• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 15:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Sarah



    Sarah fronste. 'Die is dood, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Helaas niet.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah



    Ze trok haar wenkbrauwen op. '...En hij is op oorlogspad dus?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Jep. Wil het bestuur zo'n beetje uitmoorden en er een privélegertje aan overhouden dat klakkeloos zijn bevelen uitvoert.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Azrael


    Azrael had Damon al een paar keer gebeld, maar zijn afdelingsgenoot nam niet op. Ondertussen liep hij hier nog steeds met een klein kind rond. Die zou hij zo naar zijn mentor brengen, maar hij wist dat er vragen zouden komen en hij wilde Damon niet in de problemen brengen. Het was eigenlijk een van de weinige Rhino’s die hij wel mocht, zelfs al was de jongen erg op zichzelf. Hij bleef een beetje langs het pad dralen en was opgelucht toen Damon samen met Nish in zicht kwam. Op enkele passen groette hij het tweetal.
          ‘Damon… kunnen we het nog even hebben over gister? Ik moet haar zo terugbrengen, maar…’ Hij haalde zijn schouders op. ‘Nou ja, ik weet niet wat ik kan zeggen tegen mijn mentor. Over wat ze in je kamer deed.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Ehhhhhh,' zei Damon. Hij keek ongemakkelijk richting het meisje. Ze was met Zebediah meegekomen dus hij had eigenlijk verwacht dat ze ook wel met hem zou verdwijnen, maar het leek erop dat Azrael zich over haar ontfermd had voordat dat had kunnen gebeuren. Hij had natuurlijk ook geen idee waar ze vandaan gekomen was. Hij keek vragend opzij naar Nish. Az was de beroerdste niet en wat Damon betrof konden ze hem best over Zebediah vertellen, maar hij had zich al eerder eens in de vingers gesneden door iets te loslippig te zijn over inner-circle geheimen. 'Dat kan Nish hier heel goed uitleggen.' Hij klopte zijn vriend overtuigd op de rug.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sarah



    Sarah liet dat nieuws even op zich inwerken. 'Goh,' zei ze uiteindelijk. 'We kunnen ook een essay schrijven over het paard van Troje, als we het toch hebben over invasies en van die dingen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx dacht daar even serieus over na. Waarom ook niet? Het werd tijd dat de school wist wat Zebediah allemaal uitvrat en tijdens zo'n essay kregen ze de ruimte om dat duidelijk uit te werken. 'Moet ik dan alleen eerst effe met Jes overleggen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah



    Ze knikte. 'Ik kan alvast wel wat literatuur zoeken terwijl je 'm belt?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish wierp zijn blik een donkere blik toe omdat hij zo voor de leeuwen werd geworpen. Daarna keek hij naar het meisje. ‘Wat denk je dat ze met haar zullen gaan doen? Haar netjes naar huis brengen? Experium is een of ander geheim project, zo’n getuige laten ze echt niet leven. Ik durf te wedden dat ze dan op haar gaan experimenteren.’
          Azrael beet op zijn lip terwijl hij naar het meisje keek. ‘Maar wat moeten we dan doen?’
          ‘Zorgen dat Zebediah haar weer terugbrengt?’ Hij slaakte een zucht. ‘Ik weet wel iemand die dat misschien voor elkaar kan krijgen.’
          Het kind weer meegeven aan zo’n creep als Zebediah ging tegen al zijn instincten in, maar het was de enige manier waarop ze misschien terug kon naar haar ouders. Ze was een cadeautje geweest voor Damon, niets meer en niets minder. Hij had er geen baat bij als ze doodging.
          ‘Maar wat ik moet ik dan met haar? Ik heb zo les… en met al die nieuwe regels…’
          ‘Ja ja. Ik snap het. Regel ik ook wel.’
          Safira moest haar maar bezighouden. Er stond nog een playstation op haar kamer, dus daar konden ze zich vast mee vermaken. Of beter nog – misschien kon Onyx ervoor zorgen dat ze de komende uren gewoon sliep.
          Azrael keek hem haast met bewondering aan, wat hem toch wel een goed gevoel gaf en hij grijnsde scheef. ‘Komt goed. Ik regel dit wel. Bedankt dat je haar vannacht veilig hebt gehouden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Die andere dude was dus Zebediah,' voegde Damon toe, die zich nu wel een beetje lullig voelde dat hij alle uitleg aan Nish had overgelaten als Azrael er blijkbaar gewoon van mocht weten. 'Eersteklas lul. Hij zat ooit bij ons op de afdeling tot hij werd verwijderd. Als hij jou ooit aanspreekt moet je de boot maar een beetje afhouden, dan gaat-ie waarschijnlijk wel gewoon weg.'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2023 - 15:30 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Ik vraag wel of ie hierheen komt.’ Hij was niet zo’n beller en hij vond dit toch wel iets waarbij hij zijn vriend op zijn minst aan kon kijken. Snel typte hij een berichtje naar Jes.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2023 - 19:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Azrael


    Zebediah? Natuurlijk had Azrael daar wel van gehoord. Hij wist in elk geval dat die andermans brein kon beheersen en dat Fire hem verbrand had nadat Zebediah een andere Lion drie van zijn klasgenoten had laten verscheuren. Wat deed hij dan weer op het terrein? Azrael was er niet zeker van of hij zich hierin wilde mengen en dus knikte hij naar Damon, van plan dat advies op te volgen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2023 - 19:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah



    Met een kwartiertje kwam Jester eindelijk aansukkelen, zijn wangen rood van de kou. 'Nou kijk aan,' grijnsde hij, terwijl hij er een stoel bij trok. 'Two peas in a pod. Zei het toch.'
          Sarah rolde haar ogen, maar Jester was al naar voren geleund om een kus op Onyx' wang te drukken en zag het niet. 'We hebben dus een gedurfd idee voor ons essay,' begon ze maar, voordat de begroeting straks in een uitgebreide make-out sessie zou veranderen.
          Jester scheurde zijn blik los van Onyx. 'Namelijk?'
          Sarah knikte naar de lange jongen. 'Vertel jij het maar.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘We hebben zojuist ontdekt dat ze mensen in marionetten kan veranderen.’ Hij knikte naar Sarah. ‘Dus ik waarschuwde dat ze dat maar beter voor zich kan houden, want als Zebediah erachter komt dan wordt het straks ook voor de jonkies één groot feest.’ Hij leunde naar achteren in zijn stoel terwijl hij omhoog keek naar zijn vriend. ‘Dus toen heb ik haar maar verteld over Zebediahs kruistocht, zag zij een link met het Trojaans paard en besloten we dat we over die analogie wel ons essay konden schrijven. Een betere mogelijkheid krijgen we niet om uitgebreid ons verhaal te vertellen. Dus, yay or nay?’


    Every villain is a hero in his own mind.