• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Satoru schreef:
    I survived! Heb een 7.5 uiteindelijk haat aan huilen hebben als stress response wat natuurlijk altijd gebeurt op onhandige momenten....



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga echt heel slecht op mijn thesis supervisor die out of the blue via Teams belt. Why the fuck would you do that without an appointment aaa, please my anxiety can't handle that (cat)

    Frey_ schreef:
    Ik ga echt heel slecht op mijn thesis supervisor die out of the blue via Teams belt. Why the fuck would you do that without an appointment aaa, please my anxiety can't handle that (cat)

    Omg jaaaaa de onverwachte Teams telefoontjes altijd. Ik had er daar vanochtend ook nog een van. :E


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Omg jaaaaa de onverwachte Teams telefoontjes altijd. Ik had er daar vanochtend ook nog een van. :E


    Ik denk dat over dertig jaar nog een hartverzakking krijg als ik iets hoor dat lijkt op de Teams beltoon. Good grief.

    Frey_ schreef:
    Ik ga echt heel slecht op mijn thesis supervisor die out of the blue via Teams belt. Why the fuck would you do that without an appointment aaa, please my anxiety can't handle that (cat)

    Oh no. Hopelijk was het niet voor iets vervelends o.i.d.?

    En aan jou en Satoru: bedankt voor de tips voor morgen! Zal de dode hoek en snelheidslimieten extra in de gaten houden en ben sowieso al van plan rechts aan te houden zolang het kan. Dus hopelijk kom ik daarmee al een goed eind en kom ik op tijd aan voor mijn eerste musical!

    Also, leuk dat mijn begeleider nu stuurt dat we beter een datum suggestie hadden kunnen sturen in de e-mails naar participants toe. De mails zijn al verzonden nu.. Maar eerst maar eens mijn proposal af krijgen voor middernacht.



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Oh no. Hopelijk was het niet voor iets vervelends o.i.d.?

    En aan jou en Satoru: bedankt voor de tips voor morgen! Zal de dode hoek en snelheidslimieten extra in de gaten houden en ben sowieso al van plan rechts aan te houden zolang het kan. Dus hopelijk kom ik daarmee al een goed eind en kom ik op tijd aan voor mijn eerste musical!

    Also, leuk dat mijn begeleider nu stuurt dat we beter een datum suggestie hadden kunnen sturen in de e-mails naar participants toe. De mails zijn al verzonden nu.. Maar eerst maar eens mijn proposal af krijgen voor middernacht.


    Hij bedoelde het niet vervelend denk ik, hij werd gewoon ongeduldig en besloot te bellen. Ik probeerde een ADHD-tangled gedachtenproces uit te leggen dus daar deed ik een paar uur over, ipv meteen terug te mailen. Maar het was al ontzettend ingewikkeld om langzaam op paier uit te leggen, laat staan on the spot, in een andere taal, tegenover een supervisor met een hele scherpe tong. Ik zat echt in pure terror naar die oproep te kijken terwijl de tranen in mijn ogen sprongen hahahaha

    Omg wat leuk dat je naar een musical gaat! Welke ga je zien?

    Succes met je proposal afkrijgen, ik hoop dat het niet al te veel nachtwerk wordt!

    Phlegethon schreef:
    En dat wordt voor de eerste keer in duitsland rijden morgen. Wens me succes. (Thanks treinstakingen.)

    Ik vind het wel echt stoer dat je het gaat doen though, de Autobahn lijkt me echt spannend. Gewoon lekker veel rechts blijven wanneer het kan en zoals gezegd goed je linkerspiegel in de gaten houden!


    it's not you, it's me. i have standards.

    Ik ga verdomme zo slecht op deze opdracht, de tyfus.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMG IK BEN GEVRAAGD VOOR HET BESTUUR????

    Saureus schreef:
    OMG IK BEN GEVRAAGD VOOR HET BESTUUR????

    Cool!! Bestuur van wat? Verenigingsbestuur was in ieder geval super leuk ^^

    Satoru schreef:
    (...)
    Cool!! Bestuur van wat? Verenigingsbestuur was in ieder geval super leuk ^^


    Ja van de vereniging! We hebben heel veel verenigingen op de studie, maar dit is toch eigenlijk wel m’n favoriet 🥰

    Saureus schreef:
    (...)

    Ja van de vereniging! We hebben heel veel verenigingen op de studie, maar dit is toch eigenlijk wel m’n favoriet 🥰

    Zeker doen!! Ik vond het vet leuk en leerzaam ^^

    Satoru schreef:
    (...)
    Zeker doen!! Ik vond het vet leuk en leerzaam ^^


    Echt zo fijn om te horen!! Ik wil dit zo graag met mensen overleggen, maar je mag t dus tegen niemand zeggen🥲
    Heb het wel aan 1 iemand verteld, want dat moest gwn haha

    Saureus schreef:
    (...)

    Echt zo fijn om te horen!! Ik wil dit zo graag met mensen overleggen, maar je mag t dus tegen niemand zeggen🥲
    Heb het wel aan 1 iemand verteld, want dat moest gwn haha

    You know where to find me if you want to discuss things ^^

    Frey_ schreef:
    (...)

    Hij bedoelde het niet vervelend denk ik, hij werd gewoon ongeduldig en besloot te bellen. Ik probeerde een ADHD-tangled gedachtenproces uit te leggen dus daar deed ik een paar uur over, ipv meteen terug te mailen. Maar het was al ontzettend ingewikkeld om langzaam op paier uit te leggen, laat staan on the spot, in een andere taal, tegenover een supervisor met een hele scherpe tong. Ik zat echt in pure terror naar die oproep te kijken terwijl de tranen in mijn ogen sprongen hahahaha

    Omg wat leuk dat je naar een musical gaat! Welke ga je zien?

    Succes met je proposal afkrijgen, ik hoop dat het niet al te veel nachtwerk wordt!

    Nachtwerk, welk nachtwerk? xD Past bij morgen though met mijn Tanz der Vampire plan.
    Verder ga ik nog naar Frozen en Hercules (so curious for that one, ik spam het musical topic er wel mee) toe!

    En nog steeds niet chill, al bedoelde hij het goed. Ook erg logisch dat sommige dingen toch makkelijker te typen dan on the spot uit te leggen zijn. Zeker in een andere taal ja.. Maar je hebt het ondanks al de stress wel overleefd gelukkig!

    Barbarian schreef:
    (...)
    Ik vind het wel echt stoer dat je het gaat doen though, de Autobahn lijkt me echt spannend. Gewoon lekker veel rechts blijven wanneer het kan en zoals gezegd goed je linkerspiegel in de gaten houden!

    Thanks, en die spiegel gaat sowieso mijn beste vriend zijn! Ik vind het ook nog wel erg spannend hoor trouwens, de eerste keer in een ander land rijden en dan alleen en niet eerst met een van mijn ouders mee (zoals bij de eerste keer in België rijden). Maar ik heb niet echt een keuze gezien ik musicals gepland heb staan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn