• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Linkle schreef:
    Hoop dat m’n kat snel thuis komt :c

    https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1982500&fbclid=IwAR1c1iYRK2nghbdLKVZoNas_1QZxRv-tP7gg1Oqddvx7R44yEWHodxkMS_I


    Aw no I'm so sorry ): Ik hoop met je mee!


    help

    Oh my, ik mag straks voor mijn verjaardag op kosten van al mijn vrienden en familie een middag rondlopen in een boekenwinkel en alle boeken kopen die ik wil. Is this... heaven?

    WaywardSon schreef:
    Oh my, ik mag straks voor mijn verjaardag op kosten van al mijn vrienden en familie een middag rondlopen in een boekenwinkel en alle boeken kopen die ik wil. Is this... heaven?


    ohmygod :O Enjoy!!!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 20:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Banken zijn echt de grootste klootzakkerij op aarde, thanks for coming to my TED talk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Helphelphelphelphelphelphelphelp


    help

    Fashion is zoo weird tegenwoordig. Ofwel heeft het overdreven veel stof, ofwel juist overdreven weinig. What about the in between people? 😢


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ben

    M

    Ik ben

    O

    Ik ben

    E

    maar slapen lukt niet.

    Grafzooi.

    En m'n lievelingsbroek is vandaag zó versleten dat 'ie kapot is gegaan 🥺 en heb hem weg moeten gooien


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    don'tmakemelikeyou don't don't don't


    [ heaven knows ]

    Missed you <3


    someone out there feels better because you exist

    Vandaag is het tijd voor m'n 1% batterij shirt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zometeen examen van de opleiding van werk en ben tering nerveus


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb in anderhalve maand tijd 41 boeken gekocht. :W


    Caution first, always.

    Tired...

    Ik heb een thesis om te schrijven, maar altijd cirkel ik weer terug naar Q op dit soort momenten :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kan niet geloven dat ze echt mn zonnebril heeft gejat, fucking hell hoe tries kan iemand zijn ;-;


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"