• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Je bent er bijna!! * insert cheer-smiley die ik niet meer heb want mijn Gold is afgelopen * Je hebt al 99,5% van je opleiding klaar! Laatste loodjes :Y)

    Dank je! ;-; Waarom zijn de laatste altijd het zwaarst? (no_chears)


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Dank je! ;-; Waarom zijn de laatste altijd het zwaarst? (no_chears)


    Right there with u fam

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IVE HAD IT


    help

    Clive schreef:
    (...)
    Dank je! ;-; Waarom zijn de laatste altijd het zwaarst? (no_chears)


    Omdat 0,5% van zichzelf niet zwaar zijn, maar wel als je al 99,5% achter de kiezen hebt <3 Maar dat betekent ook dat je al 99,5% aan hebt gekund, dus dit kan jij ook c:

    ____

    NSFW denk ik? Voor de zekerheid.
    Hoe kan ik er vijf jaar over hebben gedaan om te beseffen dat dit overduidelijk seksuele intimidatie was? Hoe heb ik hem vijf jaar lang zijn gang laten gaan, met al zijn aanrakingen en opmerkingen en blikken? Hoe heb ik hem vijf jaar lang bij anderen zijn gang laten gaan? Ik schaam me diep. Ik wil niet weten wat hij allemaal voor vreselijke dingen heeft uitgespookt bij de andere, meer kwetsbare vrijwilligers, maar ik zou het eigenlijk wel moeten horen om te beseffen wat voor kwaad mijn zwijgen heeft gedaan. Het is een schrale troost dat hij nu eindelijk op de zwarte lijst gaat.

    Maar ik was niet de enige die stil bleef. Iedereen wist het.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2023 - 20:19 ]

    ik ben zo moe ohmygod


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Helphelphelphelphelphelp


    help

    A A A A A A A A A A A A A ARGH


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    WaywardSon schreef:
    ____
    NSFW denk ik? Voor de zekerheid.
    Hoe kan ik er vijf jaar over hebben gedaan om te beseffen dat dit overduidelijk seksuele intimidatie was? Hoe heb ik hem vijf jaar lang zijn gang laten gaan, met al zijn aanrakingen en opmerkingen en blikken? Hoe heb ik hem vijf jaar lang bij anderen zijn gang laten gaan? Ik schaam me diep. Ik wil niet weten wat hij allemaal voor vreselijke dingen heeft uitgespookt bij de andere, meer kwetsbare vrijwilligers, maar ik zou het eigenlijk wel moeten horen om te beseffen wat voor kwaad mijn zwijgen heeft gedaan. Het is een schrale troost dat hij nu eindelijk op de zwarte lijst gaat.

    Maar ik was niet de enige die stil bleef. Iedereen wist het.

    (H) Are you okay?


    [ heaven knows ]

    Why am I so sad again

    can i just be not sad for once


    help

    Omg the Struts komen naar Tivoli Vredenburg


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Omdat 0,5% van zichzelf niet zwaar zijn, maar wel als je al 99,5% achter de kiezen hebt <3 Maar dat betekent ook dat je al 99,5% aan hebt gekund, dus dit kan jij ook c:

    ____

    NSFW denk ik? Voor de zekerheid.
    Hoe kan ik er vijf jaar over hebben gedaan om te beseffen dat dit overduidelijk seksuele intimidatie was? Hoe heb ik hem vijf jaar lang zijn gang laten gaan, met al zijn aanrakingen en opmerkingen en blikken? Hoe heb ik hem vijf jaar lang bij anderen zijn gang laten gaan? Ik schaam me diep. Ik wil niet weten wat hij allemaal voor vreselijke dingen heeft uitgespookt bij de andere, meer kwetsbare vrijwilligers, maar ik zou het eigenlijk wel moeten horen om te beseffen wat voor kwaad mijn zwijgen heeft gedaan. Het is een schrale troost dat hij nu eindelijk op de zwarte lijst gaat.

    Maar ik was niet de enige die stil bleef. Iedereen wist het.

    Als je erover wil praten ben ik er voor je! <3


    Caution first, always.

    Het is zo fucking gemakkelijk om het elke keer op de ander te gooien. "Ik heb je kapot gemaakt," "wat wil je van me dat zeg je niet," "je bent dit dit en dit". Nee, jij bent een fucking lieverdje of wat. Je hebt shit naar me gegooid die ik gewoon heb genomen (zelfs over het overlijden van mijn oma toentertijd en mannelijke vrienden van me) en dan durf je te zeggen dat ik niet tegen kritiek kan?????? Dat is geen kritiek, bitch, dat is zwartmaken / beledigen / tormenteren. Alles behalve (opbouwend) kritiek geven zelfs. Als je daadwerkelijk kritiek gaf, wist ik hoe je mental onstabiele en narcistische karakter aan te pakken, maar dat wil je gvd natuurlijk niet zien. Want nee, jij bent HET. FUCKING LIEVERDJE. die gvd nooit iets fout doet. GVD LUISTEREN. Nou weet ik waarom ik maandenlang niet tegen je praatte. Its fucking exhausting because you only hear yourself.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik moet echt aan mijn paper werken, maar ik heb ook écht geen zin...


    because i knew you, i have been changed for good

    Clive schreef:
    (...)
    Als je erover wil praten ben ik er voor je! <3


    I know, thank you c: Ik moest even frustraties kwijt aa



    KaIeidoscope schreef:
    (...)
    (H) Are you okay?


    Ja <3 Gewoon cognitieve dissonantie, ik had een beeld van mezelf dat ik zou ingrijpen bij zulke situaties en nu besef ik me dat ik dit vijf jaar heb laten gebeuren, ugh. Maar ik heb met de directeur van het festival gesproken en ze kicken hem er nu uit, mijn verhaal is al bewijs genoeg gelukkig.

    Moet m'n hele tas nog pakken blegh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wtf was dat nou gisteren dat de site de hele dag plat lag?


    Don't walk. Run, you sheep, run.