• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Waarom stemmen alle jury's massaal voor een doodsaai nummer 😭


    Stenenlikker

    Phlegethon schreef:
    Can my mood not be this easily affected? I hate this. /:
    En het ziet er nog steeds tof uit, dus ik maak feelings in mijn hoofd voor -100 procent reason. Absolutely only blame myself for these feelings by the way!l
    Net als dat ik iemand per ongeluk triggerde gisteren en dat ik daar complicated feelings bij heb. (Hij tirggerde mij ook wel eens en dan mag ik het niet wat later aangeven..) En ik dacht dat hij om half weg wilde. Wat het beste uitkomt voor een lezing die om 12 begint, maar zich klaarmaken duurt nu al een kwartier..😅


    99% of my life... zou zo graag willen dat ik me niks van anderen aantrok damn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay, yess, absolute boooh. Not okay, waarom sturen we dit doodsaaie nummer???


    Stenenlikker

    Ik haat die tyfus menstruatie, echt sterf.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Peraltiago schreef:


    [ heaven knows ]

    Ik wil mijn streak van 77 dagen niet breken maar oooohhh wat heb ik zin in een whiskey hnnngg (cat)

    Edit: dit is geen strijd tegen verslaving hoor, voordat iemand zich zorgen gaat maken :') Ik wil gewoon kijken hoe ver ik kom hahahaha

    [ bericht aangepast op 10 maart 2024 - 18:14 ]

    Toch maar weer alle plannen afgezegd door die klote menstruatie


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil geen mensen om 7:30 uur in m'n huis voor de ventilatie

    Echt

    Sterf

    Laat me met rust


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu is de vraag wanneer die werklui wel komen voor de kast... Ik ben onverwacht vrij vandaag, but now I should mentally prepare for them coming, lol, rip.


    Stenenlikker

    Ik heb gewoon 7000 woorden verslag geschreven, waarom moet je ook nog een mondeling hierover doen? Over m'n verslag was ik nog wel redelijk confident, maar mondelingen zijn zo stressvol dat dat waarschijnlijk gewoon alles gaat verpesten....

    Jongens ik hoef dus écht niet ziek te worden. zit al 3 jaar in semi-burn out ---- pick someone else


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En dat wordt voor de eerste keer in duitsland rijden morgen. Wens me succes. (Thanks treinstakingen.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    En dat wordt voor de eerste keer in duitsland rijden morgen. Wens me succes. (Thanks treinstakingen.)

    Komt goed! Gewoon zoveel mogelijk rechts (of midden) blijven rijden en je goed aan het snelheidslimiet houden bij wegwerkzaamheden c:

    Satoru schreef:
    (...)
    Komt goed! Gewoon zoveel mogelijk rechts (of midden) blijven rijden en je goed aan het snelheidslimiet houden bij wegwerkzaamheden c:


    Dit, en kijk heel goed in je spiegels en over je schouder in je dode hoek voordat je van baan wisselt. Sommige Duitsers rijden belachelijk hard en dan zijn ze ineens naast je. Liever even langzaam achter een vrachtwagen dan ineens iemand met 180km per uur vlak achter je, zeg ik uit ervaring (krul)

    I survived! Heb een 7.5 uiteindelijk haat aan huilen hebben als stress response wat natuurlijk altijd gebeurt op onhandige momenten....