• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Klote tyfus menstruatie en m'n diclofenac is op 🤬


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah zo last van hooikoorts en migraine, hoe moet ik zo leren voor mijn tentamens?


    The truth is out there.




    Groetjes van SPECS en mij! (hoera)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2023 - 15:30 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ughhh ik wil dat het gewoon 17 juni is, dan heb ik het niet meer teringdruk :(


    because i knew you, i have been changed for good

    Huilen van de hooikoorts whieeeee


    Dramatic

    Hoezo ben ik op tijd gaan slapen en nog altijd moe? Ik ben gewoon moe moe moe en niets anders.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Full time baan en full time studie tegelijk is niet leuk en ik kan echt niet wachten tot ik die defense presentatie gegeven heb en gewoon mijn diploma heb :W


    Caution first, always.

    Verdomme, is de supermarkt vandaag ook nog dicht door zo'n f•cking storing. Nu moet ik ook nog de folders van een andere supermarkt bekijken en verder fietsen, grr.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Morgen en overmorgen gaan heel naar worden maar daarna wordt het makkelijker. 5 tentamens, I got this. En het ziekenhuis, dat vind ik wel spannend want mijn afspraak is een paar uur voordat ik een tentamen heb. De vraag is dan, bij slecht nieuws (wat het hoe dan ook gaat zijn) ga ik vast debbiedowndown zijn en mijn tentamen minder goed maken. Maar gelukkig is dat wel het tentamen waar ik 2/3 vragen van te voren mag maken. Het is me allemaal maar wat. Da's wel een poah waard. Ik ga maar vroeg naar bed.


    The truth is out there.

    Kan het alsjeblieft 2024 zijn? Hopelijk ben ik dan decently ver in dit healing process. Zucht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Why does my 'doing well' always get followed by a horrible 'haha fuck your life'


    help

    okay. compleet leeg gebouw. holle gang. ammmmm i gonna sing? now that, ladies and gents, is the question because the building is empty but not completely empty but sorta empty but not fully but empty enough maybe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SCORPlO schreef:
    Kan het alsjeblieft 2024 zijn? Hopelijk ben ik dan decently ver in dit healing process. Zucht.


    [ heaven knows ]

    hmmmm i think i fucked up hhaahahah
    half tien, ipv de normale half elf. sip.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoop dat m’n kat snel thuis komt :c

    https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1982500&fbclid=IwAR1c1iYRK2nghbdLKVZoNas_1QZxRv-tP7gg1Oqddvx7R44yEWHodxkMS_I

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 17:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.