• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Je gaat toch niet een screen in het openbaar posten dat iemand bestraft werd? Dan heb je echt een steekje los zitten!

    Post aangepast door een moderator op 23/02

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 feb 2023 - 15:28 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Vraag mij af of deze cursus überhaupt wel iets gaat brengen. Mrja, is maar 6 keer en is gratis via werk..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap logisch gezien dat het zo werkt, maar ik vind het toch gek dat anderen die er zaterdag waren nu Covid hebben en ik vandaag negatief ben getest. Ik was de hele dag onder de mensen, dus je zou verwachten dat ik het ook zou krijgen als een/meerderen castleden het nu hebben. Maar blijkbaar is mijn Covid resistentie goed genoeg?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Ik snap logisch gezien dat het zo werkt, maar ik vind het toch gek dat anderen die er zaterdag waren nu Covid hebben en ik vandaag negatief ben getest. Ik was de hele dag onder de mensen, dus je zou verwachten dat ik het ook zou krijgen als een/meerderen castleden het nu hebben. Maar blijkbaar is mijn Covid resistentie goed genoeg?


    Ik heb vorig jaar 7 uur lang op de bank in een rolstoelbus (dus letterlijk alle stoelen (twee voor + de bank) waren in een ruimte van max 2x2 meter of zoiets) gezeten zonder enige vorm van ventilatie en de verwarming hoog aan met drie mensen die corona hadden en ik heb het gewoon niet gehad. Elke dag een zelftest gedaan, twee keer zo'n officiële GGD-test laten doen, niks noppes nada. Dus toen wel m'n tentamens gemaakt (met medisch mondmasker op en het was Bring Your Own Device dus op eigen laptop, zo ver mogelijk van de anderen vandaan) ook al voelde ik me er heel schuldig over, maar ik heb het gewoon niet gehad????????

    Ik kan me goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Het is confusing.
    Hopelijk blijf je ervan bespaard 🤞🤞🤞🤞


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Current state:
    Very very very very very very very very very bad.

    En ik probeer wel dingen te doen en vooruit te plannen, maar man, ik weet gewoon niet hoe lang dit nog vol te houden valt.

    Zenuwachtig wel voor het gesprek met de psychiater morgen want ik vrees voor de uitkomst.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Choices have been made and they were not the right ones~


    Dramatic

    I can't do this anymore.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik ben nu wel weer klaar met verkouden zijn.


    because i knew you, i have been changed for good

    Dit is dag 5 en ik móét echt gaan eten maar ik weet niet goed hoe te beginnen.

    Ik heb al zitten kijken waar ik goedkoop babyvoeding kan fixen, van die huismerk Olvaritpotjes of zoiets. Gewoon iets lichts, maar wel voedzaams, om weer een beetje op te bouwen.

    Pffff wat is dit kut.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou wel eens willen weten hoe het ook alweer voelt om uitgerust wakker te worden, met een volle batterij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb vorig jaar 7 uur lang op de bank in een rolstoelbus (dus letterlijk alle stoelen (twee voor + de bank) waren in een ruimte van max 2x2 meter of zoiets) gezeten zonder enige vorm van ventilatie en de verwarming hoog aan met drie mensen die corona hadden en ik heb het gewoon niet gehad. Elke dag een zelftest gedaan, twee keer zo'n officiële GGD-test laten doen, niks noppes nada. Dus toen wel m'n tentamens gemaakt (met medisch mondmasker op en het was Bring Your Own Device dus op eigen laptop, zo ver mogelijk van de anderen vandaan) ook al voelde ik me er heel schuldig over, maar ik heb het gewoon niet gehad????????

    Ik kan me goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Het is confusing.
    Hopelijk blijf je ervan bespaard 🤞🤞🤞🤞

    Dan zou je het ook verwachten ja. We hebben beiden veel geluk gehad zo te zien, aangezien papa vandaag negatief heeft getest en hij er ook bij was als publiek. Dus ik denk dat het me ook bespaard is gebleven deze keer.
    En ja. het is zeker erg gek dat je het op zo'n momenten dan toch niet krijgt. Wel verstandig dat je nog oplette tijdens je tentamen met afstand en mondkapje. Dat zou moeten helpen om niets door te geven als je naar buiten moet. (Ik zou zelf niet gaan, maar ik snap de andere kant ook in dit geval)

    Hopelijk is je gesprek bij de psy zo goed als kan gegaan en lutk het volhouden je snel wat makkelijker!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Just got hit with a wave of emotions uit het niets en nu ben ik sad


    This ain't no place for no better man.

    Kaminari schreef:
    Just got hit with a wave of emotions uit het niets en nu ben ik sad


    Ken dat had ik ook vandaag haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    🎶 it's been a really really messed up life 🎶

    man man man ik ben mezelf helemaal kapot aan het maken en dit is niet okay 😔


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Moe. Zo verdomde moe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO