• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Mijn verstandskies loopt weer te kutten en pijn te doen, ugh.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik haat het zo erg als mensen op het fietspad lopen 🥲


    Stenenlikker

    Ik heb echt zoveel langer nodig om te recupereren van een paar dagen laat gaan slapen. Getting old.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    ik ben nu wel klaar met constant random huilen :/


    because i knew you, i have been changed for good

    Oh die vier dagen weekend waren zo enorm fijn. Net n mini vakantie.

    Nu aftellen tot september


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en durf het nog niet aan mijn vrienden te vertellen totdat het echt helemaal rond is omdat er veel geklungel is met de documenten... MAAR WE HEBBEN EEN APPARTEMENTJE GEVONDEN. We gaan van 40 vierkante meter naar 80 met parkeerplaats en berging en balkon. Ik kan echt niet wachten. We wonen wel buiten het centrum maar super goed bereikbaar met OV. Straks wel wat reistijd naar de uni maar dat heb ik er wel voor over. Misschien toch maar eens wat spaargeld inzetten voor een motor voor woon/werk verkeer!


    The truth is out there.

    Het is nu al 36°C in huis, ik vrees voor de zomer.

    Mochten jullie niks meer van me horen, dan ben ik gesmolten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is this it? Am I drunk?

    What does being drunk even feel like?


    help

    Ik word hier in allerlei complotten betrokken joh 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gallowglass schreef:
    Ik heb echt zoveel langer nodig om te recupereren van een paar dagen laat gaan slapen. Getting old.


    [ heaven knows ]

    Kaikeyi schreef:
    Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en durf het nog niet aan mijn vrienden te vertellen totdat het echt helemaal rond is omdat er veel geklungel is met de documenten... MAAR WE HEBBEN EEN APPARTEMENTJE GEVONDEN. We gaan van 40 vierkante meter naar 80 met parkeerplaats en berging en balkon. Ik kan echt niet wachten. We wonen wel buiten het centrum maar super goed bereikbaar met OV. Straks wel wat reistijd naar de uni maar dat heb ik er wel voor over. Misschien toch maar eens wat spaargeld inzetten voor een motor voor woon/werk verkeer!

    Congrats!!! 👏🏻


    [ heaven knows ]

    Juni en juli zijn/worden kut. Vandaag lekker winkelen, wel in m'n eentje, en hopen dat ik een beetje een okay mood blijf houden.
    Oh, en echt absoluut geen zin in het vrijgezellenfeest voor een vriendin morgen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zoals verwacht, een afwijzing. :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I can't b r e a t h e
    helemaal klaar met deze ***longen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soms schrik ik van m'n eigen PMS :')).


    No growth of the heart is ever a waste