• Waar ik een strot hekel aan heb zijn mensen die je vals beschuldigen van iets waarvan je weet dat je niets gedaan hebt. Vooral als het herhaaldelijke beschuldigingen gaan. Als je bijvoorbeeld vroeger eens beschuldigd werd van diefstal of pesten en je woordt later daar nog een paar keer vals beschuldigd, dan is dat echt vervelend.
    Uit eigen ervaring. Niet dat ik paar keer vals beschuldigd was van diefstal, maar met andere dingen zoals pesten, doodbedreiging, ruzie uitlokken, enz. En het waren vooral mensen die zelf pestkoppen waten of mensen die eerst aardig tegen me deden, maar opeens vals doen om mijn repuatie te proberen te breken.

    Ik ontken verder niks en zeg verder niet dat ik een heilige ben, maar als ik iets verkeerds doe, zoals iemand beledigen dan geeft ik dit meestal toe of bied mijn excusss aan diegene die ik onterecht beledigd heb of bot deed.


    Hebben jullie daar ook wel eens last van? Heeft iemans advies tegen valse beschuldigingen? Er zijn echt achterbakse mensen die zo ver gingen om iemand reputatie te verwoesten. Hoe kan je daarmee omgaan?


    Let's drink Jasmin tea!

    Bedoel je op het internet of in het dagelijks leven?

    Op het internet zou ik namelijk gewoon zeggen blokkeren en dooorrrrr


    *insert philosophical cringe expression here*

    Uh... Tja, wat moet ik daar nou op zeggen. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    Uh... Tja, wat moet ik daar nou op zeggen. (cat)


    Het heeft geen zin als je geen advies voor me hebt.


    Let's drink Jasmin tea!