• De stelling van deze week luidt:
    De leeftijdsgrens voor cosmetische ingrepen moet omhoog naar 21 jaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eens, uitzondering als iemand een gezicht afwijking heeft waardoor die ernstig gepest wordt en er geestelijk aan lijdt.

    Als je op je achttiende mag stemmen over je toekomst en de toekomst van je land, mag je ook wel beslissen over hoe je er uit ziet.


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Als je op je achttiende mag stemmen over je toekomst en de toekomst van je land, mag je ook wel beslissen over hoe je er uit ziet.


    +1


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zou er alleen maar voor zorgen dat er meer mensen van < 21 naar Turkije gaan om alsnog een ingreep te laten doen. Behalve dat het goedkoop is, is het om allerlei redenen niet ideaal om een ingreep te laten doen in een ander (onbekend) land.

    Er zou juist meer gedaan moeten worden door dokters om iemand ervan te overtuigen dat die geen cup triple Z nodig heeft om geaccepteerd te worden door de samenleving. Maarja er gaat zoveel geld om in de cosmetische wereld, die dokters blijven wel spuiten, snijden, hakken en plakken als ze geld ruiken. 😞

    [ bericht aangepast op 26 jan 2023 - 20:52 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maar laten we het eens omdraaien. Wat nou als iemand zoveel rugklachten heeft van haar cup G en echt een borstverkleining nodig heeft? Moet zij dan ook wachten tot haar 21e, of krijgt zij voorrang voor het verkleinen van haar borsten?

    Of een man die met zijn 16e al kalend is, moet doe dan ook wachten tot hij 21 is op een haartransplantatie om zichzelf weer zelfverzekerder te voelen?


    Ik vind het een heel lastig onderwerp, mede omdat ik er voor ben dat mensen het doen als ze ergens mee strugglen wat voor hun gezondheid of zelfverzekerdheid is, maar tegen ben als ze alleen maar groter en voller willen voor, omdat 'iedereen het doet'.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2023 - 11:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.