• T      A      M      E      V      I      L      L      E

    In the year of 1817 a small town, Tameville, was plagued by creatures of the night. Vampires. With a certain time a little group of people started to, not only get frustrated, but also get sick of the (sudden) attacks and deaths that kept happening in this little town. In that same group was a mysterious man. A gunsmith. Someone with the name of Colt Wesson. It was rumored that he could make weapons that could deal with these creatures. Together they started an agency that worked against the vampires and helping people. It worked – the attacks and killings were slowing down.

    Till this day, 1910, the agency still goes strong. But the vampires are still roaming around. Is everybody safe?
    In het jaar 1817 werd een klein stadje, Tameville, geplaagd door wezens van de nacht. Vampieren. Na verloop van tijd begon een kleine groep mensen niet alleen gefrustreerd te raken, maar ook ziek te worden van de (plotselinge) aanvallen en sterfgevallen die in dit kleine stadje bleven plaatsvinden. In diezelfde groep zat een mysterieuze man. Een wapensmid. Iemand met de naam Colt Wesson. Het gerucht ging dat hij wapens kon maken die met deze wezens kon omgaan. Samen begonnen ze een bureau dat tegen de vampiers werkten en mensen hielp. Het werkte – de aanvallen en moorden werden minder.

    Tot op de dag van vandaag, 1910, gaat het bureau nog steeds goed. Maar de vampiers zwerven nog steeds rond. Is iedereen veilig?

    Fill in
    Role:
    Name:
    Age (preferably older than 24):
    Character:
    Appearance:
    History:
    Additional:

    Regels
    • You may write in English or Dutch – your call, your fun!
    • You may create several characters, provided you do not neglect them.
    • Don't exclude anyone (no fighting). Just keep it fun!
    • No perfect chars! Be realistic. Everyone has flaws.
    • Do not control / kill / etc other characters without permission. Only your own.
    • 16 / 18+ is allowed, but put a warning above it.


    “Just 'cause trouble comes visiting
    doesn't mean you have to offer it a
    place to sit down.”


    Mirabel | Roger Ford, p2.
    Togo | Silas (vampier), p2.
    Hightower | reserveringen man & vrouw rol
    Medousa | Lawrence Houston (sheriff), p3.
    MoonchiId | Tara Mae Bellman (agency), p1.
    Chocolatier | reservering vrouw
    Syaoran | reservering vrouw

    Informatie
    Agency
    De oprichter en medebedenker van de Agency is Colt Wesson. Samen met anderen heeft hij deze agency op laten groeien tot hoe het nu is. Niet iedereen wordt geaccepteerd in de agency. De recente regels vragen voor o.a. een keuring voor je geaccepteerd wordt.
          De agency bevind zich in een hotelgebouw, waar vooral de leerlingen verblijven. Eenmaal werkende in de agency, is het vanaf dat moment je leven. You’re not only doing the job, you live the job. In de tijd dat het bedrijf net begon, startte het in een klein en simpel gebouw. In verloop van tijd was het meer uit gaan breiden. In overeenkomst met de eigenaren van het hotel, ruilden ze van gebouw. De eigenaren zijn naar het kleinere gebouw vertrokken en de agency trok in het grotere gebouw voor o.a. al het apparatuur en hoeveelheid mensen.
          Voor degenen die in de agency komen, moeten de leerlingen eerst een test doorstaan en een training volgen. Zelfs als een accountant bij de agency heb je een basis nodig voor zelfverdediging en hoe het werkt binnenin. Achter het gebouw is een wijd terrein waar de pupils getraint worden in o.a. gevechtstechnieken.
          De agency is in samenwerking met de sheriff van het stadje Tameville. Hoewel de sheriff zich meer richt op o.a. het handhaven van orde in de gemeenschap, heeft hij / zij tevens de functie om te patrouilleren en wacht te houden in het stadje. Indien de sheriff een hint krijgt van een vampier of daad van, dan neemt deze contact op met de agency en is het vanaf dat moment verder de taak van de agency het op te lossen.


    Vampires
    ✦ Vampieren zijn levend, noch dood.
    ✦ Verouderen minder snel dan de mens, maar worden zeker ouder.
    ✦ Voeden zich met mensen en / of dierenbloed.
    ✦ Bestaan voornamelijk uit Houses of Clans. Er kunnen ook Dwalers zijn. Vampieren die vanuit zichzelf werken en niet bij een clan horen.

    Verandering
    Er is een kans vampier te worden door vampierbloed te drinken. Dit is echter miniem, gezien een groot deel van de mensheid de verandering niet aan kan en daardoor sterft. Het is dus uitzonderlijk hierdoor vampier te worden. Een andere overgang, wat een grotere kans heeft, is door een bijt van een vampier. Binnen een dag ben je veranderd.
          Ieder vampier is verschillend. Toch hebben ze één ding in gemeen – hun extra lange hoektanden. Vaak hebben ze een ingevallen gelaat.

    Krachten
    Een vampier beschikt over een onmenselijke snelheid, snelle regeneratie, erg lenig (denk aan zeer hoge sprongen maken), uitzonderlijk goed gehoor en sterke ruikvermogen. Hoewel half-vampieren niet zo sterk, snel, etc zijn als origine vampieren. Origine vampieren hebben vanaf hun geboorte al hun krachten. Deze kunnen niet in een latere levensjaar activeren. Het gaat echter geleidelijk aan naarmate de jaren / ervaring verstrijken sterker worden.

    Worden vampieren sterker als ze andere vampieren doden?
    Over het algemeen, hoe ik het tot nu toe voor me zie, worden vampieren niet sterker als ze hun eigen soort doden. Dit wordt echter wel, ligt totaal aan de situatie natuurlijk, als verraad gezien.

    Zwaktes
    Dit zijn nachtwezens. Ze slapen overdag, omdat ze een afkeer hebben van daglicht. Blootstelling aan daglicht is mogelijk, echter zal dit hun verzwakken en langdurig zelfs fataal zijn. Half-vampieren hebben kans langer de zon te kunnen verdragen, voor origine vampieren gaat dit moeilijker.
          Vampieren kunnen enkel een huis betreden wanneer een van de bewoners hem uitnodigt. Eenmaal uitgenodigd kan hij een huis betreden wanneer hij dit wil en houdt niets hem nog tegen.

    De enige manieren om een vampier daadwerkelijk te beëindigen is door een houten staak (bij voorkeur meidoorn) door het hart te drijven. Het hoofd afhakken gaat niet werken. Mits je dit toch van plan bent, moet tevens het lichaam verbrand worden (of lang in de sterke zon laten). Hier heb je kort de kans voor, gezien (zeker wanneer er bloed bij komt kijken) hun regeneratie proces supersnel is. Vuur is hun Achilles heel, of een kogel van Colton Wesson.

    Rankorde
    Het verschil tussen Houses en Clans zijn groot. De Houses hebben altijd een Elder als hoofd en zijn erkend als officiële leiders in de Vampierenwereld. Deze Elders hebben het voor het zeggen in de Vampierwereld. Clans zijn als een soort van gangs. Ieder in de Vampierwereld kan ze aanmaken, maar zijn niet erkend als officiële leiders en hebben ook geen zeggen in de samenleving; alleen voor degenen die in de gang / clan zitten. Het zijn vaak vampieren die tegen de “maatschappij” van de Vampierwereld ingaan.

    Origine vampieren zijn geboren vampier-nakomelingen, wat betekend dat die zijn verwekt tussen twee vampieren. Ze worden vaak gezien als de leiders van de vampierwereld en hebben macht over de Turned (vampiers die zijn gemaakt). Vaak zijn de leiders van Houses, vampieren die al jarenlang meegaan en gezag / respect wisten op te bouwen of vanuit de vampierfamilie over is gegaan op de volgende leider (wanneer degene klaar is voor de leiderschap).
          Een vampier moet flink wat jaren (en gezag en de achtergrond) afgestreept hebben voor degene daadwerkelijk een Vampire Leader kan zijn. Erfopvolging of het kiezen door het “vampierenvolk”. Hoewel ik me eerder voor me zie dat degene die een Vampire Leader is, goedkeuring krijgen van de andere Leaders / Elders.
          Als je Blade kent, dan zou ik je graag daar naartoe sturen voor enige informatie. Hoe ik het voor me zie heeft namelijk redelijk wat weg met de regels (omtrent vampieren) in Blade. Een citaat vanaf de Blade website dat tevens in mijn RP geld is o.a.:
          “Because of the purity of their blood, and their unique nature, pure bloods are essentially the rulers of the vampire Houses and its major power-players, while non-pure bloods are essentially the lackeys, minions, and/or lieutenants within their respective Houses. Due to the gap in genetic and blood purity, pure bloods tend to look down on the non-pure bloods and the non-pure bloods look at the pure bloods with equal disdain, although many of the "turned" see the purebloods as superior, viewing them with such reverence, as to even consider them to be the gods of their world.”
    Als er sprake is van een opstand van een Higher-up, dan zou deze tot doodstraf gebracht worden en er een hogere vorm van beveiliging komen. Mits deze Higher-up meer volgers binnenin de House gekregen hebben, en het risicovol is voor de House zelf, dan zou de optie mogelijk zijn om het vampierenkind (van de House Elder) bij een andere House onder bescherming brengen. Als een origine vampier zijn / haar eigen house vormt, dan zou de House Elder toestemming (met de andere Elders) alsnog toestemming moeten geven hiervoor, aangezien hier veel regels aan vast zitten.

    Weet een origine vampier, ongeacht de situatie, altijd dat hij / zij een vampier is?
    Als een vampier niet ondergebracht is bij andere vampieren / niet bekend is met de vampierenwereld door één of andere reden dan kan het zijn dat hij / zij niet weet wat er “mis” is met zichzelf, vanwege de onnatuurlijkheden met het lichaam die hij / zij ervaart met de jaren, als diegene zichzelf vergelijkt naast een mens. Het niet weten is mogelijk, volgens mij, maar deze vampier zou dan onwaarschijnlijk een kind van een adele, origine vampier zijn. Gezien deze veel eerbied hebben in de Vampierenwereld. Dat dit vampierenkind dan alleen word gelaten in de wereld lijkt mij sterk. Diegene is namelijk de opvolger voor de “troon” van die benoemde House.


    Lay-out Tameville
    Omdat de post niet de hele ligging laat zien, schrijf ik de woorden hier op. De columns staan in de volgorde van de foto's eronder. De foto's zijn aanklikbaar, zodat ieder het beter kan zien.
    Aan de linkerkant van de voormalige saloon / hotel bevind zich de straat waar o.a. de sheriff's office en fire department zijn. Het eindigt met een binnenhof waar men bijeenkomt en eventueel, voor de doorreizigers, de paarden aan kan leggen. The Yellow Rose (bar / saloon) ligt hier vlak aan vast, met aan de andere kant het hotel.
    Bij dit voormalige hotel bevind zich de Agency. Achter het gebouw is een grote, open ruimte waar o.a. gevechtstechnieken worden beoefend.
    Aan de rechterkant bevinden zich enkele huizen en kleinere winkeltjes, zoals een simpele markt. De dokter en begrafenisondernemer van de stad zijn hier ook gevestigd.


    [ bericht aangepast op 2 april 2023 - 14:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja klopt, Roger is de stranger.
    Ik snap wat je bedoelt. Is het goed als ik het aanpas naar iets in de zin van dat Roger haar als rekruut naar voor gedragen heeft of verwacht je iets meer uitleg?
    (Ik had het zelf ook in gedachten zoals jij het nu typt maar ik begrijp waarom dat niet is overgekomen).

    Met underground bedoelde ik eigenlijk vooral ultra geheim en exclusief :p
    Dat doet me er aan denken! Is het bestaan van the Agency geheim of is zijn ze wel gekend bij het algemene publiek?
    Sorry als het ergens vermeld staat, ik durf wel eens ergens overheen lezen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Ja klopt, Roger is de stranger.
    Ik snap wat je bedoelt. Is het goed als ik het aanpas naar iets in de zin van dat Roger haar als rekruut naar voor gedragen heeft of verwacht je iets meer uitleg?
    (Ik had het zelf ook in gedachten zoals jij het nu typt maar ik begrijp waarom dat niet is overgekomen).

    Met underground bedoelde ik eigenlijk vooral ultra geheim en exclusief :p
    Dat doet me er aan denken! Is het bestaan van the Agency geheim of is zijn ze wel gekend bij het algemene publiek?
    Sorry als het ergens vermeld staat, ik durf wel eens ergens overheen lezen.

    Dat is goed hoor. Zou je dat wel wat meer uit willen werken en uitschrijven? Gezien het een andere rol betreft en het toch een belangrijke gebeurtenis is voor in de RP zelf. W.b.t. de "underground", hoe ik het voor mij zie is dat het bekend is in het stadje. En geen zorgen, ik heb hetzelfde probleem. Je kunt altijd je dingen vragen als je iets voor de zekerheid wilt weten (:

    Even totaal iets anders: Zojuist heb ik de ligging gepost en ik vroeg mij af of het duidelijk was in jouw opinie? Andere users die dit lezen trouwens, mogen hun opinie er ook over vertellen, graag zelfs. Dan kan ik het aanpassen. Hoe eerder, hoe beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is goed, dan ga ik daar even over nadenken.
    En dan ga ik het underground gedeelte er ook nog uit halen.

    Oh boy, dat vraag je echt aan de verkeerde persoon. Ik heb heel veel moeite met "vlakke" beschrijvingen om te zetten naar een 3d plaatje, als je snapt wat ik bedoel. Ongeacht of het goed uitgelegd is of niet.
    Ik ben rampzalig met directions :'D.
    Hopelijk kunnen de anderen er meer feedback over bieden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Is goed, dan ga ik daar even over nadenken.
    En dan ga ik het underground gedeelte er ook nog uit halen.

    Oh boy, dat vraag je echt aan de verkeerde persoon. Ik heb heel veel moeite met "vlakke" beschrijvingen om te zetten naar een 3d plaatje, als je snapt wat ik bedoel. Ongeacht of het goed uitgelegd is of niet.
    Ik ben rampzalig met directions :'D.
    Hopelijk kunnen de anderen er meer feedback over bieden.

    Geen probleem, dan is het voor mij even afwachten wat de anderen erop te zeggen hebben haha. Op hoop van zegen, dan maar. Het was rotwerk, to say it lightly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Geen probleem, dan is het voor mij even afwachten wat de anderen erop te zeggen hebben haha. Op hoop van zegen, dan maar. Het was rotwerk, to say it lightly.


    Van wat ik zo kan lezen en zien op de telefoon vind ik het duidelijk beschreven!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Van wat ik zo kan lezen en zien op de telefoon vind ik het duidelijk beschreven!

    Bedankt. Het is een geluk dat het tevens op de telefoon toch duidelijk te zien is. Niet iets wat ik verwacht had eigenlijk.
          Heb je trouwens goed erover nagedacht of je mee wilt doen of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Bedankt. Het is een geluk dat het tevens op de telefoon toch duidelijk te zien is. Niet iets wat ik verwacht had eigenlijk.
          Heb je trouwens goed erover nagedacht of je mee wilt doen of niet?


    Graag gedaan! De foto's staan volgens mij via de telefoon niet helemaal goed, maar ik kan middels je post precies eruit halen wat je bedoelde. ^^
    En yes, ik ben met mezelf nog een beetje aan het battlen of ik eventueel ga voor een vrouwelijke vampier, of een dorpelinge. In het Nederlands posten is eventueel gewoon goed, toch? Even dubbel checken, haha


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)
    Graag gedaan! De foto's staan volgens mij via de telefoon niet helemaal goed, maar ik kan middels je post precies eruit halen wat je bedoelde. ^^
    En yes, ik ben met mezelf nog een beetje aan het battlen of ik eventueel ga voor een vrouwelijke vampier, of een dorpelinge. In het Nederlands posten is eventueel gewoon goed, toch? Even dubbel checken, haha

    Jazeker, dat is goed hoor. Het is je eigen voorkeur waar jij je het fijnste bij voelt, of je NL of ENG wilt posten. En fantastisch, een nieuwe rekruut voor de RP haha! Dan zal ik je erbij zetten met een vrouw (;

    Btw, een Native American als rol is natuurlijk ook een optie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2023 - 7:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

          Sheriff
          Law(rence) Houston.
          1878 — 32 yrs.


    Lawrence lijkt ondoorgrondelijk en kleurloos voor de buitenwereld. Doordat hij zichzelf niet zo snel bloot zal geven, zal het een lange tijd duren eer je hem goed kent. Eer het zover is, houdt je een loyale, goede vriend aan hem over.
          In tegenstelling tot zijn uitstraling is hij een zelfverzekerde, warme man. Als iemand hulp nodig heeft, houdt hij graag zijn schouder vrij als iemand er tegenaan wilt huilen — al vindt hij dat een man, een man moet zijn. Een man mag huilen voor zijn dierbare en verlies. De betekenis om een echte man te zijn is wanneer je sympathie bezit en respectabel bent. Laat zien dat je om je geliefden geeft. Zorg geven voor geliefden is prioriteit in zijn boekje.
          In deze hachelijke tijden is hij van mening dat mensen juist niet moeten terugtrekken van hetgeen wat men tegen houdt, maar juist samen moeten staan. Dit is een tijd voor samenwerking en saamhorigheid. Hij is gastvrij en hij moedigt anderen aan die een zetje in de rug nodig hebben / weet discipline te geven wanneer nodig.


    Lawrence is een onafhankelijke, eigenwijze man. Hij doet de dingen graag zelf, kan niet stil blijven zitten, en wilt anderen niet voor zijn werk teugelen. Mocht dit voor een bepaalde reden toch gebeuren, zou hij zich enorm schuldig voelen en oplossen.
          Toch kan hij hebzuchtig zijn, vanwege dat hij vroeger niets had / arm was, en veel meer hooi op zijn vork nemen dat hij eigenlijk aan kan.


    Deze sheriff is (een) realistisch(e denker), tot op het punt dat hij anderen soms met de waarheid afschrikt of in een ruzie terecht komt. Met beide benen staat hij stevig op de grond. Hij kan wel dromen, maar hij beleeft ze liever zelf en houdt zichzelf niet tegen om dit dan te doen.
          Hieraan linkt zijn lef en dapperheid, die hij van vroeg af aan geuit had. Deze kwaliteiten heeft hij van zijn vader geërfd die in zijn tienerjaren problemen had met de wet. Door zijn eigen koppigheid is het soms zo erg dat hij niet luistert naar wat anderen zeggen en komt hij in gevaarlijke situaties terecht.

    Vaak heeft hij gehoord dat men hem alert en veerkrachtig vindt, zijn sterke wil van zijn moeders kant, zorgt ervoor dat hij een vlijtige werker is. Zijn opmerkzaamheid is een sterke punt, hoewel zijn geheugen hem soms in de steek laat, is zijn komende tijd in de volgende uren belangrijk in zijn baan. Ervaring leerde hem dat hij een notitieboekje en pen belangrijk zijn, mocht hij belangrijke dingen willen onthouden.
          Wie met wie contact heeft, waar ze het over hebben en zelfs of er een ander ritme ontstaat dan de vaste routine die elke dag gebeurd. Het is noodzakelijk alert te blijven, zelfs als het niets lijkt.


    Al met al lijkt Lawrence voor de buitenstaander een gemakkelijk doelwit. Niets is minder waar, deze man is een sheriff voor een reden, en wanneer hij boos wordt zou men hem niet meer terug herkennen. Standaard is hij behulpzaam, het betekend niet dat hij niet boos kan worden.
    “Just 'cause trouble comes visiting
    doesn't mean you have to offer it
    a place to sit down.”



          History
          His dad, Henry Houston, was born at 1850 — 28 yrs old at childbirth from son.
          His mother, Amelia Wright, was born at 1852 — 26 yrs old.

    Zijn familie leefde in een mijnwerkersrij, die waren dicht bij de mijn gebouwd waar zijn vader werkte. Zulke huizen waren snel in elkaar gezet en goedkoop te huur — je kan natuurlijk wel begrijpen dat er veel mankeerde aan de woning. Vaak had het gebouw last van vocht bij slecht weer, als gevolg van slechte constructie. Lawrence kan zich herinneren dat er vaak plassen op de stenen vloer vormden als het regende / geregend had. Zijn moeder trok hem vaak de plassen uit, waar hij in aan het springen en spelen was, en vertelde hem “dat hij buiten moest gaan spelen”, “dat dit geen speelplek was” en “hij op zijn gezondheid moet letten.”
          Er werd gekookt boven een open haard en er was niet altijd water. Soms moest hij lange afstanden lopen om water te vinden voor zijn moeder, zodat zij ermee kon koken en schoonmaken.
    Lawrences’ jeugd was lastig om doorheen te komen. Niet zozeer vanwege de moeilijkheden dat de kinderjaren met zich meebracht en wat er allemaal in een jong lichaam gebeurd, zoals de pubertijd (hormonale activiteiten; groeispurt, etc) — maar vanwege de leefomstandigheden en de belastingen die zeker niet voor een jong kind geschikt waren.
          Van jongs af aan had hij verantwoordelijkheden en zorgen als een volwassene. Wanneer men in een mijnwerkerskamp woonde werd er niet eens raar omgekeken wanneer iemand zijn kind meenam naar werk. Erger zelfs nog, het was verplicht (en van je verwacht) wanneer je er met je familie woonde.
    Zijn vader, Henry, was een mijnwerker. Vaak was hij moe, vies en hongerig wanneer hij thuis kwam. Zo af en toe hoorde hij zijn vader klagen over zijn lichaam, vooral zijn benen en knieën. Zijn werkplek was krap en vochtig. Hierdoor had hij geen energie over voor zijn zoon. Dat gaf Lawrence een nalatig gevoel, wat uitte in het opzoeken van problemen. De enige reden voor kattenkwaad was voor de langverwachte aandacht van zijn vader. Tijd samenbrengen en contact hebben.
          In de vroege jaren van zijn opgroeien werd hij gestraft door middel van een harde hand (of iets wat dichtbij lag). Dat verliep langzaamaan in middels van preken (of eerder hard geschreeuw) en de excuses aan laten bieden, mochten er andere mensen in de situatie betrokken zijn.

    Als gevolg van het continu onrecht te zien wat de mensen in het mijnwerkerskamp moesten doorleven, liep Lawrence in zijn 12e jaar weg en beloofde hij niet enkel een beter leven voor de mensen in het kamp — tevens voor zichzelf. Voor hem was het allemaal gewoon teveel geworden. De dreigende hand van de baas boven hun hoofd, de macht, het tijdverdrijf (van degenen hoger in rank) in sinistere spelletjes, de ziektes en werk / leefomgeving, etc. Op een of andere manier moest hij hier een verandering in brengen.

    De sheriff bij het dichtstbijzijnde dorpje bracht hem op een avond terug, waar hij een goed en lang gesprek mee had. Zijn ouders waren overbezorgd van zijn vermissing en bedankte de sheriff opgelucht.
          Maar de tiener kon het stadje moeilijk vergeten. Hij was zo onder de indruk van het stadje, een daadwerkelijke gemeenschap waar mensen je begroetten wanneer je langs liep en een vrije, luchtige omgeving. Het was niet zo gesloten als de mijnwerkerskamp waar hij was opgegroeid en waar de Dood een sfeer was. In Tameville waren mensen niet zo ongelukkig en somber. Op die dag scheen de zon en hij wist, als 15 jarige, dat dit het stadje was waar hij zijn leven wilde doorbrengen. Zodoende, vertrok hij naar het stadje om zijn eigen leven op te bouwen en onder de sheriff te gaan werken.
          Sinds het moment dat hij de sheriff had ontmoet, keek hij naar hem op. “Zo’n iemand, dat is wie ik later wil zijn als ik groot ben. Zo’n iemand, kan alles aan,” dacht hij bij zichzelf.
    In 1902 was zijn moeder overleden aan een longontsteking. Ze was 50 jaar. Zijn vader is gestopt met mijnen sinds zijn 40e levensjaar. Hij was blij dat zijn zoon een goed leven had weten op te bouwen en trots op hem. Hij woont ergens afgelegen in een simpel hutje, niet ver van Tameville, waar Lawrence hem soms nog bezoekt.
    Nu hij er zo’n 17 jaar woont, kan hij veilig zeggen dat dit één van zijn beste keuzes in zijn leven was. Zijn eigen thuis creëren. Lawrence zou veel doen voor het stadje en de mensen. Iedereen in het dorpje kent hij — met iedereen behoudt hij goede contacten, zelfs met de dronkaard van de kleine gemeente. Het is eigenlijk één grote familie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2023 - 17:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Jazeker, dat is goed hoor. Het is je eigen voorkeur waar jij je het fijnste bij voelt, of je NL of ENG wilt posten. En fantastisch, een nieuwe rekruut voor de RP haha! Dan zal ik je erbij zetten met een vrouw (;

    Btw, een Native American als rol is natuurlijk ook een optie.


    Yes, thanks! Dan ben ik daar voor mezelf uit, haha. Nu nog een rol. . .

    Oeh, nog meer keuzes 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hoooo-, weet het al

    En zou mijn tweede man misschien ook in een vrouw kunnen worden veranderd, want daar twijfel ik nog over zeg maar voor in de agency. Ik heb sowieso 1 vrouwelijke vampier met het model Olivia Holt.
    edit: Mag mijn vampier haar eigen clan leiden? Ik weet niet of dat erg is voor het verhaal, maar it's a nice story?

    [ bericht aangepast op 2 april 2023 - 3:10 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    @ Syaoran Als je hulp nodig hebt met je rol, dan hoor ik het vanzelf wel (:

    Hightower schreef:
    Hoooo-, weet het al

    En zou mijn tweede man misschien ook in een vrouw kunnen worden veranderd, want daar twijfel ik nog over zeg maar voor in de agency. Ik heb sowieso 1 vrouwelijke vampier met het model Olivia Holt.
    edit: Mag mijn vampier haar eigen clan leiden? Ik weet niet of dat erg is voor het verhaal, maar it's a nice story?

    Het liefste zou ik een man erbij willen, want de vrouwen beginnen in overmaat te raken. Zeker als je er twee vrouwen bij maakt. W.b.t. de leider van een Clan, dat zou kunnen en mag. Dit betekend wel dat je een oudere, van origine, vampier aan moet maken. Het is namelijk een Vampire Elder en zijn meestal honderden jaren oud.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aan het eind van de week ga ik het speeltopic openen. Dat geeft nog genoeg tijd voor degenen die gereserveerde rollen hebben. Anders moet je later inspelen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2023 - 10:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het praattopic is alvast aangemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Aan het eind van de week ga ik het speeltopic openen. Dat geeft nog genoeg tijd voor degenen die gereserveerde rollen hebben. Anders moet je later inspelen.


    Moet je dan ook relaties hebben besproken? Ik heb mijn rol woensdag af, maar die mannelijke rol though, daarvoor moet ik nog een ingeving krijgen (dance)


    ''With all due respect, which is none...''