• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of bijvoorbeeld Maastricht, net aan de grens (:


    Zeeland (zeeuws-vlaanderen) is ook heel mooi! Cx
    Breda / Tilburg is mss ook nog centraal genoeg voor België en Nederland?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    Sooooo......Ik zie een (of meerdere) SOTY/FOTY meeting(s) in de toekomst met een heleboel laptops aan een lange tafel in een gezellig cafeetje......
    Chocolade melk, taart, goed gezelschap and loads of words (krul)

    Als er animo is wil ik best wat organiseren? :Y)



    Klinkt leuk! Maar voor mij ligt het heel erg aan de locatie of ik wel of niet mee ga & aan of ik vrij ben van stage


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ben best fan van iets in Noord-Brabant zoals Tilburg of Breda wat Maxime aangaf, dat is in ieder geval beter dan iets als Utrecht dat alleen voor Nederland centraal ligt of Ghent waar dat voor België geldt. Je kunt inderdaad dichter naar de grens zoals Maastricht of Zeeuws-Vlaanderen (of de Belgische variant ervan), maar dan is het voor noord Nederland weer niet te bereizen.

    Ik zal zeker een aantal opties toevoegen. Zat zelf ook te denken aan Eindhoven of Den Bosch (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik zal zeker een aantal opties toevoegen. Zat zelf ook te denken aan Eindhoven of Den Bosch (bloos)


    Oeh Eindhoven zou zeker ook lukken *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Ik zal zeker een aantal opties toevoegen. Zat zelf ook te denken aan Eindhoven of Den Bosch (bloos)


    Imma need a hotel if I don't wanna be on the train for 4,5 hours (huil)


    help

    SPECS schreef:
    Ik zal zeker een aantal opties toevoegen. Zat zelf ook te denken aan Eindhoven of Den Bosch (bloos)


    Ooh, dat is voor mij zowat om de hoek, haha


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik doe dan wel niet mee aan SOTY of FOTY, maar zou zeeeeker geïnteresseerd zijn in de meetup hahahaha (krul) Tik ik wel lekker weg aan mn eigen OP die al jaren in de works is :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    (...)

    Al stem ik dat cheerleaders ook naar de meeting mogen komen <3

    Coryo schreef:
    (...)

    Er moet toch iemand voor de chocolademelk en taart zorgen

    Awwhh <3 <3
    Yesyesyes dan dans ik vrolijk tussen jullie door en deel ik koekjes en motivatie uit heheheheh


    Dramatic

    ooh depending on waar/wanneer ben ik ook zeker in voor meetups :> misschien dat ik dan spontaan weer dingen geschreven krijg :3
    ja op dit moment kan ik nog de peer pressure van meedoen aan soty aan, we gaan zien hoe lang ik dat volhoud


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ooh depending on waar/wanneer ben ik ook zeker in voor meetups :> misschien dat ik dan spontaan weer dingen geschreven krijg :3
    ja op dit moment kan ik nog de peer pressure van meedoen aan soty aan, we gaan zien hoe lang ik dat volhoud


    Ik bewonder je


    help

    Toreador schreef:
    ooh depending on waar/wanneer ben ik ook zeker in voor meetups :> misschien dat ik dan spontaan weer dingen geschreven krijg :3
    ja op dit moment kan ik nog de peer pressure van meedoen aan soty aan, we gaan zien hoe lang ik dat volhoud


    De neiging om toch mee te doen met het andere verhaal idee dat al een halfjaar in m'n hoofd rondspookt begint ook steeds groter te worden bij mij hoor, haha :X De peer pressure (goede pressure) en sfeer doen echt veel


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    Ik zal zeker een aantal opties toevoegen. Zat zelf ook te denken aan Eindhoven of Den Bosch (bloos)


    GIRL wanneer komt jouw FOTY online?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catmint schreef:
    (...)

    De neiging om toch mee te doen met het andere verhaal idee dat al een halfjaar in m'n hoofd rondspookt begint ook steeds groter te worden bij mij hoor, haha :X De peer pressure (goede pressure) en sfeer doen echt veel



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)



    I shouldn't man, zo komt City of Twisted Fates nooit af en ready voor edits of 2nd draft...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen