• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Eindelijk weer een paar studiepunten binnen. Kan echt niet wachten tot januari en klaar zijn met de studie.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb zo veel stress over aanstaande tentamenperiode. Ik heb echt geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan doen lol.


    The truth is out there.

    my foot hurts. i dont like this. this wasn't what we agreed on. i did the scary thing, i should be rewarded with some niiiiice peace and quiet. instead i nearly broke my foot and am now as mobile as a grandma with a bad hip


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als ik iets zeg en op een vraag daarover geen antwoord geef, is het een probleem. Maar omgekeerd is het blijkbaar erg grappig om op een random vraag van mij geen antwoord te geven.. Van zaterdag snap ik, hoe moelijk ook voor mij, dat je geen antwoord kan geven omdat het iets persoonlijks is, maar ga dan niet expres geen antwoord geven op vragen die niet persoonlijk zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wanneer begint de overgang? Ik kan niet wachten tot ik van dit gezeik af ben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil gewoon schrijven, maar ik kom niet uit het plannen van m'n endgame.... waarom is het zo moeilijk iets cools te vinden dat niet overdone is en ook logisch is, waar je het zelf ook mee eens bent en er blij mee bent. AAAAAAAAAAAAAAAAAH


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Okay, maar WAT DE ACTUAL FUCK

    Niemand gaat mij geloven, maar ik heb een filmpje als bewijs voor de liefhebber. Kan ik zo sturen via Telegram ofzo.

    Ik lees de bundel "Ze dachten allemaal" waarin 5 boeken van Toon Tellegen gebundeld zijn. Een daarvan is "Het vertrek van de mier".

    ER KOMT DUS INEENS EEN MIER UIT DAT BOEK LOPEN HÈ? Ben ik aan het hallucineren of wat is dit?

    Even, wat is dit? Waar komt die mier vandaan? Ik heb nog nooit een mier in m'n huis gezien EN NU KOMT 'IE UIT DE BUNDEL VAN TOON TELLEGEN?

    Hoe lang zat die daar al? Hoe is hij erin gekropen?

    (En ik had een olifant die uit 'Het wezen van de olifant' valt leuker gevonden…)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Barely slept, but back at work.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SONGFESTIVALDAGGGGGG


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okay so the choice for coffee was a weird one, because I am now filled with a nervous kind of energy that wants to *do* something, but I currently can't walk and am too mentally exhausted to either follow a story (reading or watching) or write on one. aaaaaaaaaaaaah


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Am I??? Liking??? How this revision??? Is going???


    help

    Kitboga is en blijft een held. :W


    Caution first, always.

    Trajectbegeleider: "Wat jij wil".
    Ik: "Wat ik wil? Mooi, dan ga ik terug m'n bed in"
    😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De longen van een 80-jarige rookster momenteel :') I can't breatheeeee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nooit gedacht dat ik zo iets zou doen maar omg, needed it en het is geweldig 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.