• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Okay, wtf, dit was gewoon de WidM finale, waarom moest er nog iemand naar huis als we toch direct volgende week de ontknoping krijgen? Also, booh, het is tegelijk met de finale van melodifestivalen, nu moet ik zaterdagavond social media gaan mijden, rip.


    Stenenlikker

    Ik heb nu maar zelfs beneden oortjes ingedaan want de audio hier staat echt veel te luid.
    Wel jammer dat ik niet echt vibe met mijn collega's van vanavond. En vorige zondag was het meer mijn muziek.. Oh well. We zullen zien hoe werk straks gaat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    To be honest, ik ben alle hulpverlening helemaal zat.

    Geef mij gewoon een baan zodat ik geld kan verdienen en weg kan uit dit kuthuis en dan is alle problematiek tenminste sneller opgelost dan met al die focking klotebegeleiding waar ik helemaal geen zak aan heb en wat mij alleen maar geld kost.

    Heb er niks aan, het zit alleen maar mijn zelfstandigheid in de weg en ik moet er rekening mee houden als ik ooit een normale baan heb. *scheldt tot in het oneindige* ik ben het zó zat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    After five months of slowly dying hard work, the final month of my thesis finally dawns. I'm prepared to lose sanity, soul, and the will to live because I. will. fucking. finish. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2024 - 11:19 ]

    Mijn concentratie is echt bijna op en ik moet nog meer dan een uur :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hou van vakantie plannen🥰

    I just feel so disconnected from everyone again, even people I consider myself close to and disjointed from myself. It sucks ass.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2024 - 20:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jongens
    jongens.

    this is not a drill. ik heb een praatvideo geupload op tiktok. niet mee lipsyncen op een al grappige sound, just me. i am sweating so hard hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    YESSSS ESTA IS GOEDGEKEURD LET'S GOOOOOOO

    [ bericht aangepast op 4 maart 2024 - 21:48 ]

    Waarom kijk ik hiernaar? Ik kan niet geloven dat sommige mensen denken zoals deze vrouwen. To each their own, maar serieus? Doe wat je zelf wilt, maar een aantal jaar geleden hadden we deze keuze niet, en laten we daar niet naar teruggaan alsjeblieft.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben zooooooo fucking rusteloos aaaaaaa


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    The depresso hole is very deep rn.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AAAHHH FK KRUIDVAT

    Ik maak dus ieder jaar een fotoboekje sinds 2021 en altijd tzelfde formaat. Dus dit jaar heb ik dat weer gedaan, maar omdat het 1+1 gratis was, dacht ik nice dan maak ik er gelijk ook een voor 2020. Maar ik heb ze dus net opgehaald en nu blijkt dat ze dit formaat ineens aangepast hebben?? Dus ze hebben de fotoboeken aangepast, waardoor ze niet meer even groot zijn (huil)
    Dit doet echt pijn aan mn hart

    Het hele gepreek van dat ik een God-complex heb (nav. èèn enkele quote dat ik had gegeven) en vervolgens doorgaan wat ik allemaal verkeerd gezegd heb en jijzelf niets verkeerds... is mind-baffling to me. And. So. Fucking. Toxic. En dan durf je nog af te vragen waarom ik doe wat ik doe? You're a joke, that's why.🫠

    Obv doesn't know the classics 😂🥴

    [ bericht aangepast op 5 maart 2024 - 18:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan mijn eigen topics ook vullen met mijn eigen gEPraAt. Gl. /cringing


    Don't walk. Run, you sheep, run.