• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hightower schreef:
    Het feit dat iedereen het over een trein ongeluk heeft zorgt ervoor dat ik het wil opzoeken, maar ik weet dat ik waarschijnlijk getraumatiseerd raak als ik dat doe en die stress wil ik niet nu, maar ik ben nu nieuwsgierig.


    Zelf vind ik het er niet heel heftig uitzien, omdat ik weet dat (tot nu toe) gelukkig niemand die in de trein zelf zat is overleden. Het enige wat je ziet is een ontspoorde trein die hier en daar kapot is. Maar geen bloed of andere dingen GELUKKIG.
    Zit momenteel zelf in een trein dus dan weet je een beetje hoe het voor mij is om te zien hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    (...)
    Zelf vind ik het er niet heel heftig uitzien, omdat ik weet dat (tot nu toe) gelukkig niemand die in de trein zelf zat is overleden. Het enige wat je ziet is een ontspoorde trein die hier en daar kapot is. Maar geen bloed of andere dingen GELUKKIG.
    Zit momenteel zelf in een trein dus dan weet je een beetje hoe het voor mij is om te zien hahah

    Er is één overledene en, volgens mij naar wat ik me herinner, 19 gewonden. Het is ook wel goed dat er niet meer te zien is dan enkel een ontspoorde trein; mensen hebben snel de neiging toerist te spelen met dit soort ongevallen. Verschrikkelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Er is één overledene en, volgens mij naar wat ik me herinner, 19 gewonden. Het is ook wel goed dat er niet meer te zien is dan enkel een ontspoorde trein; mensen hebben snel de neiging toerist te spelen met dit soort ongevallen. Verschrikkelijk.


    Ja, een medewerker van BAM (de kraanmachinist) is overleden las ik bij volgens mij FNV Spoor, zowel de machinist van de goederentrein als die van de NS trein zijn gewond geraakt net als tientallen reizigers.

    In het calamiteitenhospitaal in Utrecht waren 10 mensen opgenomen, daarvan zijn er 5 gelukkig weer thuis en de andere 5 liggen nu in het UMC.

    Het is wel heel "fijn" dat het 's nachts is gebeurd en niet tijdens een ochtendspits ofzoiets. Nu zaten er zo'n 50 mensen in de trein, kun je nagaan wat voor ravage het was geweest als die trein bommetjevol zat 😳


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    The guy who didn’t feel shit for me anymore, messaged me again.

    Luckily he wasn’t the only one interested,

    Because his friend got first in line ^^

    (ik vind ze allebei niet leuk, ik knap erg af op jongensgedrag. Ik vind het gewoon grappig dat ze allebei aan me dachten.) (A)


    ''With all due respect, which is none...''

    Zelf hummus gemaakt, maar voortaan koop ik het wel weer gewoon in de winkel, dit gaat met een enkeltje naar de GFT morgen 🤡 gatver gatver gatver gatverdamme 🤢


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Medousa schreef:
    (...)
    Er is één overledene en, volgens mij naar wat ik me herinner, 19 gewonden. Het is ook wel goed dat er niet meer te zien is dan enkel een ontspoorde trein; mensen hebben snel de neiging toerist te spelen met dit soort ongevallen. Verschrikkelijk.


    Ja klopt, dat is die van BAM die is overleden (may he rest in peace).
    Ja ik kan daar ook erg slecht tegen. Dat mensen dan alles gaan fotograferen etc. Meestal als ik weet dat er een ongeluk of brand in de buurt is ga ik kijken of ik kan helpen, maar niet voor sensatie of dergelijke.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik nies m'n organen uit m'n lijf, dus ik open even de hooikoortsradar. Vanmiddag was de kaart mooi rood en de berken beginnen met bloeien (al 10% staat in de knop volgens de radar) dus hoera hoera. Zakdoekjes maar mee voortaan 🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Soms weet ik links en rechts niet hoe ik die opdrachten moet aanvliegen. Hetzelfde als de laatste twee tentamens. Gewoon beginnen of hoe watwaarikbenhetevenkwijt voor vandaag. Laat mij maar gewoon afstuderen


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wanneer je het voor de derde keer weer over beleggers hebt op de toets maar ook geen idee hebt hoe de wisselkoers anders moet veranderen ;-;


    ''With all due respect, which is none...''

    Okay sir with the husky voice and the British accent needs to dial down on his 'good girl''s because this series is going to be the death of me (cat)

    Kortsluiting in m'n hoofd door alles wat ik vandaag wil doen voor morgen weer begeleiding komt 🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    STOP. CROSSING. MY. BOUNDARIES. EVERYTIME. IT. IS. CONVENIENT. FOR. YOU. AND. PLS. JUST. LISTEN. FOR. ONCE.

    WHY. IS. RESPECT. NOT. IN. YOUR. DICTIONAIRY.
    YOU. ARE. NOT. ALWAYS. THE. VICTIM.
    YOU. ARE. NOT. ALWAYS. THE. CENTER. OF. ATTENTION.

    SOMETIMES. YOU. HAVE. TO. LISTEN.

    L I S T E N.


    ''With all due respect, which is none...''

    Error 404, sleep not found.

    Echt m'n slaapritme is f*cked up.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vergeten te ontbijten en nu heb ik geen tijd meer door meetings (cat)


    Caution first, always.

    Die klote verhuurder kan de ***** krijgen met hun zeshonderdste onterechte aanmaning.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly