• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Elentiya schreef:
    (...)

    I love deze, hahah.


    I know (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catmint schreef:
    (...)

    Sowieso! Dan maar jullie motiveren en op jullie hype meeliften, haha. Een 2e verhaal erbij red ik gewoon niet, dat heb ik al zo vaak geprobeerd en dan schrijf ik allebei gewoon nooit af.


    Wat Satoru zegt, doe lekker hier mee in het topic en met de hype! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    (...)

    I know (wbw)


    Hehe 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    (...)



    Oh, I definitely will, ik moet alleen nog een goed moment vinden 😂 Ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan, dus ik ben druk en moe, wat niet helpt, haha.


    Stenenlikker

    Coryo schreef:
    (...)

    cries in 3 projects and 5 rps


    Omg hoe dan!!!!!

    Satoru schreef:
    (...)

    Gewoon stiekem doen alsof jou huidige project ook meedoet! Boeien dat de titel niet in de officiële lijst staat, join the hype! ^^


    Hahaha, strak plan Cx Kan het niet echt uploaden op Q helaas, dus ik ga het moeten doen met echt doen alsof het op Q staat en meedoet haha (flinke rip, maar ach)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Coryo schreef:
    (...)

    Voor mij varieert het echt heel erg; ik heb hoofdstukken van 2000 woorden en hoofdstukken van 8000, al probeer ik meestal tussen 3000-5000 te mikken haha

    Which overall is pretty long tbh; ik ga ze voor Q opsplitsen om het wat meer manageable voor mezelf te maken zodat ik wekelijks/tweewekelijks kan uploaden


    En @Bes tegelijk, ben te lui beide te quoten ahah

    Ja ik probeer meestal rond de 4000-5000 te mikken, ik hoop gewoon dat ze makkelijk-ish opsplitsbaar worden voor Q, zodat ik ze in hoofdstukken van 1000-2000 kan zetten.


    Wat betreft proloog, idk. Mijn eerste hoofdstuk is sowieso een stuk korter, dus dat past wel, maar anderzijds vind ik het concept van een proloog ook niet echt in mijn verhaalvorm passen (het is namelijk niet echt een chronologisch verhaal) — ik weer zelfs niet eens of ik met strikt afgebakende hoofdstukken wil werken. Misschien maak ik deel 1 gewoon een stuk korter dan de rest, kan ook


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Catmint schreef:
    (...)

    Omg hoe dan!!!!!


    Vraag ik me ook oprecht dagelijks af

    En mijn psycholoog ook


    help

    Klaar schreef:
    (...)

    En @Bes tegelijk, ben te lui beide te quoten ahah

    Ja ik probeer meestal rond de 4000-5000 te mikken, ik hoop gewoon dat ze makkelijk-ish opsplitsbaar worden voor Q, zodat ik ze in hoofdstukken van 1000-2000 kan zetten.


    Wat betreft proloog, idk. Mijn eerste hoofdstuk is sowieso een stuk korter, dus dat past wel, maar anderzijds vind ik het concept van een proloog ook niet echt in mijn verhaalvorm passen (het is namelijk niet echt een chronologisch verhaal) — ik weer zelfs niet eens of ik met strikt afgebakende hoofdstukken wil werken. Misschien maak ik deel 1 gewoon een stuk korter dan de rest, kan ook


    Ben echt benieuwd naar hoe je verhaal in elkaar gaat zitten!


    help

    Coryo schreef:
    (...)

    Ben echt benieuwd naar hoe je verhaal in elkaar gaat zitten!


    Ik ben er persoonlijk echt heel nerveus over, ik heb het gevoel dat ik het mezelf te moeilijk gemaakt heb en dat dit soort ding enkel werkt voor schrijvers die gewoon ... beter zijn dan ik lol.

    Maar goed, hoe gaat t met jouw verhaal? Zag gisteren (?) je kaart in de intro, ziet er massa's gaaf uit!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik ben er persoonlijk echt heel nerveus over, ik heb het gevoel dat ik het mezelf te moeilijk gemaakt heb en dat dit soort ding enkel werkt voor schrijvers die gewoon ... beter zijn dan ik lol.

    Maar goed, hoe gaat t met jouw verhaal? Zag gisteren (?) je kaart in de intro, ziet er massa's gaaf uit!


    Hoe moet je ooit beter worden als je nooit wat probeert of oefent?

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik ben er persoonlijk echt heel nerveus over, ik heb het gevoel dat ik het mezelf te moeilijk gemaakt heb en dat dit soort ding enkel werkt voor schrijvers die gewoon ... beter zijn dan ik lol.

    Maar goed, hoe gaat t met jouw verhaal? Zag gisteren (?) je kaart in de intro, ziet er massa's gaaf uit!


    Oh believe me I feel you. In het project waar ik al 8 jaar mee bezig ben en heel erg vaak herwerkt heb, zit ik met een moordmysterie waar ik mezelf ook niet goed genoeg voor vind om het goed tot uiting te laten komen. Maar zoals Mexx zegt; proberen is het belangrijkste! Misschien loopt niet alles even vlekkeloos als je zou willen of van de eerste keer goed, maar als je nooit probeert, lukt het je sowieso niet (:

    Dankjewel trouwens! ^^ Heb nu net mijn proloog afgewerkt (op basis van een stuk dat ik een paar maanden terug geschreven heb) and I hope it hits y'all as much as it hit me writing it :')


    help

    + een crappy first draft verbeteren is altijd makkelijker dan meteen iets perfect schrijven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    + een crappy first draft verbeteren is altijd makkelijker dan meteen iets perfect schrijven (:


    +1

    Ik heb heel lang de slechte gewoonte gehad om alles meteen goed te willen doen en steeds terug te keren om dingen te fiksen in plaats van gewoon door te schrijven. Maakt je leven een heel stuk beter als je er niet te lang blijft bij stilstaan.


    help

    Oh wow ik heb door van alles heen geslapen, MT hahaha


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    Oh wow ik heb door van alles heen geslapen, MT hahaha


    Dat is goed! Slaap is goed en belangrijk ^^