• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit normaal gezien aan 4.000 woorden per hoofdstuk ongeveer, maar voor Q splits ik ze op in hoofdstukken rond de 1.000 (:

    @Melinoe: goed, al twijfel ik nog steeds of ik een proloog wil of niet :') hebben jullie er eentje?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zit normaal gezien aan 4.000 woorden per hoofdstuk ongeveer, maar voor Q splits ik ze op in hoofdstukken rond de 1.000 (:

    @Melinoe: goed, al twijfel ik nog steeds of ik een proloog wil of niet :') hebben jullie er eentje?


    Ik voorlopig niet maar ik twijfel ook nog omdat ik wel graag prologen heb die naar een verder punt in het verhaal refereren. Daar heb ik wel een idee voor, maar met dat ik eens niet heel mijn verhaal heb gepland weet ik niet of ik ook effectief aan dat punt kom. Als ik ooit een proloog schrijf voor deze, zal die er waarschijnlijk pas komen als de rest af is, oeps


    help

    @Frodo, ik doe waarschijnlijk wel een proloog - maar ik weet het nog niet zeker ook haha


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Beetje sad pingu noots dat ik City of Twisted Fates niet nog eens kan gebruiken, begin nu juist weer beetje te schrijven er aan eigenlijk door SOTY hype, haha.

    Ik hou wel echt van de hype nu al! Heb dit stiekem wel een beetje gemist :')

    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 11:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @Frodo Ja ik ben een prologue aan het schrijven. Eerst was ik dat niet perse van plan, maar ik had een coole idee voor een scene waar ik een aantal dingen van mijn character en de wereld kon laten zien, maar verhaal wijs is die pas veel later logisch als de lezer daadwerkelijk moet snappen wat er gaande is en hoe we op dat punt zijn gekomen. Dus dan maar als proloog.

    Ah dammit i changed my mind, prologue it is


    help

    Coryo schreef:
    Ah dammit i changed my mind, prologue it is

    Dat ging snel :p

    Catmint schreef:
    Beetje sad pingu noots dat ik City of Twisted Fates niet nog eens kan gebruiken, begin nu juist weer beetje te schrijven er aan eigenlijk door SOTY hype, haha.

    Ik hou wel echt van de hype nu al! Heb dit stiekem wel een beetje gemist :')


    jaa, snap ik wel, tijdens jouw SOTY was de hype er niet zo. Maar hopelijk kan je er toch een beetje van genieten <3

    @Satoru: klinkt als een slim plan! Ik ga namiddag de proloog maar eens uittesten en kijken of het iets is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catmint schreef:
    Beetje sad pingu noots dat ik City of Twisted Fates niet nog eens kan gebruiken, begin nu juist weer beetje te schrijven er aan eigenlijk door SOTY hype, haha.

    Ik hou wel echt van de hype nu al! Heb dit stiekem wel een beetje gemist :')


    Jaa echt superfijn dat er plots weer zoveel activiteit is 🥰


    help

    Frodo schreef:
    Ik zit normaal gezien aan 4.000 woorden per hoofdstuk ongeveer, maar voor Q splits ik ze op in hoofdstukken rond de 1.000 (:

    @Melinoe: goed, al twijfel ik nog steeds of ik een proloog wil of niet :') hebben jullie er eentje?


    Yess, ik heb een proloog! Kreeg daar eigenlijk al heel snel een ideetje voor en vind het wel passend als begin. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Basim schreef:
    Mt!

    Ik moet echt even gaan zitten en dingen
    uitschrijven 😅



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    jaa, snap ik wel, tijdens jouw SOTY was de hype er niet zo. Maar hopelijk kan je er toch een beetje van genieten <3

    @Satoru: klinkt als een slim plan! Ik ga namiddag de proloog maar eens uittesten en kijken of het iets is.


    Sowieso! Dan maar jullie motiveren en op jullie hype meeliften, haha. Een 2e verhaal erbij red ik gewoon niet, dat heb ik al zo vaak geprobeerd en dan schrijf ik allebei gewoon nooit af.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Sowieso! Dan maar jullie motiveren en op jullie hype meeliften, haha. Een 2e verhaal erbij red ik gewoon niet, dat heb ik al zo vaak geprobeerd en dan schrijf ik allebei gewoon nooit af.


    cries in 3 projects and 5 rps


    help

    Catmint schreef:
    (...)

    Sowieso! Dan maar jullie motiveren en op jullie hype meeliften, haha. Een 2e verhaal erbij red ik gewoon niet, dat heb ik al zo vaak geprobeerd en dan schrijf ik allebei gewoon nooit af.


    Gewoon stiekem doen alsof jou huidige project ook meedoet! Boeien dat de titel niet in de officiële lijst staat, join the hype! ^^

    Frodo schreef:
    (...)



    I love deze, hahah.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'