• Topic van RJ:
    Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wonderlijk, ik heb nog niets vreemds opgemerkt of gevonden.. Is het soms vanzelf over gegaan??

    Ik vind eigenlijk dat je voor een back-up maken geen golden membership nodig hebt.


    [ heaven knows ]

    Wanneer je je profiel aanpast en je de pop-up 'je profiel is succesvol aangepast' krijgt, leidt de link onder 'je profiel' nog steeds naar quizlet.nl


    help

    Mijita schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je voor een back-up maken geen golden membership nodig hebt.

    Is dit een mogelijkheid?


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    (...)
    Is dit een mogelijkheid?

    Eerst zal het sowieso nog gefixt moeten worden dat back-ups gemaakt kunnen worden en ik weet niet hoe ingewikkeld dit is om te regelen. Dus of het back-ups maken sowieso nog een mogelijkheid is. Los daarvan lijkt het me in elk geval handig om te kijken wat betalende gm users hiervan vinden, en het is ooit bedacht als extra om users een gm te laten kopen neem ik aan. Dus het hangt ook af van wat Rj hier zelf van vindt. (Persoonlijk snap ik jullie en ben ik er niet meteen tegen, maar kan ik de businesskant er wel van inzien en dat users die er al betaald voor hebben dit misschien een minder goed idee vinden.)

    Meer ot: Ik zag in het ljh-topic iemand zeggen dat het afbeeldingen plaatsen in topics niet meer kan.
    Oh, en de eerder genoemde foutmelding heb ik sindsdien niet meer gekregen, dus dit lijkt inderdaad vanzelf opgelost.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2024 - 11:20 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ^ Ik ben een betalende gm user en ik zou er absoluut geen problemen mee hebben mochten back-ups voor iedereen beschikbaar worden.

    Ik herinner me de paniek nog toen we dachten dat Q compleet zou crashen en hoe snel ik zelf overal back-ups van gemaakt heb toen.
    Dat is worst-case-scenario denken, maar ik zou zo van streek geweest zijn mocht ik die optie toen niet gehad hebben en de site inderdaad *poof* zou gedaan hebben.

    Niet iedereen kan of wil geld spenderen aan een gm, which is totally valid.

    Bovendien zijn er, naar mijn mening, nog genoeg andere voordelen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ^ Yes over wat Valkyria hierboven zegt. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik het voorstel. Ik weet niet hoe het met de rest zit natuurlijk, maar ik weet van mezelf dat ik onwijs wat geschreven heb op deze site—en om dat allemaal apart in een document over te gaan zetten is echt een hel. Ik wil zeker weten dat mijn creaties veilig staan voordat er mogelijk weer zoiets gebeurd, of wanneer Q ooit de lucht uitgaat. Voorkomen is beter dan genezen immers, in mijn optiek althans. Daarnaast denk ik ook dat er andere voordelen zijn van een GM, maar iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om snel een back-up te kunnen maken—mocht dit voor degene nodig zijn. Het is om je creaties veilig te stellen, en we komen (o.a.) naar deze site voor de creaties, toch? Ik hoop dat het gemaakt kan worden, en dat het voor iedereen uiteindelijk een mogelijkheid kan zijn.


    [ heaven knows ]

    Ik ben het ook wel eens dat back-ups voor iedereen mogelijk moeten zijn. Ik zal het nog eens onder het licht brengen bij RJ.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben het eens dat backups voor iedereen mogelijk zou moeten zijn. Iedereen steekt zijn tijd en moeite in het maken, die wil je niet kwijt raken.

    En even iets anders: wanneer je een hoofdstuk activeert, komt er altijd een melding of je je hoofdstuk in de spotlights wil zetten. Daar staat nog 'bovendien help je er het voortbestaan van Quizlet mee' in.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is er een mogelijkheid om de "like" notificaties van berichten om te zetten van email naar pb net als bij veel andere meldingen van Q?

    Necessity schreef:
    Ik ben het eens dat backups voor iedereen mogelijk zou moeten zijn. Iedereen steekt zijn tijd en moeite in het maken, die wil je niet kwijt raken.

    En even iets anders: wanneer je een hoofdstuk activeert, komt er altijd een melding of je je hoofdstuk in de spotlights wil zetten. Daar staat nog 'bovendien help je er het voortbestaan van Quizlet mee' in.


    Hierbij aansluitend; de huisregels spreekt ook nog steeds over quizlet (:


    help

    Valkyria schreef:
    ^ Ik ben een betalende gm user en ik zou er absoluut geen problemen mee hebben mochten back-ups voor iedereen beschikbaar worden.

    Ik herinner me de paniek nog toen we dachten dat Q compleet zou crashen en hoe snel ik zelf overal back-ups van gemaakt heb toen.
    Dat is worst-case-scenario denken, maar ik zou zo van streek geweest zijn mocht ik die optie toen niet gehad hebben en de site inderdaad *poof* zou gedaan hebben.

    Niet iedereen kan of wil geld spenderen aan een gm, which is totally valid.

    Bovendien zijn er, naar mijn mening, nog genoeg andere voordelen.


    Oh god, I remember this, ik heb toen snel van mn gespaarde credits GM gekocht en nog aan mensen gegift geloof ik zodat anderen ook konden back-uppen. Zou wel fijn zijn als we die stress niet nog eens moeten ervaren ja!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @mods: Laten jullie het weten wanneer er meer informatie is over de back-ups?


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    @mods: Laten jullie het weten wanneer er meer informatie is over de back-ups?


    Zeker!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Iemand hier nog last van? Ik heb al heel de ochtend problemen (op verschillende pagina's).

    [ bericht aangepast op 31 jan 2024 - 8:27 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque