Cirilla schreef:
    i wanna die and nobody caressssss

    same


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    same


    I do care. You know that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OT: *staart boos naar vaste telefoon op het werk zodat hij dan misschien niet rinkelt* part 2


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Verdomme… rust zacht Isa 🤍
    Bijna 12 jaar hebben we van jouw gekkigheid mogen genieten, maar nu heb je geen pijn met en kun je met je vriendje Chester rondrennen in de weide.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2023 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu wordt het afwachten, wel of niet een huisje voor mijzelf gekocht ...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan