• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    inktzwart schreef:
    Oh wow ik heb door van alles heen geslapen, MT hahaha


    Je bent er nu! Haha ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    Hoe gaat het met jullie stories? Zitten jullie aan 0, 100 of 1.000 woorden momenteel? (:


    Ik doe even alsof er geen drie pagina's meer zijn sinds deze vraag - ik zit op het enorme aantal van precies 0 woorden. Hopelijk verandert dat vandaag hahaha. I've been working mostly on plotting so I can start (given that this is a mystery and its quality does depend on the twists etc, so I better know what I'm doing - unfortunately so because I am so so lazy)


    obsessive rage

    al deze hype maakt het heel tempting om toch een gooi te doen naar soty-fame, maar iets in mij houdt me tegen :Y) dus ik ga hier al jullie enthousiastelingen maar aanmoedigen!!


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    al deze hype maakt het heel tempting om toch een gooi te doen naar soty-fame, maar iets in mij houdt me tegen :Y) dus ik ga hier al jullie enthousiastelingen maar aanmoedigen!!

    Gewoon doen! Screw that part of yourself that's doubting you! Come join us (We've got cookies ^^)

    Toreador schreef:
    al deze hype maakt het heel tempting om toch een gooi te doen naar soty-fame, maar iets in mij houdt me tegen :Y) dus ik ga hier al jullie enthousiastelingen maar aanmoedigen!!


    join us join us join us join us join us join us


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Toreador schreef:
    al deze hype maakt het heel tempting om toch een gooi te doen naar soty-fame, maar iets in mij houdt me tegen :Y) dus ik ga hier al jullie enthousiastelingen maar aanmoedigen!!


    Joooiiinn uuuss 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Verder helemaal geen sociale druk hier hoor, nee, hoe kom je erbij ;p

    Toreador schreef:
    al deze hype maakt het heel tempting om toch een gooi te doen naar soty-fame, maar iets in mij houdt me tegen :Y) dus ik ga hier al jullie enthousiastelingen maar aanmoedigen!!


    I repeat:



    Sociale druk? never heard of it (A)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 20:00 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT! Zat hier op kantoor al naar te loeren de hele dag, maar geen tijd om te lezen + reageren (joehoe)


    You were born original, don't die as a copy.

    Also even een show-off van hoe mijn cover er momenteel uit ziet.....Ik twijfel? Wat vinden jullie?

    Sowieso gaat de cover tekst nog aangepast worden, want dat is nu gewoon een place holder uit het eerste hoofdstuk, maar om het even makkelijk te maken voor mezelf.....Daarnaast wil ik ook nog wel een ander lettertype uitzoeken.

    Iemand nog tips of dingen die ik anders kan doen/toevoegen?



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Also even een show-off van hoe mijn cover er momenteel uit ziet.....Ik twijfel? Wat vinden jullie?

    Sowieso gaat de cover tekst nog aangepast worden, want dat is nu gewoon een place holder uit het eerste hoofdstuk, maar om het even makkelijk te maken voor mezelf.....Daarnaast wil ik ook nog wel een ander lettertype uitzoeken.

    Iemand nog tips of dingen die ik anders kan doen/toevoegen?




    Ik vind het er oprecht heel erg goed uit zien! 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    Also even een show-off van hoe mijn cover er momenteel uit ziet.....Ik twijfel? Wat vinden jullie?

    Sowieso gaat de cover tekst nog aangepast worden, want dat is nu gewoon een place holder uit het eerste hoofdstuk, maar om het even makkelijk te maken voor mezelf.....Daarnaast wil ik ook nog wel een ander lettertype uitzoeken.

    Iemand nog tips of dingen die ik anders kan doen/toevoegen?




    Misschien is een fade van kleur bij de titel wel cool? Van donkerblauw naar lichter blauw? Like it's glowing? (Kan trouwens met deze site heel makkelijk mee rond geklooid worden ^^)


    obsessive rage

    Elentiya schreef:
    (...)

    Ik vind het er oprecht heel erg goed uit zien! 😍


    ;-; <3 Thanksss


    You were born original, don't die as a copy.

    inktzwart schreef:
    (...)

    Misschien is een fade van kleur bij de titel wel cool? Van donkerblauw naar lichter blauw? Like it's glowing? (Kan trouwens met deze site heel makkelijk mee rond geklooid worden ^^)


    Jaaaa! Ik ken hem inderdaad (sinds een paar dagen), ik ga er nog eens mee rommelen, maar wil ook niet dat het te druk wordt natuurlijk :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik word helemaal blij van alle positiviteit hier in dit topic zeg, best of luck aan jullie dappere zielen die meedoen! <3


    Dramatic