• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Ja <3 Gewoon cognitieve dissonantie, ik had een beeld van mezelf dat ik zou ingrijpen bij zulke situaties en nu besef ik me dat ik dit vijf jaar heb laten gebeuren, ugh. Maar ik heb met de directeur van het festival gesproken en ze kicken hem er nu uit, mijn verhaal is al bewijs genoeg gelukkig.



    Ik kan er niet over meepraten, want ik heb geen ervaring met dit soort dingen, maar ik wil wel dat je weet dat je jezelf dat echt niet kwalijk moet nemen. Het zijn zijn daden, hij zit fout.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2023 - 13:48 ]


    Caution first, always.

    Dubbel oeps

    Abnhfbdshjf verweer presentatie is bijna af, mijn academische documentatie ook. Het ziet ernaar uit dat ik toch een soort van redelijk normaal weekend zal kunnen hebben? *O*

    [ bericht aangepast op 16 juni 2023 - 13:49 ]


    Caution first, always.

    Vergeet Vattenfall nu gewoon continu om me facturen te versturen of hoe zit dit? Ik zie ook niets op Mijn Pagina. Ah well, ik kan niet betalen als ze me niet vertellen dat ik moet betalen.


    Stenenlikker

    hmmm breathe

    also; jeeeezz auteur van dit "signalen van stress bij autisme boek, incl voorbeelden" just @me next time😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    nog achthonderd woorden schrijven voor acht uur vanavond... dat is theoretisch te doen, maar praktisch wil ik niet meer... wil iemand mijn paper over shrek the third afmaken? nee? jammer (cat)


    because i knew you, i have been changed for good

    Maak geen beloftes dat je me er niet van op aankijkt, als je het uiteindelijk toch wel gaat doen. Je bent een narcist die enkel iets kan schelen wat je zelf wilt (zien). "Luistert naar anderen", my freaking ass. When did you ever listen to me? Maybe in the beginning, but you know, that must be a façade then too. Good job, you surely fooled me. Thinking I ever loved you....


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cocokiss schreef:
    Maak geen beloftes dat je me er niet van op aankijkt, als je het uiteindelijk toch wel gaat doen. Je bent een narcist die enkel iets kan schelen wat je zelf wilt (zien). "Luistert naar anderen", my freaking ass. When did you ever listen to me? Maybe in the beginning, but you know, that must be a façade then too. Good job, you surely fooled me. Thinking I ever loved you....

    (H)(H)(H)


    [ heaven knows ]

    Voor het eerst sinds weken weer in een comfortabel bed geslapen vannacht en wow mijn rug is mij dankbaar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toreador schreef:
    nog achthonderd woorden schrijven voor acht uur vanavond... dat is theoretisch te doen, maar praktisch wil ik niet meer... wil iemand mijn paper over shrek the third afmaken? nee? jammer (cat)

    Wacht, hier heb ik meer uitleg bij nodig. Waarom moet je een paper schrijven over Shrek the Third? Dat is iconisch.


    ars moriendi

    Bruh, na deze demo kan ik alleen nog maar aan FXVI denken.. :Y)


    Caution first, always.

    Sev schreef:
    (...)
    Wacht, hier heb ik meer uitleg bij nodig. Waarom moet je een paper schrijven over Shrek the Third? Dat is iconisch.
    voor een vak over keltische literatuur moest ik een paper schrijven, dus koos ik ervoor om een paper te schrijven over king arthur (die dus voor het eerst voorkwam in welsh literatuur/geschiedenis) als historisch / literair figuur vs hoe hij afgebeeld wordt in Shrek the Third :)


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)voor een vak over keltische literatuur moest ik een paper schrijven, dus koos ik ervoor om een paper te schrijven over king arthur (die dus voor het eerst voorkwam in welsh literatuur/geschiedenis) als historisch / literair figuur vs hoe hij afgebeeld wordt in Shrek the Third :)

    Dat is hilarisch, wat goed! Lekker schrijven over teen Artie in Shrek the Third. 🙏👑


    ars moriendi

    Messen zijn veel scherper als je niet thuis bent.

    Thuis kan ik agressief meloen snijden en als ik uitschiet vol druk, heb ik niet eens een blauwe plek.

    En hier gaat dat dus niet. Ik deed voorzichtig en toch twee vingers geraakt.

    Nu hopen dat het idd niet zo erg is als ik het inschat, dus dat ze uit zichzelf wel helen. Geen idee waar hier de HAP zit plus ik heb geen vervoer, dus doen we even lekker niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb ik al zoveel stress en drie dagen achter elkaar in huilen uitbarsten op werk, krijg ik vandaag ook nog het berichtje van mijn vader dat mijn moeder is opgenomen in een ziekenhuis in Oostenrijk. Kutzooi.


    Credendo Vides

    Zo, hechtpleisters, hechttape en wondspray gehaald, vingers flink ingepakt en nu hopen dat het een beetje snel dichtgaat en geneest.

    Geen zin in de HAP ook al was dat het advies van de dokter op zak chat


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly